رفتن به مطلب

بازگشتی شکوهمند به ریشه ها


rezagtx
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

Call Of Duty: WWII

نقد و بررسی  

بازگشتی شکوهمند به ریشه ها

  نفس با دیدار از  اروپای دهه 40 به شماره می افتد.  جنگ و نابودی. جنگ که هرگز تغییر نمیکند. جنگ  که مکنده زندگی است.  بازگشت شکوهمند COD به WWII نه تنها  بازگشت به خانه است ، جایی که در  سال 2003 رویPC سفرش را آغاز کرد بلکه نمایشی زیبا از ارتباط  برادرانه ای است که بین همرزمان شکل میگیرد. ارتباط به غریبه ها  در مادهایی مثل  مچ های اونلاین یا زامبی مود  چیز عجیبی نیست، اما COD WWII در بخش راویت داستانی هم خوب ظاهر میشود و  دسته برادرانی را دنبال میکند که برای ما کم کم مهم میشوند و با شدت گرفتن نبرد برادری خود را در میدان نبرد قوی تر می کنند.بازی از دید  یک سرباز آمریکایی و یارانش در میدان نبر روایت می شود، داستانی تاثیر گذار از اروپای نازی زده و نابود شده ،نابودی که گریبانگیر  مردم آلمان نیز شده است. ترکیب بخش  قوی مولتی پلیر با بخش تک نفره داستانی قوی ، بسته ای عرضه کرده که همه آن چیزی که به عنوان یک شوتر سریع و هیجان انگیز به آن نیازداریم  در آن موجود است.شوتری که  نه تنها  COD را به اوج برگرداننه بلکه از  فرمول های تکراری سالهای اخیر دور نموده است.

3311449-02_cod.thumb.jpg.409c6fe67fafebd70769852de5cdb99d.jpg

یک شوتر تک نفره که ماجرایش از سواحل نرماندی تا Rhine اتفاق می افتد چیز جدیدی نیست ولی  داستانی که WWII رو روایت میکند واقعا تجربه خاص و فراموش نشدنی خواهد بود. ماجرای سفر شما در نقش  رونالد دنیلیز و واحد یکم پیاده نظام فراموش نشدنی است. یک شوتر چند ساعته  هیجان انگیز با  درگیر های نفر به نفر  و ست پیس های  خیره کننده که با گرافیک و صدایی ناب زنده شده است.صدا برداری خیره کننده چنان است که صدای مسلح سازی تفنگ ها نیز حتی هیجان انگیز می نماید. سفری عمیق  در جهانی زیبا ولی  اکنده از غم  مرگ و نابودی .

3311447-08_cod.thumb.jpg.96066e9ce16a40f7afd5c78806915e33.jpg

 شخصیت پردازی های عالی  برای تمام اعضای جوخه  باعث افزایش قدرت بار روایی داستان گردیده است. این شخصیت ها زنده هستند و در طول نبرد به شما کمک رسانده و در تیره ترین بخش های سفر همراهی تان میکنند. بهترین رفیقتان Robert Zussman   مراقب سلامتی شما است و بسته های سلامتی را برایتان فراهم میکند. Drew Stiles نیز بسیار موثر است و نمیگذارد بدون نارنجک بمانید! William Pierson نیز با نقش آفرینی خوب  Josh Duhamel از سری ترنسفورمز( هرچند آنجا اصلا خوب  نبود البته تقصیر او نیست!) فرماندهی بی باک و جنگ دیده است که مرتب با دوربین موقعیت ها را رصد میکند و    دشمنان را برای شما تگ میکند.

3311450-03_cod.thumb.jpg.267505004c88966dada0487fdc3fa34c.jpg

. این ویژگی ها به یک سیستم Cooldown قدرت مثل سیستم های بازی های نقش آفرینی بسته شده که با کشتار بیشتر دشمن مدت زمان کول داون برای استفاده بعدی از این توانایی ها کاهش می یابد. این روش طراحی گیم پلی در   مجددا فراهم کردن تجهیزات و  امکانات راه بسیار خوبی برای خدمت رسانی به  تمرکز بخش داستانی  در  قوی تر کردن رابطه شما با  یارانتان در میدان نبرد بوده است.

3311470-24_cod.thumb.jpg.5e9d5669aa8e400bcc6a711159c9be14.jpg

در حالی که تمرکز اصلی روایی داستان بر روی دنیلز است ،توسعه دهنده اسلج همر با دقت تمام، زاویه دی مخاطب را  تغییر میدهد و گهگاهی شما در نقش دیگر اعضای جوخه نیز ظاهر می شوید. خوب است که جنگ را از دید انسان های مختلف ببنید، ترسی که آنها دارند افکارشان و.. راننده تانک Perez تا Rousseau   از اعضای مقاومت. این تغییرات  باعث می شوند شما  حس یک ارتش تک نفره را نداشته باشید و  نبرد را از چشم انسان های دیگر نیز مشاهده کنید. درست است که دنیلز  یک تک تیر انداز حرفه ای است و  شاید بهترین باشد ولی  این کار گروهی و  کمک رسانی یاران به هم  است که  پاداش بخش خواهد بود.

3311452-05_cod.thumb.jpg.8b8d352827e49ac1f0baa96fd92edf16.jpg

 مبارزات فقط  با سرعت  رفتن به سمت هدف بعدی نیست.  شاید کاورگیری پشت یک میز  افتاده   به شما فرصت دهد پس از شلیک به خود را به  نقطه بعدی برسانید.  نبرد ها در بازی از چک پوینتی به  چک پوینت دیگر حماسی و بیاد مادندنی هستند  و چه درحال شلیک با  سلاح های تمام اتوماتیک باشید یا  در حال مخفی کاری، کمپین  تک نفره به خوبی  اجرا شده است و پاداش  بخش علاقه مندان  بخش داستانی سری می باشد.

3311456-11_cod.thumb.jpg.402583f49eafe8eef26b5609ad64ee99.jpg

در هر لحظه از نبرد به  دلیل وجود سیستم پشتیبانی و همراهی یاران؛ حتی در سخت ترین نبردها نیز حسی از اعتماد به  نفس در خود خواهید داشت زیرا  یکی ازاعضای جوخه هوای شما را دارد. نتیجه هر چه باشد  ارضا کننده است، بازگشت  به  WWII به راستی به COD می آید و یاد آور شکوه سری در بازیهای قدیم مانند COD1 و COD 2 می باشد.

3311451-04_cod.thumb.jpg.27737bb271ec0ec4f3229fd256116130.jpg

داستان بازی با  میزان متناسبی از بار احساسی  پر شده است که هم در سکانس های نبرد هم در کات سین ها  بخوبی پیاده سازی می شود. شما قادرید با نجات زخمی ها یا  یاران گیر افتاده و یا حتی بخشیدن ناتزی های تسلیم شده بر  میزان شهرت قهرمانانه خود بی افزایید.در سکانس های عالی اسلج همر به شما اجازه میدهد  با کمک به  آلمانی های گیر افتاده در میدان جنگ  و خارج کردنشان به مناطق امن به بار انسانی داستان  قدرت ببخشید تا از تاثیر منفی میزان بالای کشتار کمی کاسته شود.

3311454-07_cod.thumb.jpg.703bd175ddc9f4f61178279ff36f01c3.jpg

د رنهایت حتی اگر همه شوتر های   خلق شده در اروپای نابود شده wwII  با  توانایی شان در به تصویر کشیدن نبرد D-Day ( همان سکانس اغازین نبرد ساحل نورماندی)  سنجیده شوند  این CODWWII است  که به دلیل طراحی تاثیر برانگیزش و  نحوه انتقالش به مخاطب چنین تاثیر برانگیز ظاهر می شود. رسیدن به  محل پیاده سازی نیروها در سکانس ساحل من را در غم و اندوه فرو برد، اندوهی ناشی از دانستن حقیقت اینکه من  زنده خواهم ماند ولی خیلی از همرزمان کشته خواهند شد. در یکی از بهترین تجربیات  شوتر های نظامی سالهای اخیر CODWWII موفق میشود قدرت واقعی سری را به نمایش بگذارد ازسکانس های نبرد در جنگال های یخ زده تا شهرهای خرابه براستی همه براستی  نفس گیرند و هراسناک و با دور شدن از توانایی های ابر انسانی  قسمت های قبلی، شمایید و باران گلوله و  یک cod کلاسیک.  صدای گوش خراش تیربار ها در خیابان های  خالی اروپایی به میدان نبرد تبدیل شده هیچگاه  اینگونه هراسناک نبوده است.

 

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

دوستان نقد و بررسی بخشی اونلاین و مولتی پلیررو فعلا  گذاشتیم کنار البته بخش اونلاین خیلی قوی ظاهر شده و گیم مود های خوبی داره- هاب  نبرد هم اجازه میده  مولتی پلیر اصلا وارد فاز  تازه ای بشه منتهی  بخش  اونلاین و تجربه هر فرد بستگی داره به کیفیت ا ینترنت و پینگ  و .. ضمنا خیلی از دوستان فعلا میخوان بخش تک نفره رو تجربه کنن که از گیم اسپات 9 گرفته   و نمرات متای  خوبی داره.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خدا کنه لذت این بازی مثل  بتلفیلد1 باشه یا حتی بیشتر (البته در بخش تک نفره)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 40 دقیقه قبل، unhappy گفته است :

خدا کنه لذت این بازی مثل  بتلفیلد1 باشه یا حتی بیشتر (البته در بخش تک نفره)

دوست من بازی نمرات عالی گرفته  9 گرفته از گیم اسپات -بخش تک نفره عالی و بخش مولتی قوی-  اینهمه نقد دادن دیگه  مشخصه که. بیکار نیستن که بشینن دروغ بنویسن! نه خوبه بگیر بازی کن  لذت ببر.  بخش تک نفره  کال اف که همیشه قشنگ بود اصلا کال اف و بخش داستانی.

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام رضا جان

میشه تو این نسخه هم چندنفره آفلاین (اسپلیت اسکرین) با کرک Koncept بازی کرد؟ اصلا لوکال کوآپ داره ؟

 

ویرایش شده توسط master p
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 17 دقیقه قبل، master p گفته است :

سلام رضا جان

میشه تو این نسخه هم چندنفره آفلاین (اسپلیت اسکرین) با کرک Koncept بازی کرد؟ اصلا لوکال کوآپ داره ؟

 

نه این کرک فقط بخش داستانی است هنوز تسم های اصلی کرک چیزی ندادن بیرون والا ما هم منتظر همون ها هستیم.  اگر voksiکرک اونلاین بده خوبه برای زامبی مود. این زامبی مود خیره کننده است.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...