رفتن به مطلب

•••► لیون کامپیوتر اسپانسر و شرکت‌کننده‌ی دهمین جشنواره وب ایران ◄•••


Recommended Posts

چند سال پیش وقتی با لیون اشنا شدم همه چی عالی بود وضعیت انجمن فروشگاه پاسخ گویی و...  ولی حدود یه سال و نیمه انجمن به حال خودش رها شده فروشگاه که نه قیمتاش مث قبله نه شرایطش از همه نظر( ظاهرا تب ماینینگ به لیون هم سرایت و فعلا سود حاصل خیلی بوده که قطعه تکی نیس ولی با ریگ ماینینگ هس قبلا بازار رو تنظیم میکرد ولی الان سوار موج شده)

از کاربرا انتظار رای نداشته باشین وقتی خیلیا ناراضی هستن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود ، وقت ب خیر 

یادمه از چندین سال پیش تا همین پارسال اکثرا قیمت های لیون در بین بقیه فروشگاه های اینترنتی کمترین بود ، ب شخصه چند تا خرید داشتم و راضی بودم ، اما الان ...

نه تنها کمترین نیست بلکه گاها بیشترینه ! دیگه این که چه قدر از مغازه ها بیشتره بماند . راه انداختن تب ماینینگ و بهم ریختن بازار کارت گرافیک هم که بود ، فروختن بعضی قطعات فقط ب صورت باندل مثل کارت گرافیک + رینگ ، پردازنده نسل 8 + برد ام اس ای ... خلاصه این فروش های زورکی و سودکی هم که بود !

موجود کردن قطعاتی با حباب های بسیار زیاد و فروش این دسته کالا هم که بود و هنوزم هست ، که توهین ب شعور مشتری حساب میشه ، خلاصه من طی سال اخیر هیچ نکته + خاصی و مشتری مداری ندیدم ! برعکس سال های گذشته ، بنده که رای نمیدم ، امید وارم این فروشگاه مثل قبلا به جایگاه خوب خودش برگرده .

ویرایش شده توسط Mahdi D
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود و سلام

یکم بی رحمیه که بگیم لیون در مجموع بده و عملکرد خوبی نداشته. درست اینه که بگیم لیون نسبت به دو سال قبل که در این جشنواره انتخاب شد، افت شدیدی داشته. لیون دو سال پیش حقش بود که رای بیاره، به اوج رسیدن سخته و در اوج ماندن سخت تره که متاسفانه لیون به اوج رسید ولی در اوج نماند.

لیون رو همه در کنار آقای حسینی میشناسند ولی یه یکسالی میشه که فعالیت آقای حسینی کم شده(به جز لایو دو ماه پیش که یه سری حرف ها رد و بدل شد ولی همشون فقط حرف شدن و عملی دیده نشد) هر چند وقت یه بار آقای حسینی ویدئو های مختلف میدادن و پست هاشون در تاپیک ها دیده میشد ولی الان دیگه اصلا. فقط هم آقای حسینی بودند که به حرف ما گوش میدادن و قبل از پیش اومدن هر تغییر و مشکلی نظر ما رو میطلیبند و به حرف هامون گوش میدادن. سال قبل خود آقای حسینی تاپیک مشابه همین تاپیک رو باز کردن.

در باره قیمت های فروشگاه هم که دیگه حرفی نیست. بدترین قیمتا رو داره. یه میکر۵ و مستر لیوکویید پرو میخواستم که تو بازار پیدا نکردم و نمایندگی کولر مستر هم نداشت، تنها راه فروشگاه های اینترنتی بودن.اومدم سراغ لیون و از لیون گرفتم. هر جفتشون هم یکسال و نیم از شروع تاریخ گارانتیشون گذشته بود. در صورتی که از سایتای همسایه میگرفتم، قریب به صد تومن ارزون تر میفتاد. ولی از یه تعصبی که نمیدونم از کجا اومده بود تو ذهنم از لیون خرید کردم. بعد اون پشت دستمو داغ کردم که سمت فروشگاه لیون نرم، مگه اینکه قیمتش از بازار و بقیه ی سایت ها پایین تر باشه. بعد یک هفته هم قیمت لیون نزدیک قیمت بقیه ی سایت‌ها شد ولی طبق قانونی که فروشگاه داره و اگه قیمت چیزی بیاد پایین به حساب خریدار ما ب تفتاوت بر میگرده،ولی بر نگشت. 

سال قبل هم به لیون رای دادم ولی اشتباه بود. رای دادن دوباره به لیون برابر ضایع کردن حق بقیه ی سایت هاست که واقعا تلاش کردن تا مشتریاشونو راضی نگه دارن.

بقیه ی مشکلات هم دوستان مطرح کردن...امیدوارم این ها یه تلنگری باشه تا لیون قوی تر از قبل ظاهر بشه.(البته جبران این مشکلات لگد لازم داره:4_joy:)

ویرایش شده توسط MAhmoOD Nazari
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...