رفتن به مطلب

نسل بعدی پردازنده های Core X اینتل با نام Cascade Lake-X لو رفت!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

b569cfc0562a7eb0d24b68468119721e.jpg

 

طی یک نقشه راه منتشر شده در فضای وب ، نسل جدید پلتفرم دسکتاپ اینتل لو رفت. این نقشه راه زمان بندی  و نام پردازنده های نسل بعدی این کمپانی را نشان میدهد.طبق این نقشه ، اینتل قصد دارد تا ارتقا به محصولات رده بالای Core X در پلتفرم HEDT خود را به سه ماهه چهارم سال 2018 موکول کند.پردازنده های جدید Core X HEDT بر اساس سیلیکن "Cascade Lake-X" تولید خواهند شد و این نوید ظهور میکرو معماری جدید بر اساس این سیلیکن را میدهد.این احتمال هم وجود دارد که اینتل  بر اساس حق طرح Ringbus وجه تمایزی برای پردازنده های چند هسته ای خود مانند سری پردازنده های خانواده "Coffee Lake "  و"Kaby Lake" قائل شود. بنابراین کاربران برنامه های کاربردی دوجانبه را بر اساس حالت تک رشته ای پردازنده ها با یکدیگر مقایسه نخواهند کرد.

پس از این موضوع ، اینتل قصد دارد تا موج دوم از پردازنده های شش ، چهار و دو هسته ای خود مبنی بر خانواده Coffee Lake را برای نیمه اول سال 2018 راه اندازی کند.البته در این بین ، اشاره ای مبنی بر وجود پردازنده 8 هسته ای در این خانواده نشده است اما ممکن است که عرضه آن به زمان دیگری از سال 2018 موکول شده باشد.این پردازنده ها همراه با چیپست های سری 300 یعنی H370 Express ، B360 Express و H310 Express همراه خواهند شد.نیمه اول 2018 را اینتل قرار است با پردازنده های کم مصرف آغاز کند.این پردازنده ها بر اساس سیلیکن "Gemini Lake" خواهند بود و در دو مدل 4 هسته ای و 2 هسته ای و بر اساس سری برند های Pentium Silver و Celeron به تولید خواهند رسید.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...