رفتن به مطلب

ASUS در بروز رسانی جدید مادربرد های AM4 ،پردازنده های جدید Ryzen را لو داد!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

0e69e4010bfb123a855e0e6807710b17.jpg

 

کمپانی ASUS اخیرا بروز رسانی جدیدی برای بایوس مادربردهای خود بر پایه چیپست X370 و B350 کمپانی AMD منتشر کرده است ، که حاوی میکروکد AGESA 1.0.0.7 است.در این بروز رسانی پشتیبانی ازسیلیکن APU های  Raven Ridge به همراه هسته گرافیکی مجتمع  این پردازنده ها بر اساس معماری VEGA  و حتی سری رفرش شده پردازنده های Ryzen با نود ساخت 12 نانومتر با کد سیلیکن"Pinnacle Ridge"  مشخص شده است.این پردازنده ها قرار است تا  ماه فبریه 2018 روانه بازار شوند. اما بنا به دلایل نامشخصی ASUS این بروز رسانی را پس از مدت کوتاهی از وب سایت خود حذف کرد.

درحقیقت سوکت AM4پلتفرم AMD Ryzen در رده میانی قرار میگیردو APU های "Raven Ridge" نیز از این پلتفرم پشتیبانی خواهند کردو به شما اجازه استفاده از خروجی های تصویر HDMI و DisplayPort را در مادربردها خواهد داد.سیلیکن "Raven Ridge"ترکیبی از پردازنده های چهار هسته ای ZEN و گرافیک یکپارچه بر اساس معماری VEGA با 640 ریز پردازنده جریانی است .زمان عرضه این پردازنده ها در 2017 بعید به نظر میرسد اما در سال 2018 دور از انتظار نخواهد بود.به نقل از وب سایت RedGamingTech  گفته شده در حقیقت این پردازنده ها برای رقابت با پردازنده های Coffee Lake خواهند آمد.عرضه پردازنده های 12 نانومتری Ryzen "Pinnacle Ridge" هم ممکن است تا فبریه 2018 صورت بپذیرد.احتمال دارد این تراشه ها در رویداد CES 2018 به صورت رسمی رونمایی شوند.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...