رفتن به مطلب

کیس زیبای Xigmatek مجهز به شیشه های حرارتی!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

c02581f821e115c18bd27a961c771f4f.jpg

 

Xigmatek یکی از سازندگان مطرح کیس های کامپیوتری ، امروز از یک کیس تمام شیشه ای جدید به نام Glare 7A با پشتیبانی از استاندارد ATX و در رده کیس های mid-tower رونمایی کرد.در این کیس علاوه بر درب های کناری ، پنل جلویی هم، از جنس شیشه های حرارتی ساخته شده است.محفظه داخلی این کیس دارای یک طرح دوگانه افقی است ،که علاوه بر توانایی نصب مادربردهایی با اندازه بزرگ ، کارت گرافیک هایی با طول 39 سانتی متر و خنک کننده هایی با ارتفاع 16 سانتی متر را نیز میتواند در داخل خود جای دهد. همچنین در امتداد این اتاقک، فضای برای نصب دو درایو 2.5 اینچی ، تعبیه شده است.

 

a96aa0f300cc4513ba1b302671ffce78.jpg

 

در قسمت پایین کیس Xigmatek Glare 7A محفظه نصب PSU (پاور) قرار گرفته است.همچنین یک سینی جهت نصب دو درایو 3.5 اینچی (با قابلیت پشتیبانی نصب درایو 2.5 اینچ)نیز وجود دارد.خنک سازی در این کیس  ، به عهده 3 فن 120 میلیمتری در قسمت جلویی ، سه فن 120 میلیمتری در قسمت سقف و یک فن 120 میلیمتری در قسمت انتهایی  است.در داخل این کیس 4 عدد فن مجهز به نورپردازی LED  به صورت پیش فرض نصب شده اند که 3 عدد از آنها فقط در قسمت پنل جلویی و یک عدد هم در قسمت انتهایی قرارگرفته اند.تمامی این 4 فن قابلیت اتصال به درگاه های چند حالتی جهت کنترل و شخصی سازی را دارند.ابعاد این کیس شامل عرض 200 میلیمتری، طول 452 میلیمتری و ارتفاع 495 میلیمتری میشود.اتصالات پنل جلویی هم شامل دو درگاه USB 3.0 تایپ A ،یک درگاه USB 2.0 و جک خروجی صدای HDA میشود. این محصول هنوز قیمت گذاری نشده است.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

انصافا گرین تو طراحی حرف نداره هرچی کیس تو لیون کامپیوتر از برندای دیگه به زیبایی گرین نمیرسه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...