رفتن به مطلب

CatDrive امن ترین درایو بی سیم اکسترنال ساخته شده تاکنون!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

9c4657d83bf14f9b891767e7edd5b0a9.jpg

 

کمپانی Halos AI اعلام کرد که امن ترن درایو اکسترنال بی سیم دنیا به نام "CatDrive" را ساخته است.این درایو حتی امن تر از ذخیره سازی های فضای ابری و حتی درایو ذخیره سازی تلفن های هوشمند است. این موضوع به طرز شگفت انگیزی به کاربران اجازه میدهد تا داده های خود را به ایمن ترین شکل ممکن حفظ کنند و با خیال راحت محتویات دیجیتالی خود را با اشتراک بگذارند.CatDrive علاوه بر توانایی های ذخیره سازیهای متمرکز داده ها ، از طریق دسترسی به اینترنت هم امکان ذخیره سازی آسان را فراهم میکند.

 

44898f52e7b36bf1976e246f99ba39c3.jpg

 

پنج مورد از ویژگی های کلیدیپیشرفته شامل :ذخیره سازیهای محلی ، HDDهای مقاوم در برابر ضربه ، ایجاد حساب های مستقل با فضاهای خصوصی ، و پشتیبان گیری خود کار اشاره کرد.

کاربری چند گانه : هر کاربر دارای حساب و فضای شخصی خود است که برای دیگران غیر قابل دیدن است.

دایره اشتراک خصوصی : اعضای CatDrive میتوانند ، فایل های خود را بدون محدودیت به اشتراک بگذارند و حتی اعلان های خود را به صورت همزمان اشتراک گذاری کنند.این محتوای اشتراکی هرگز منقضی نخواهد شد.

  عکس رول: سازماندهی و نمایش عکس ها را به شیوه ای  کاملا خیره کننده به وجود خواهد آمد.

 

2db837245b26c6039a15ad1c70ee76bd.jpg

 

پیکربندی سخت افزاری CatDrive هم شامل :

    تراشه ذخیره سازی دو هسته ای Marvell در سطح حرفه ای ، سیستم خنک کنندگی کاملا بی صدا با تضمین عملکردی پایدار، وجود پورت Ethernet  گیگابیتی با تضمین ثبات و انتقال سریع داده ها ، استفاده از هارددیسک های یک ترابایتی 2.5 اینچی ضد ضربه با توانایی ذخیره سازی 630000 قطعه عکس. داری پیشرفته ترین صنعت در ساخت ، استفاده از لاستیک های سندبلاست جهت دفع لرزش و ارتعاشات.

نصب و راه اندازی سریع و آسان :

CatDrive را به روتر متصل و پریز آن را به برق بزنید.عبارت "CatDrive" را جستجو کنید و برنامه مربوطه را از Google Play و یا App Store دریافت کنید.از طریق برنامه CatDrive App میتوانید CatDrive را ازطریق WLAN هم متصل کنید.

ذخیره سازی های ابری نیز میتوانند مزایای مناسبی را ارائه دهند ، اما خطر در معرض قرار گرفتن اطلاعات شخصی میتواند مشکلاتی را فراهم کند، اما با CatDrive، داده ها ایمن می شوند و هزینه های اضافی از بین میروند.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...