رفتن به مطلب

***خریدار باتری مودم جیبی 4G ایرانسل LH92***


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام دوستان عزیز ، یک مودم LH92 ایرانسل دارم که بعد از مدتی ازار رسوندن !!! غیر قابل تحمل شد و برای استفاده از گارانتی شرکت ایرانسل ارسالش کردم به نمایندگی . مدتی قبل متوجه شدم باتری مودم با اینکه اصلا استفاده نمیشد و داخل کارتن مودم کنار گذاشته شده بود به شکل مضحکی باد کرده و در شرف انفجاره ! عجیبه این ماجرا . بهرحال . چون باتری بشدت ریسکی بود حمل یا نگه داشتنش ، معدومش کردم و اصلا به این موضوع واقف نبودم که وقتی شرکت ایرانسل باطری مودم رو شامل خدمات پس از فروش نمیدونه و گارانتی ایی بهش تعلق نمیگیره، در هنگام مشکل دار شدن خود مودم ، باید این باتری مضحک ورم کرده رو که گارانتی هم نداره براشون ارسال کنم ! 
با تماسی که با شرکت ایرانسل داشتم خدمات دهنده پافشاری کرد که باطری در هر وضعیت خطرناکی هم که بوده باید همراه با مودم فرستاده بشه . مثل این میمونه که موتور ماشین شما خراب باشه و خدمات بهتون ندن چون لاستیکش پنچر بوده از زاپاس استفاده کردین .
بهرحال ... الان هم مودم برگشت خورده و یک عدد باطری این مودم در هر وضعیتی باشه نیاز دارم . خراب سالم دست دو ... هر چقدر ارزون تر بهتر . عکس باطری رو هم میذارم که ببینید بعد از دو ماه استفاده نکردن ازش چه وضعیتی پیدا کرده بود!

photo_2017-11-09_21-26-02.jpg

photo_2017-11-09_21-26-06.jpg

photo_2017-11-09_21-26-12.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...