رفتن به مطلب

ZBOXهای گیمینگ و ورک استیشن جدید زوتاک ، همراه با پردازنده های نسل هشتمی اینتل!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

c97fec7febe51a4a383f8029a6ab8ecf.jpg

 

زوتاک از نوآوران صنعت رایانه،درحال آماده سازی خود برای نمایشگاه CES2018 است. بخش گیمینگ این کمپانی ، نسل جدیدی از مینی پی سی های گیمینگ خود به نام ZBOX را همراه با ویژگی های جدید معرفی کرد و اولین نمونه ساخته شده را به نمایش گذاشت. برای اولین بار است که در کلاس مینی پی سی های جدید این کمپانی با نام ZBOX  ، محدوده جدیدی از کارت های گرافیکی مخصوص رندرینگ کمپانی NVIDIA یعنی سری Quadro نیز مورد استفاده قرار میگیرد.این طیف کارتهای گرافیکی شامل سری کارتهای Quadro P نظیر  P1000 و P3000 و P5000 خواهند بود، که عملکرد بالای کارتهای گرافیکی سازمانی را در قالب یک مینی پی سی جمع و جور ارائه میدهند.در حقیقت این اولین مینی پی سی در دنیا با کارت گرافیکی از سری Quadro P محصول کمپانی انویدیاست.

 

bfa9cd10981b430bb9ef0caf7b2474e0.jpg

 

همچنین ZBOX جدید برای اولین بار از پردازنده های نسل هشتم کمپانی اینتل بهره مند شده است .سیستم خنک سازی این مینی پی سی از نوع passive بوده که دارای یک طراحی جدید است، که راندمان خنک سازی بالا را با نهایت سکوت به همراه دارد.مینی پی سی جدید از حداقل مقدار مصرفی 25 وات TDP پشتیبانی میکند و مجهز به طیف وسیعی از قابلیت های اتصال به انواع دستگاه ذخیره سازی و سایر دستگاه ها است.زوتاک در این مینی پی سی جدید خود ازمعماری نسل هشتمی پردازنده های اینتل و از خانواده Gemini Lake استفاده کرده است ، تا عملکرد سریع این دستگاه را تضمین کند.با توجه به ورک استیشن بود این مینی پی سی ، قابلیت هایی نظیر درگاه Gigabit Ethernet ، حافظه های DDR4 ، خروجی تصویر HDMI 2.0 با حداکثر از سه نمایشگر، را به همراه خود دارد.

 

bcd3a4f51aca661ba4d29c0702879e4b.jpg

 

همچنین نمونه گیمینگ این مینی پی سی برای اولین بار در قلب خود از پردازنده شش هسته ای اینتل بهره میبرد. این سیسم گیمینگ با نام MAGNUS قابلیت ارتقاء به کارت گرافیک هایی نظیر GeForce GTX 1080 را دارد که میتواندبا توجه فناوری قابلیت مجازی VR ، نهایت عملکرد گرافیکی همراه با یک تجربه لذت بخش را به ارمغان بیاورد.در این مینی پی سی ها با توجه به برخورداری از درگاه فوق سریع Thunderbolt 3 ، توانایی اتصال به دستگاه های خارجی مانند AMP BOX و یا AMP BOX Mini را دارند و تنها با اتصال یک کابل پر سرعت Thunderbolt 3 میتوانند از قدرت پردازشی کارت های GeForce GTX و یا SSD های فوق سریع NVMe PCIe x4 نهایت بهره را برد.

جعبه گسترش جدید ، با توجه به بهبود حافظه ها ، قادر به پشتیبانی از کارتهای گرافیکی بزرگ را نیز دارندو این برای اولین بار است که شما میتوانید یک کارت گرافیک 12 اینچی با توان 300 وات را با توجه به درگاه Thunderbolt 3 در آن استفاده کنید.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مینی pc گیمینگ! جل الخالق

بابا اصلا pc گیمینگ خوبیش به اون کیس بزرگ و قشنگیشه

البته برای اونایی که جای زیادی ندارن خوبه

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...