رفتن به مطلب

ASUS کارت گرافیک ROG STRIX RX Vega56 O8G Gaming را برای گیمرها عرضه کرد


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

aa5590857bed16216662771fc15d33fc.png

 

بعد از معرفی کارت گرافیک ROG STRIX Vega 64 editions توسط ASUS ، این شرکت  مشخصات کارت گرافیک جدیدی را بر پایه کارت Vega 56  در وب سایت خود منتشر کرد.بر اساس اطلاعات منتشر شده این کارت حدود 7 درصد از نمونه مرجع سریعتر است.با نگاهی به مشخصات کارت RoG Radeon RX Vega 56 Strix Gaming OC میبینید که این کارت از سرعت کلاک بالاتری نسبت به نمونه مرجع برخوردار است ، به طوری که کلاک بوست نسخه رفرنس در بالاترین حالت به فرکانس 1471 مگاهرتز می رسد.کارت گرافیک ROG Strix RX VEGA56 gaming از تمامی فناوریهای اختصاصی ASUS از جمله فناوری جدید MaxContact برخوردار است.این فناوری تا دوبرابر در انتقال حرارت موثرتر عمل میکند.همچنین استفاده از فناوری IP5X در طراحی تیغه های فن ها ، باعث شده که حداکثر جریان هوا از بین پره های هیتسینک عبور کند و حتی باعث افزایش طول عمر این فن ها شود. قابلیت FanConnect II به همراه کانکتور 4 پین ، به شما اجازه اتصال به دیگر اجزای سیستم خنک سازی را میدهد.شما با استفاده از نرم افزار اختصاصی ASUS Aura Sync RGB  میتوانید از شخصی سازی سیستم نورپردازی نهایت لذت را ببرید.وجود درگاه اتصال HDMI مخصوص دستگاه های قابلیت مجازی VR ، این امکان را فراهم ساخته تا از تجربه واقعی بازیهایی بر این اساس ، نهایت لذت را ببرید.حتی شما با استفاده از قابلیت GPU Tweak II ، قادر خواهید بود تا عملکرد کرات خود را حتی از این مقدار هم فراتر ببرید و از گیم پلی بازیها با نهایت عملکرد خوشحال شوید.

 

3cdbaa10cd7c38385ff20ff35399df1b.png

 

ASUS در این کارت سرعت پایه کلاک هسته را به مقدار 1297 مگاهرتز افزایش داده است که این مقدار با قابلیت بوست کلاک به 1573 مگاهرتز قابل افزایش است. سرعت کلاک حافظه همان مقدار 800 مگاهرتز است که با یک رابط عریض 2048 بیتی با پردازنده در ارتباط است. مقدار حافظه ها 8 گیگابایت و از نوع حافظه های HBM2 است.سایر مشخصات این کارت عبارتند از دو عدد کانکتور برق 8 پین جهت تغذیه ، دو درگاه خروجی تصویر DisplayPort ، یک درگاه HDMI 2.0 و یک درگاه DVI-D ، خنک کننده سه فن 2.5 اسلاتی، رابط اتصال PCI - Express 3.0 (x16) ، و طول و عرض و ارتفاعی برابر با 298 و 139 و 52 میلیمتر.

 

96e685cf15ed35de8281d486b39304ec.png

 

سیستم نورپردازی Aura RGB در این کارت قادر به ایجاد میلیون ها جلوه نمایشی است که در هر دو قسمت پشت کارت و خنک کننده اصلی قرار گرفته اند.سیستم ASUS Aura Sync همچنین قابلیت هماهنگ سازی با دیگر اجزای سیستم شما را دارد که میتواند سیستم گیمینگ شما را به نهایت زیبایی برساند.

 

منبع : Guru3d

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...