رفتن به مطلب

MSI کیس آماده Infinite X را به پردازنده های نسل هشتم اینتل تجهیز میکند!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

f6267f76a141fe4901dd7ef09b8ad247.png

 

کمپانی MSI بار دیگر سری کیس های آماده دسکتاپ خود یعنی Infinite X را با پردازنده های نسل هشتمی اینتل ، بروز رسانی کرد.سری کیس های Infinite X  امکانات بی نظیری را برای گیمرها به ارمغان می آوردو از مشهورترین سری کارت های گرافیکی MSI در آنها بهره گرفته شده است. همچنین استفاده از پردازنده های ضریب باز نسل هشتمی اینتل ، سرعت و عملکرد خیره کننده ای را به همراه می آورد و حتی با فشار یک کلیک و اورکلاک کردن قطعات ، تمامی محدودیت ها به کنار میروند.MSI در این سری از کیس های گیمینگ خود از راه حل خنک سازی اختصاصی خود به نام Silent Storm Cooling 3  بهره گرفته تا علاوه بر عملکرد خنک سازی بسیار بالا ، با نهایت سوکت نیز همراه باشد.این سیستم ها را میتوان با سهولت به روز رسانی کرد و میتوان توان ذخیره سازی را جهت ذخیره بازیهای بیشتر افزایش داد.جهت تکمیل زیبایی این کیس ، MSI ویژگی اختصاصی خود به نام RGB Mystic Light  را برای شخصی سازی ، اضافه کرده است.

MSI در این کیس از کارت های گرافیکی سفارشی خود به جای نمونه های مرجع بهره گرفته تا علاوه بر داشتن خنک کنندگی عالی ، نهایت سکوت نیز فراهم شود.قلب تپنده این سیستم را یکی از پردازنده های ضریب باز اینتل K تشکیل داده است و میتواند بدون هیچگونه پیچیدگی و یا تنظیمات خاصی اورکلاک شود.تمامی اینها تنها با استفاده از نرم افزار اختصاصی MSI فراهم خواهد شد.استفاده از پنل های شیشه ای با ضخامت 4 میلیمتری این اجازه را به شما میدهد تا عملکرد سیستم خود را در هنگام فعالیت، مشاهده کنید.

با کیس آماده MSI Infinite X  همیشه بهترین عملکرد با آخرین فناوریهای روز را در اختیار داشته باشید ، این سیستم در هر زمانی آمادگی بروز رسانی را خواهد داشت .این به شما بستگی خواهد داشت که آیا قصد ارتقاء کارت گرافیک و یا پردازنده مرکزی خود را داشته باشید، شما همیشه و در هر حال میتوانید سیستم خود را بروز نگه دارید.

 

منبع : Guru3d

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...