رفتن به مطلب

گیگابایت کارت Aorus GeForce GTX 1070 Ti را معرفی کرد


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

5975996624b12ca58eb29c47b096fa07.jpg

 

کمپانی گیگابایت سومین نسخه سفارشی کارت GeForce GTX 1070 Ti  را پس از مدل های GTX 1070 Ti Gaming  و GTX 1070 Ti WindForce 2X معرفی کرد.نمونه جدید تحت برند تجاری  Aorus قرار دارد. به دلیل اینکه انویدیا اجازه اورکلاک این کارت به صورت کارخانه ای را نمیدهد ،کارت گرافیک Aorus GeForce GTX 1070 Ti هم به مانند نمونه مرجع ، دارای کلاک هسته 1607 مگاهرتز و بوست 1683 مگاهرتز است .حافظه ها هم از نوع GDDR5 هستند و دارای سرعت کلاک 8.00 گیگاهرتزی موثر هستند.این مدل جدید از PCB و کولر متفاوت نسبت به مدل GIGABYTE GTX 1070 Ti Gaming برخوردار است.هیتسینک به کار رفته در خنک کننده این کارت، از پره های به هم فشرده آلومینیومی تشکیل شده اند و حرارت تولید شده آنها توسط سه فن هشتاد میلیمتری به بیرون هدایت میشود.

 

d7f387364c85484de7b462f9c1f00ee4.jpg

 

پوشش قرار گرفته بر روی این خنک کننده نیز مقداری متفاوت است . وجود سیستم RGB LED  و لوگوی نورانی Aorus  با جلوه های نورانی مختلف ، آن را از بقیه این سری متمایز میکند.این سیستم نورپردازی از طریق نرم افزار اختصاصی Fusion GIGABYTE RGB  قابلیت شخصی سازی دارد.بک پالت پشتی این کارت نیز مقداری متفاوت است . در قسمت سمت چپ این پالت یه صفحه مسی قرار گرفته است که از طریق یک پد حرارتی ، گرمای حاصل از عملکرد GPU را جذب کرده و در طول بک پلیت پشتی ، پخش میکند.جهت تغذیه این کارت ، گیگابایت از یک ورودی 8 پین PCIe بهره گرفته است و میتواند به خوبی مدار تغذیه 6+2 فازی VRM را پشتیبانی کند.خروجی های تصویر هم شامل سه درگاه خروجی DisplayPorts و یک خروجی HDMI وDVI میشوند.این کارت گرانقیمت ترین نسخه سفارشی سازی شده 1070TI از سوی گیگابایت خواهد بود.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

ویرایش شده توسط hd5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...