رفتن به مطلب

سامسونگ از آمادگی خود برای افزایش تولید تراشه های DRAM خبر داد


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

0cd470250a5b2ec44c86d21f3fd216e8.jpg

 

کمپانی سامسونگ الکترونیک ، از بزرگترین تولید کنندگان حافظه های فلش NAND و DRAM ، امروز اعلام کرد که آمادگی لازم جهت افزایش تولید این تراشه ها را بدست آورده است.این شرکت با گسترش دو کارخانه مهم تولید محصولات DRAM خود در شهر های Hwasung و Pyeongtaek واقع در کشور کره جنوبی ،آن را تقویت خواهد کرد.این کمپانی قرار است که قسمت خط فرمان تولید تراشه های 2D NAND خود واقع در کارخانه Hwasung را به جهت تولید تراشه های DRAM ، باز طراحی کند.این خط تولید جدید از نیمه اول سال 2018 آغاز شده و کارخانه واقع در Pyeongtaek نیز به عنوان شعبه دوم ، فعالیت های مشابهی را جهت تولید DRAM آغاز خواهد کرد.

انتظار میرود ، این افزایش تولید تنها برای نیمه دوم سال 2018 میسر شود و کاربران در آن زمان است که میتوانند تاثیر قیمت حافظه های کامپیوتر را با افزایش  تولید تراشه های DRAM توسط سامسونگ احساس کنند.البته صنعت رایانه ، تنها مصرف کننده DRAM نیستند و بخش عظیمی از آن توسط صنعت وسایل قابل حمل مانند تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها مصرف میشود.موجودی تراشه های DRAM طی سه ماهه سوم سال گذشته ،تحت نوسانات و فشار شدید قرار گرفته است که باعث افزایش قیمت حافظه های PC به میزان 80 تا 100 درصد و یا حتی فراتر از آن شده است.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

یعنی متاسفانه تا سال دیگه کاهش قیمت رم نداریم

چه بدبختیی

چرا باقی شرکتها هم افزایش تولید نمیدن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

برا ما که تو ی کره دیگه زندگی میکنیم فایده ای نداره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ببینید اول قرار بود آخر 2018 الا شده وسطش اونم از طرف سامسونگ. امید وار باشید که دارن شروع میکنن. همین کرم رقابت بیوفته تو سرشون تمومه. الان سامسونگ گفته اواسط sk میاد میگه اوایل بعد دوباره مایکرون میاد میگه کریسمس. بازار رقابتی یعتی همین دیگه اگر قرار باشه سامسونگ حجمو زیاد کنه همشون از اون باید بیشتر تولید کنن. خلاصه اگر 100% زیاد شده بود قیمت قطعا میاد زیر 100% کاهش.

ویرایش شده توسط saeed0c
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...