رفتن به مطلب

مادربرد اختصاصی ماینینگ ASUS مجهز به 19 اسلات کارت گرافیک!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

518ddf0c0f6284db13e5909baad9663a.jpg

 

کمپانی ASUS خبر از عرضه یک مادربرد مخصوص عملیات ماینینگ به همراه چیپست B250 و تعدا 19 اسلات توسعه کارت گرافیک داد.این برد در اندازه فاکتور ATX ساخته شده  و مجهز به یک عدد شکاف توسعه PCI-Express gen 3.0 x16 کامل است .در کنار این اسلات تعداد هجده عدد اسلات PCI-Express gen 3.0 x1 نیز قرار گرفته است. این مادربرد جهت تغذیه مجهز به سه عدد کانکتور استاندارد 24 پین ATX است . همچنین جهت تغذیه قسمت پردازنده مرکزی هم از یک عدد کانکتور 8 پین EPS استفاده شده و تعداد 3 عدد MOLEX چهار پین هم برای قسمت حافظه ها در نظر گرفته شده است.اگر چه برای راه اندازی فقط یکی از ورودی های 24 پین ATX به همراهی 8 پین EPS مورد نیاز است ، اما هنگام استفاده از تمامی اسلات های توسعه گرافیک ، تمامی کانکتور های تغذیه 24 پین باید مورد استفاده قرار بگیرند.

 

f2e57fbdcdaffe4d676254889ebdf2bf.jpg

 

بر اساس چیپست Intel B250 Express به کار رفته در این برد ، میتوان بر روی آن از پردازنده های نسل ششم و یا هفتم اینتل یعنی "Skylake" ویا "Kaby Lake" استفاده کرد.همچنین دو اسلات حافظه قرار گرفته بر روی این برد ، توانایی پشتیبانی از حداکثر 32 گیگابایت حافظه DDR4 به صورت دوکانال را دارد.وجود چهار پورت ذخیره سازی ساتا شش گیگابایت ، شش پورت USB 3.0 (دو پورت از طریق اتصال هدر ) یک درگاه اترنت گیگابیتی ، صدای شش کاناله HD ، خروجی HDMI و  ورودی ترکیبی PS / 2  برای اتصال موس و یا کیبورد ، از دیگر امکانات قرار گرفته بر روی این مادربرد است . ASUS هنوز بر روی این مادربرد قیمت گذاری نکرده است.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

جسارتا این همون مادربردی نیست که لیون چند ماه پیش به قیمت ۱ میلیون تومان آوردند؟؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...