رفتن به مطلب

CES 2018 : انویدیا از نمایشگر غول پیکر گیمینگ 65 اینچی خود رونمایی کرد!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

a0cbbf435db8c8ec4963960d44486baa.png

 

کمپانی انویدیا در یک اقدام عجیب اعلام کرد، نمایشگر گیمینگی با فرمت بسیار بزرگ 65 اینچ را به تولید رسانده است .این نمایشگر با همکاری دیگر سازندگان نمایشگرها همچون ایسر ، ASUS و یا HP طراحی و ساخته شده است و شامل ویژگیهایی همچون ، پشتیبانی از دقت تصویر اولتراHD ، فناوری انویدیا G-SYNC و پشتیبانی از HDR است.با توجه به گزارش انویدیا ، این نمایشگر 65 اینچی با نام BFGD میتواند شدت روشنایی تا 1000 کاندلا بر متر مربع را پوشش دهد. PCگیمرها از نمایشگرهای مدرن امروزی ، انتظار زمان پاسخگویی سریع با عملکرد بالا را دارند ، اما تا به حال و تا حد زیادی توسط نمایشگرهای رومیزی کنونی ، محدود شده اند.نمایشگر BFGD اکنون با آخرین فناوری G-SYNC HDR درآمیخته است و بانرخ نوسازی 120 هرتزی ، آماده انجام هرگونه بازی درهر مدتی از زمان است.فناوری G-SYNC به همراه نرخ نوسازی تصویر بالا ، یک تجربه بسیار زیبا و نرم از بازیهای بدون لگ و بدون پارگی در تصویر را ارئه خواهد داد.علاوه بر اینها این نمایشگر 4K HDR ، دارای نورپس زمینه مستقیم 1000 nit است و از سیستم تصفیه رنگ DCI-P3 جهت بالاتربردن کیفیت نهایی در رنگها بهرمند شده است.

در مبحث گیمینگ  و برای گیمرها، واقعا چیزی مهمتر از ارئه یک گیم پلی  روان بدون لگ و کم تاخیر وجود ندارد.فناوری G-SYNC به کار رفته در این نمایشگر، نسبت به سایر نمایشگرهای مجهز به این فناوری، دارای تاخیرفوق العاده پایین است . BFGD اجازه اتصال انواع کنسول های بازی ، پی سی ها ، سیستم های اندرویدی ، و حتی اجازه استفاده از فناوری NVIDIA GameStream را با استفاده از سیستم های دسکتاپ و یا لپ تاپ ها را میدهد . با توجه به ادغام سیستم SHIELD مبنی بر Android TV با نمایشگر BFGD ، کاربران امکان سوئیچ بین بازیها و دیگر سرگرمیها را پیدا میکنند.کنترل از راه دور سیستم SHIELD به همراه سیستم ناوبری آسان ، دسترسی به تمام برنامه های بزرگ جهانی  مانند Netflix ، Amazon Video ، یوتیوب و Hulu را میدهد.با پشتیبانی از سیستم دستیار گوگل ، میتوان تمامی عوامل کنترل نمایشگر را تنها با استفاده از صدا در اختیار گرفت.همچنین فناوری G-SYNC HDR از فرمت های ویدئویی با نرخ فریم 23.976 و 24 و 25 فریم بر ثانیه ، پشتیبانی میکند.این مسئله با نرخ بازخوانی صفحه نمایش با نرخ واقعی فرمت منبع ویدئو و ارائه محتویات ویدئویی مطابق با آن ، که قصد مدیریت از راه دور را دارند ، همخوانی کامل دارد.

دسترسی به این نمایشگر و سایر اطلاعات مربوط به قیمت آن در تابستان امسال منتشر خواهدشد.

 

منبع : Guru3d

مترجم : محمد فتحی

ویرایش شده توسط hd5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...