رفتن به مطلب

توشیبا از نمونه های سریعتر درایو های 10 ترابایتی سازمانی خود رونمایی کرد


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

d33282f31da6d7f0bb9ce8f340a6b2d7.jpg

 

توشیبا یکی از رهبران متعهد در زمینه فن آوری ، امروز سری درایو های سازمانی خود با نام MD06ACA-V و با سرعت بالاتر را معرفی کرد.آخرین نمونه از این سری مدل های SV  در اندازه 3.5 اینچی هستند که جهت استفاده در برنامه های نظارتی مورد استفاده قرار میگیرند.مدل های جدید با ظرفیت 10 ترابایت و با سرعت بالاتری نسبت به سری  MD04ABA-V  در دسترس هستند، و میتوانند تا 64 دوربین استریم شده را پشتیبانی کند. این درایو ها  میتوانند ظرفیت بالاتر ، نرخ سرعت انتقال بیشتر، پشتیبانی از جریان های تصویری با وضوح بسیار بالا ، برای تطابق با نیازهای مربوط بر نظارت داده ها را فراهم کنند.

سری MD06ACA-V عملا مخصوص سناریو های عملیاتی 24/7 و جهت نظارت بر ضبط ویدئو های دیجیتالی (SDVR)،طراحی شده اند .این درایو ها حتی در ضبط ویدئو های درون شبکه ای (SNVR) ویا ترکیبی SDVR هم کاربرد دارند.سرعت چرخش پلاتر ها در این درایو ها به 7200 دور در دقیقه میرسد . نمونه جدید 10 ترابایتی توانسته است به افزایش 58 درصدی نرخ انتقال پایدار اطلاعات ، نسبت به سری پیشین MD04ABA-V  با سرعت 237 مگابیت در ثانیه دست یابد.مدل های جدید در ظرفیت های 6 ، 8 و 10 ترابایتی در دسترس هستند و از درگاه اتصال SATA 6 Gbit/s بهره میبرند.این درایوها همگی مجهز به 256 MiB حافظه بافر دینامیکی هستند.سری درایو های MD06ACA-V توشیبا ، از فرمت پیشرفته (512e) جهت پشتیبانی و سازگاری از برنامه ها و سیستم عامل های قدیمی  بهره مند شده اند.سری جدید درایو های توشیبا از فناوریهایی نظیر فناوری جبران RV به جهت عملکرد مطلوب در پیکربندی های چند بیتی و میانگین ضریب اطمینان بالا با حداقل زمان خرابی یک میلیون ساعت در حالت (MTTF) با استفاده از یک طراحی مکانیکی متعرف برخوردار هستند.

سری درایو های MD06ACA-V هم اکنون در دسترس هستند.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...