رفتن به مطلب

Apacer سری SSD های Z280 M.2 را آماده فروش میکند


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

40b407fdba0db3d98200076fc2f030ce.jpg

 

کمپانی Apacer به خوبی میداند که اکنون موقع پیشرفت های سریع در عملکرد محصولات است .Z280 آخرین SSD این شرکت با رابط PCIe Gen 3 x4 و در قالب پرتکل NVMe 1.2 و در اندازه فاکتور M.2 است.این درایو دارای عملکرد مداوم سرعت خواندن  2750 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن 1500 مگابایت بر ثانیه است . این درایو  با توجه با اندازه استاندارد M.2-2280 توانسته ظرفیت بالای 480 گیگ را برای آن فراهم کند.Z280 یک درایو SSD با عملکرد بسیار بالاست که با اکثریت مینی پی سی ها و لپ تاپ ها سازگار است.Apacer در این درایو از تراشه های با کیفیت MLC  و آخرین فناوری های پیشرفته در SSD ها کمک گرفته است .این درایو 480 گیگی توانایی دست یابی به عملکرد تصادفی در حالت نوشتن تا 175,000 IOPs امتیاز را دارد که باعث میشود در بازیهای اکشن سریع ، پردازش به صورت  صحیح انجام بپذیردو قابلیت های گیمر ها را افزایش دهد.

 

cb21fb1e20158c0f8c48d8892b884ddf.jpg

 

این درایو با طول 80 میلیمتری و با توجه به اندازه استاندارد M.2-2280  با اکثریت لپ تاپ ها و مینی پی سی ها سازگار است . Z280  مجهز به سیستم  امنیتی ECC  به همراه 120bit/2KB BCHبرای حفاظت از داده هاست . همچنین قابلیت Global Wear Leveling و Smart ECC طول عمر و سلامت درایو را در دوران فعالیت آن کنترل میکند.قابلیت SmartRefresh  نیز به حفظ دقت و ایمنی داده ها کمک زیادی میکند. جهت نگه داشتن عملکرد در همه حالات قابلیت S.M.A.R.T. monitoring به کمک این درایو آمده است تا با کمک نرم افزار اختصاصی Apacer SSDWidget به کاربران این اجازه را بدهد ، وضعیت درایو خود و همچنین وضعیت بروز رسانی آن را تحت کنترل داشته باشند.علاوه بر تمامی ویژگیهای فوق، Apacer Z280 مجهز به سیستم صرفه جویی در مصرف انرژی و سیستم حفاظت از محیط زیست است ، که این امر در افزایش طول عمر باتری لپ تاپ ها و سایر دستگاه های قابل حمل کمک بسزایی میکند.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...