رفتن به مطلب

منتظر پردازنده های نسل هشتمی Coffee Lake ساخت چین باشید!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

f5509a0115958a1d8c526f19ed5b0378.jpg

 

شایعاتی مبنی بر کمبود پردازنده های نسل هشتمی اینتل Coffe Lake از گوشه و کنار به گوش میرسد.این شایعات اکنون توسط فروشگاه آنلاین Newegg تایید شده است.در این رابطه کمپانی اینتل نیز تایید کرد که قصد راه اندازی خط تولید جدیدی برای پردازنده های نسل هشتمی Coffe Lake را دارد.این پردازنده ها علاوه بر کمبود موجودی ، با قیمت های بالایی نیز مواجه هستندکه شاید قیمت بالای برای پردازنده 8700k و8600k به دلیل محبوبیت بالای آنها باشدکه تحت تاثیر این مورد قرار گرفته اند. در حالیکه اینتل عمدتا از تاسیسات مونتاژ و آزمایش آنها در کشور مالزی استفاده میکند.این شرکت یک مجوز جدید را به لیست خود واقع در شهر Chengdu چین ، اضافه کرده است.با این حال این نباید یک زنگ هشدار برای اینتل باشد ، زیرا خط مونتاژ و تست های تاسیسات ، بخشی از یک کپی دقیق برای این شرکت محسوب خواهد شد.جهت تایید این امر، به این معنا خواهد بود که این کمپانی، تمامی امکانات را باید با متدولوژیهای یکسان و فناوری فرآیند های تولید به صورت یکسان در تمامی نقاط جهان باید داشته باشد و تفاوت کیفیتی قابل ملاحظه ای نباید در تولیدات هیچ کدام وجود داشته باشد. مشتریان اینتل از روز 15 دسامبر شروع به دریافت پردازنده های ذکر شده در چین خواهند کرد. هیچ راه حقیقی برای دانستن اینکه دقیقا چقدر تفاوت در ظرفیت خط مونتاژ جدید در عرضه جهانی پردازنده های نسل هشتمی اینتل وجود دارد، نخواهد بود اما باید بهبودهایی در این رابطه مشاهد شود.

 

0035313d11482b446065bcc7a30899e5.jpg

 

منبع :Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

چین وارد این بازیهای پیچیده بشه تمومه..بلحاظ قیمت و موجودی بازار.مخصوصا بخاطر نیروی کار ارزون و رقابت اینتل با ای ام دی تو تولیدات قیمت رقابتی..حالا اینکه یه شعبه از خود اینتله اما بنظرم بعید نیست چین وارد بازار تشنه ی تولید چیپهای رم بشه بصورت های کپی یا برند جدیدo.O..مهندسی معکوس چاینا¬¬.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نظرم فروش cpu های اینتل افزایش داشته که خط جدید اضافه کردن

amd هم که فروش خوبی پیدا کرده

به نظر بازار پردازنده فعلا خوبه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...