رفتن به مطلب

خنک کننده جدید انرمکس مخصوص پشتیبانی از پردازنده های Threadripper و EPYC !


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

xFeqpnPoENp5nOFZ.thumb.jpg.71ce45c1234ef65275d971d9bf721558.jpg

 

انرمکس از اولین خنک کننده مایع خود مبنی بر پردازنده های AMD Ryzen Threadripper  با نام Liqtech TR4 280  از سری All-in-One را معرفی کرد.از نام این خنک کننده مشخص است که یک رادیاتور با ابعاد 280 در 140 میلیمتری برای آن در نظر گرفته شده و جهت دفع حرارت از این رادیاتور دو فن بزرگ 140 میلیمتری بر روی آن تعبیه شده است.این نمونه از لحاظ ابعاد بین خنک کننده های سری  Liqtech TR4 240  قرار داردواز مدل Liqtech TR4 360 نیز بزرگتر است. همچنین انرمکس در این خنک کننده از پمپی با فشار بالا استفاده کرده است، تا بتواند بارگذاریهای حرارتی تا 500 وات را تحمل کند.

همانند دیگر اعضای این خانواده ، خنک کننده انرمکس Liqtech TR4 280 ، مجهز به یک بلوک پمپ بزرگ است که میتواند سطح پردازنده های غول پیکر Ryzen Threadripper را به صورت صد در صد پوشش دهد . این خنک کننده دارای ماژول های قابل انعطاف کارخانه ای است که علاوه بر سوکت AMD TR4 با پردازنده های EPYC هم به طور کامل سازگاری دارد.فن های 140 میلیمتری قرار گرفته بر روی رادیاتور سرعت چرخش حداقلی 500 دور و حداکثری 1500 دور در دقیقه را دارند و میتوانند 80.71 سانتی متر مکعب هوا را دقیقه جابه جا کنند. در نهایت در حداکثر فشار کاری میزان نویز آنها به 28 دسی بل خواهد رسید.رادیاتور این خنک کننده از ورقه هایی به ضخامت 28 میلیمتر و از جنس آلومینیوم ساخته شده است .این محصول به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت و قیمت پیشنهادی برای آن حدود 100 دلار اعلام شده است.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به به..... 

من عاشق برند Enermax هستم..... 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...