رفتن به مطلب

شیاطین سرخ پاورکالر تعطیلات سال نو از راه میرسد!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

TJrPnpvef69UOa8i.thumb.jpg.86755b7de799febda7346a32b6b7a406.jpg

 

کمپانی پاور کالر از شرکای درجه اول شرکت AMD ، اولین محصول خود بر پایه سری خانواده RX VEGA تحت برند تجاری Red Devil  را معرفی کرد. این برند قرا است در هر دو کارت RX VEGA 64 و RX VEGA 56 مورد استفاده قرار بگیرد.هر دو کارت از یک مدار PCB سفارشی با خنک کننده سه اسلاته به همراه سه فن بهره میبرند.خنک کننده به کار رفته در سری خانواده VEGA مانند نمونه قدیمی تر محصول این کمپانی یعنی کارت RX 580 Red Devil است  . این خنک کننده از جنس آلومینوم است که مجهز به پره های آلومینیومی به هم فشرده با تراکم بالاست ، که گرمای حاصل شده از هسته VEGA 10 را توسط یک پایه انتقال گرما و همچنین گرمای حاصل شده از مدار رگلاتور و چوک ها را به این شبکه های آلومینیوی انتقال داده و توسط سه عدد فن 100 میلیمتری دفع میشوند.

 

7MChINhrS9cemSCJ.thumb.jpg.5f072d69630a88145de5ae224269eaeb.jpg

 

پاور کالر در این کارت از PCB مدل مرجع AMD بهره گرفته است که البته از لحاظ طولی کمی بلند تر است.این شرکت جهت پورت های خروجی تصویر از دو عدد پورت DisplayPort و HDMI به جای پورت های استاندارد بهره گرفته است.مدار تغذیهVRM هم مانند نمونه مرجع 12 فاز است. اما پاور کالر از نمونه های سفارشی رگلاتور های Rectifier IR6894 و چوک های IR6211DirectFETs به همراه مدارات فازی IR3598 بهره گرفته است.همچنین یک کلید سوئیچ بایوس برای مواقع ضروروی برای آن تعبیه شده است .جهت تغذیه این کارت از دو ورودی برق 8 پین در قسمت انتهایی کارت استفاده شده است . با توجه به اینکه مدار PCB مانند نمونه مرجع است ، اما فن ها در هنگام بیکاری به حالت خاموش میروند.انتظار میرود پاور کالر دو کارت  RX Vega 64 Red Devil و  RX Vega 56 Red Devil را قبل از تعطیلات امسال روانه بازار کند.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

ویرایش شده توسط hd5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

اینا هنوز تو وگا گیر کردن چرا اخه؟؟؟^_^

من دنبال سری بعدی میگردم خبری ازش نمیاد چرا اخه؟؟؟ بنظر تا جانشینی برای راجا پیدا نکردن خبری نخواهد بود... amd هم دنبال اپیک و سرور و این حرفهاست فعلا ... ¬¬ 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...