رفتن به مطلب

درایو اکسترنال پرسرعت میخواهید؟ JetDrive 825 برای شما ساخته شده است


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

bd55a91a4fabe6eca14d69b741c971a2.png

 

کمپانی Transcend امروز اعلام کرد، که درایو جامدقابل حمل خود با نام JetDrive 825 را روانه بازار ساخته است. این درایو از رابط پرسرعت Thunderbolt PCIe بهره میبرد. Transcend جهت قدرت بخشیدن به این درایو ، از SSD های پرسرعت PCIe کمک گرفته است .این درایوها از نیز از حافظه های 3D NAND flash و درگاه اتصال PCIe Gen3 x2 برخوردارند.رابط Thunderbolt در این درایو ، توانایی جاب ه جایی داده ها با سرعت  10 گیگابیت را دارد.SSD به کار رفته درون یک محفظه آلیاژی آلومینیومی جاسازی شده است و از یک طراحی ساده استفاده کرده است و  سادگی موجود در سیستم های مک را تداعی میکند.همانطور هم که پیشتر گفته شد ، این درایو قابلیت جابه جایی را نیز دارد.

 

49c0128fe3ed26a524379ae2f43dfe9f.png

 

با توجه به SSD به کار رفته از نوع PCIe با درگاه اتصال PCIe Gen3 x2  ، این درایو توانایی خواندن و نوشتن با سرعت 950 مگابایت در ثانیه را دارد و میتواند سطح جدیدی از عملکرد را برای سیستم های مک فراهم کند.شما با استفاده از نرم افزار اختصاصی JetDrive Toolbox و دانلود آن از وبسایت Transcend به صورت رایگان ،میتوانید کیت راه اندازی در سیستم های Apple را نیز دریافت کنید.این کیت به کاربران JetDrive اجازه میدهد تا یک درایو امن برای داده های خود داشته باشند و همیشه بتوانند آن را به روز نگه دارند و از تخریب اطلاعات و مشکلات ناگهانی جلوگیری کنند. این نرم افزار به صورت هوشمند قادر است ،  مداوم سلامتی درایو و وضعیت به روز رسانی فریمور درایو را تحت کنترل داشته باشد.

درایو JetDrive 825 کمپانی Transcend در ظرفیت های 240 گیگ ، 480 گیگ و 960 گیگ به مراه یک ضمانت نامه 5 ساله در دسترس قرار گرفته است.

 

منبع : Guru3d

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...