رفتن به مطلب

کالرفول با کارت گرافیک GTX 1070 Ti Vulcan X Top شما را شگفت زده خواهد کرد!!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

c98b3f3f74af091a3f8b147d6cdeb2de.png

 

کمپانی کالرفول امروز از یک کارت گرافیک جدید بر پایه کارت GTX 1070 انویدیا به نام iGame GTX1070Ti Vulcan X Top معرفی کرد . این کارت علاوه بر راه حل خنک سازی اختصاصی این شرکت ، مهجز به یک نمایشگر وضعیت LCDاست.به گفته این کمپانی این کارت با استفاده از خنک کننده قدرتمند، کاربران حرفه ای و کسانی که به دنبال نهایت کارای هستند را نشانه رفته است.همانند دیگر محصولات مبنی بر تراشه گرافیکی 1070TI  ، این کارت هم از سرعت کلاک پایه 1607 مگاهرتزی به همراه کلاک بوست 1683 مگاهرتز بهره میبرد.مقدار حافظه هم 8 گیگابایت از نوع GDDR5  است که به همراه یک عرض باس 256 بیتی با پردازنده گرافیکی در ارتباط است.کالر فول جهت تغذیه بهتر این کارت از مدار فازی 12+2 فازی به همراه فناوری  iGame Pure Power جهت اطمینان ازتامین ولتاژی پایدار،بهره گرفته است.خنک کننده اختصاصی این شرکت برای این کارت، با نام SWORIZER مجهز نمایشگر وضعیت iGame Status Monitor به همراه سیستم نورپردازی RGB با قابلیت پردازش 1.68 میلیون رنگ،نهایت زیبایی و اطمینان از عملیات خنک سازی را فراهم خواهد کرد.

 

dcb95c40bd74e5af438ee5feeb945576.png

 

سیستم خنک کننده اختصاصی این کمپانی با نام SWORIZER ، از لوله های انتقال حرارت مسی بهره گرفته که این لوله ها در تماس با یک پایه مسی  با طراحی C شکل، جهت کاهش مقاومت در برابر حرارت و حتی افزایش کارایی جهت هدایت گرما به بیرون است.این خنک کننده توسط 3 فن 92 میلیمتری از نوع بلبرینگی حمایت میشود.این فن ها تا مقدار 86 درصد عملکرد بهتری نسبت به فن های دوشیاره دارند.این نمونه طراحی نهایت کارایی یک سیستم خنک کنندگی رابرای کارت GTX1070Ti Vulcan X Top به همراه دارد.

 

eb0f0552bb037c2800fd94aa270f5e2f.png

 

ویژگی جدید و منحصر به فرد دیگراین کارت گرافیک، نمایشگر وضعیت iGame Status Monitor است. این قابلیت اجازه نظارت و کنترل بر کارت گرافیک مانند سرعت کلاک هسته،دمای هسته ،وضعیت فشار کاری و مقدار استفاده از حافظه را میدهد.این عامل باعث میشود تا کاربران در هر لحظه بر روی رفتار و عملکرد کارت گرافیک خود نظارت داشته باشند و از جلوه های زیبای آن لذت ببرند.

 

منبع : Guru3d

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...