رفتن به مطلب

CES 2018 : سیلوراستون مدل های جدیدی از کیس های خود را به نمایش گذاشت


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

fb32bf87e3f5def8f7f4bd69a1e1ccd5.jpg

 

سیلوراستون، سازنده لوازم جانبی کامپیوتر، امسال نمونه های جدیدی از کیس های ساخت خود در نمایشگاه CES2018 به نمایش گذاشت. در غرفه این شرکت ، مدل های مختلفی از جمله Redline RL07 و Primera PM02 و Lucid LD01 (MicroATX) و Lucid LD02 به نمایش درآمدند و به نظر میرسید برای تمامی سلیقه ها و در همه اندازه ها موجود باشند.مدل Redline  یک کیس با اندازه ATX است . با نگاهی به پنل جلویی متوجه خطوط نورپردازی LEDمیشوید، که از قسمت بالایی کیس تا پایین آن امتداد یافته است و یک اثر روشنایی جالبی را به تصویر میکشد.نمونه سیاه این کیس ، ترکیبی از نورپردازی های قرمز ، سفید و آبی را در خود دارد و حس سادگی را القاء میکند.در آن طرف مدل Primera دیده میشود.این کیس شاید منظم ترین ساخته   Silverstone باشد که به طرز جسورانه ای پنل جلویی آن مجهز به شیارهای سوراخ دار شده است .در قسمت پایین پنل جلویی این کیس ، نورپردازی LED وجود دارد که نام تجاری Silverstone را بر روی میز کاری شما حکاکی میکند. هر دو مدل Redline و Primera از بدنه فولادی و پنل های کناری شیشه ای بهره مند شده اند.

 

df2215868c0729fd3b677c06fb34f3ca.jpg

 

به دنبال نمایش محصولات جدید این کمپانی در نمایشگاه ، دو نمونه کیس MicroATX نیز در غرفه این شرکت ، دیده میشوند. این کمپانی دو کیس Lucid LD01 و Lucid LD02 را در اندازه کوچک و جمع و جور ، جهت استفاده در محیط هایی با فضای محدودو یا افرادی که خواستار ایجاد چالش های بزرگ در ابعاد کوچک هستند، طراحی کرده است. پنل های سه طرف این دو مدل نیز از شیشه های حرارتی مقاوم ساخته شده اند و جنس بدنه نیز از فولاد است.هر دو مدل در قسمت پنل جلویی و قسمت سقف ، از فیلتر های ضد گردوغبار استفاده کرده اند.مدل  LD01 از بدنه تماما مشکی استفاده کرده است ، در حالی که مدل  LD02 ، علاوه بر فضای بیرونی به رنگ سیاه،فضای داخلی آن به رنگ سفید درآمده است.

 

fbdb450db6d22b5c41f2ac529318a9a5.jpg

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...