رفتن به مطلب

اطلاع رسانی در مورد Windows 8 را مایکروسافت رسما آغاز کرد


Hamed
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

اگر علاقمند به دنبال کردن اخبار مرتبط با ویندوز 8 می باشید بهتر است وب لاگ جدید مایکروسافت را بوک مارک کنید. مایکروسافت اعلام کرده که امکانات جدید و اخبار مرتبط با Windows 8 را در این وب لاگ منتشر می کند. مایکروسافت در این وب لاگ به معرفی امکانات جدید، تصمیمات در مورد رابط کاربری، معماری سیستم عامل و اخبار دیگر مرتبط با ویندوز 8 صحبت خواهد کرد. مایکروسافت ویندوز 8 را بزرگترین ارتقاء سیستم عامل پس از ویندوز 95 می داند.

Steven Sinofsky مدیر ارشد مایکروسافت در این وب لاگ نوشته است: ما می دانیم که حرفه ایی های IT، تولید کننده های نرم افزار و گیمر ها مشتاقند تا در مورد ویندوز 8 بیشتر بدانند به همین دلیل ما تمام تلاش خود را می کنیم تا جای ممکن اخبار و مقالات مرتبط با ویندوز 8 را در این وب لاگ اعلام کنیم.

بزرگترین تغییرات پس از ویندوز 95

Sinofsky در وب لاگ جدید ویندوز 8 اعلام کرده که ویندوز 95 به عنوان یک پیشرفت و ارتقاء فوق العاده در تاریخ سیستم عامل ویندوز به شمار می رود و پس از آن ویندوز 8 این سیستم عامل را متحول خواهد کرد.

ویندوز 8، سیستم عامل را با نسل جدید ابزارهای کامپیوتری مانند تبلت، نوت بوک، نت بوک و غیره سازگار می کند. ویندوز 8 برای ابزارهای مختلف با صفحه نمایش 10 اینچ تا نمایشگرهای بسیار بزرگ دیواری مناسب خواهد بود، فضای ذخیره سازی از مگابایت به ترابایت تغپیر خواهد یافت و از سرویس های Cloud به خوبی پشتیبانی خواهد کرد. این تغییرات بخشی از قابلیت های جدید ویندوز 8 خواهد بود.

مایکروسافت با پرده برداری و پیش نمایش ویندوز 8 در ماه ژوئن همه را شگفت زده کرد و نشان داد که ویندوز 8 قادر است علاوه بر کامپیوترهای معمولی مجهز به ماوس و کی برد، به خوبی با صفحه نمایش لمسی تبلت ها نیز کار کند.

همچنین ویندوز 8 اولین سیستم عامل مایکروسافت خواهد بود که از پردازنده های ARM و x86 پشتیبانی می کند. پردازنده های ARM در ابزارهای موبایل مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها بکاربرده می شوند. نرم افزارهای ویندوز 8 برپایه زبان های وب یعنی HTML و JavaScript ساخته می شوند.

نمایش بعدی مایکروسافت برای ویندوز 8 در کنفراس خود این شرکت با نام BUILD خواهد بود این کنفراس که مخصوص توسعه دهندگان نرم افزار است در ماه سپتامبر، حدود 1 ماه دیگر برگزار می شود. مایکروسافت قصد دارد در این کنفرانس قابلیت های جدید ویندوز 8 را به همراه ابزارهای تولید نرم افزار برای آن معرفی کند.

منبع : zoomit.ir

آدرس وبلاگ مایکروسافت در مورد ویندوز 8 : http://blogs.msdn.com/b/b8/

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مایکروسافت App Store ویندوز 8 را تایید کرد

مدیر ارشد بخش سیستم عامل ویندوز در وب لاگ ویندوز 8، رسما تایید کرد که مایکروسافت قصد دارد برای سیستم عامل جدید خود، اپ استور آنلاین راه اندازی کند. App Store فروشگاه مجازی آنلاینی است که نرم افزارهای مربوط به یک سیستم عامل در آن عرضه می شوند برخی از نرم افزارهای موجود در App Store ها بصورت رایگان قابل دانلود می باشند و برای استفاده باقی نیز باید پول پرداخت کرد. در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با اپ استور ویندوز 8 مشاهده خواهید نمود.

App Store یا فروشگاه نرم افزار اولین بار توسط Apple و برای سیستم عامل iOS معرفی شد و به سرعت بین کاربران iPhone معروف و محبوب گردید. کمی بعد نیز مانند بسیاری از سرویس ها و محصولات ابداع شده اپل، شرکت های دیگر، نمونه های مشابه را برای محصولات خود ایجاد کردند. در حال حاضر تمام سیستم عامل های موبایل و برخی از تلویزیون های هوشمند، App Store مخصوص خود را دارند.

هرچند ایده فروشگاه نرم افزار از مدل Apple الگو برداری شده است ولی تعداد نرم افزارهای موجود برای سیستم عامل ویندوز بسیار بیشتر از Mac است و براساس اعلام مایکروسافت، ویندوز 8 با نرم افزارهای ویندوز 7 سازگار است و به این ترتیب نرم افزارهای بسیاری برای ویندوز 8 موجود خواهد بود.

اما ویندوز 8 علاوه بر نرم افزارهای فعلی ویندوز 7 نیازمند نرم افزارهای سبک تر و مناسب تبلت ها نیز می باشد. براساس اعلام مایکروسافت علاوه بر سیستم فعلی تولید نرم افزار، تولید کننده ها می توانند نرم افزارهای خود را از طریق زبان های تحت وب مانند HTML و JavaScript برای ویندوز 8 ایجاد کنند.

حال باید دید اپ استور مایکروسافت با اپ استورهای اندروید و اپل چه تفاوت هایی خواهد داشت و از آنجایی که ویندوز 8 برروی تبلت های مجهز به پردازنده ARM نیز نصب خواهد آیا نرم افزارهای موبایل تحت Windows Phone نیز در ویندوز 8 اجرا خواهد شد؟

منبع : zoomit.ir

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

جند Build از ویندوز 8 به صورت ریلیز روی FTP های خصوصی و این آخرا توی تورنت ها به بیرون درز کرده ( لینکهای تقلبی و تغییر اینترفیس داده شده ویندوز 7 با عنوان ویندوز 8 تو تورنت زیاد هست).

آخرینش Build 7989 هست که اکر کسی دوست داشت امتحان کنه تو پخ میتونم لینک FTP رو براش بفرستم.

تغییرات قابل توجه و مهمی که تا این Build داشته ایتها بوده:

Factory Reset بدون از دست دادن اطلاعات و تنظیمات کاربری شخصی

ISO Mounting

ساپورت فایل های PDF به صورت داخلی

تغییرات روی Aero

مد hybrid-shutdown جدید

Task Manager جدید

امکان Network Backup

ساپورت USB 3 به صورت داخلی

و .....

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

جزئیات تازه از ویندوز ۸ مایکروسافت

جزئیات مربوط به سیستم‌عامل رایانه‌ای جدید مایکروسافت موسوم به ویندوز ۸ که پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۱۲ میلادی به دست کاربران برسد از طریق پیش‌نمایش‌های منتشر شده توسط مایکروسافت و اخبار عرضه شده در وبلاگ رسمی این سیستم‌عامل به دست آمده است تا کاربران در جریان آخرین جزئیات این محصول قرار بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از همکاران سیستم، طبق اخبار موجود، گفته شده است که این سیستم‌عامل از زمان عرضه ویندوز ۹۵ تاکنون بیشترین تغییرات را داشته است.

در زمان تولید سیستم‌عامل ویندوز ۹۵ رایانه‌های شخصی رومیزی به عنوان محبوب‌ترین ابزار رایانه‌ای جهان مورد استفاده قرار می‌گرفتند و میانگین قیمت لپ‌تاپ‌ها ۳ هزار دلار بود.

اما شرکت مایکروسافت هم‌اکنون قصد دارد سیستم‌عامل ویندوز را برای کاربر عصر حاضر که با ابزارها و خدمات آنلاین و ابزارهای قابل‌حمل لمسی از جمله iPad و گوشی‌های هوشمند اندرویدی سروکار دارد، به‌روز کند.

شرکت مایکروسافت هم‌اکنون جزئیات مربوط به رابط کاربری جدید خود را که سازگار با رایانه‌های لمسی است و رابط کاربری قدیمی این شرکت را نیز دربردارد، معرفی کرده است.

این سیستم‌عامل جدید همچنین با پردازنده‌های دو شرکت ARM و اینتل سازگاری دارد و بر این اساس امکان استفاده از ویندوز ۸ در انواع دستگاه‌های الکترونیکی از جمله رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های لوحی فراهم شده است.

همچنین پیش‌بینی شده است که ویندوز ۸ فروشگاه اینترنتی ویژه‌ای را مانند Mac App Store به خود اختصاص دهد و طیف گسترده‌ای از ابزارها و خدمات آنلاین مایکروسافت از جمله SkyDrive، Office 365 و ابزارهای رایگان Office Web برای آن عرضه شود.

دیگر قابلیت‌های توسعه یافته برای این سیستم‌عامل شامل پشتیبانی از ورودی USB 3.0، نسخه توسعه‌یافته مرورگر اینترنتی و ابزار مدیریت‌ فایل‌ها است.

barsam.ir

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...
  • کاربر ویژه

با درود:

تصاویر جدیدی که مایکروسافت از ویندوز 8 منتشر کرد

55784139637499060298.jpg

حداقل سیستم برای اجرای ویندوز 8 :

The system requirements for this first public Windows 8 build are

- a 1 GHz or faster processor

- 1GB of RAM for 32bit, 2GB of RAM for 64bit

- 16GB of drive space (32bit) or 20GB (64bit

- a DirectX 9 graphics card

- a touch-enabled display is optional

20058663078260928179.jpg

02146197445686789234.jpg

96243070075736879790.jpg

سیستم عامل جدید مایکروسافت هنوز نهایی نشده و در حال ساخت است اما مایکروسافت در کنفرانس BUILD که از دیروز آغاز شده، اطلاعات بیشتری در مورد ویندوز 8 منتشر کرده است مایکروسافت دانلود نسخه پیش نمایش ویندوز 8 را نیز در دسترس عموم قرار داده است. در ادامه با برخی از امکانات جدید ویندوز 8 آشنا شده و اسکرین شات هایی که مایکروسافت از آن منتشر کرده را مشاهده خواهید کرد.

مهمترین و اساسی ترین تغییر در ویندوز 8 مربوط به رابط کاربری و ظاهر سیستم عامل است که کاملا با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی مانند تبلت ها سازگار شده است. ویندوز 8 مانند Windows Phone 7 دارای صفحه جدیدی به نام Start Screen و نرم افزارهای زنده ( ابزارهایی که اطلاعات زنده ارائه می دهند مانند تیتر اخبار و گزارش آب و هوا) است. در صفحه Start Screen نام و آواتار کاربر نیز نمایش داده می شود.

یکی از تغییرات اساسی که در ویندوز 8 اعمال شده، طراحی صفحه براساس نمایشگرهای 16:9 با وضوح تصویر بالا است. برای نمایش درست و صحیح این سیستم عامل، نسبت صفحه نمایشگر می بایست 16:9 باشد. تمرکز اصلی در ویندوز 8 برروی نرم افزارها است و App ها بصورت بزرگ برروی صفحه اصلی نمایش داده می شوند. در ویندوز 8 اطلاعات نرم افزارها به خوبی بین ابزارهای مختلف مانند کامپیوتر شخصی، تبلت، تلفن هوشمند و غیره همگام (Sync) می شوند.

منبع : zoomit

نویسنده : مهدی یوسف نژاد

با تشکر...

____________________________

CPU => Intel Corei7 980X

MB => GIGABYTE X58A-UD7 Rev: 1.0

RAM => CORSAIR Dominator GT + FAN 6GB (3 X 2GB) 2000 MHz CL 8-8-8-24

VGA => 2x GIGABYTE GTX 460OC 1GB SLI Rev: 1.0

SSD => OCZ Vertex 3 120GB SATA III 6GB/s

SSD => A-DATA S596 128GB - Buffer 128MB ( Internal-External )( SATA 2 & USB 2 )

ODD => SONY BLU-RAY COMBO BC-5100S

CASE => GREEN Infinity

Power=> GREEN 885 Watt

FAN => 1x ENERMAX EVEREST

Monitor => LG L1980Q Ultra Slim * Pivot

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با درود:

دانلود ویندوز 8 نسخه آزمایشی

189073_401.png

نارنجی: همانطور که ساعاتی پیش اعلام کردیم پیش نمایش مخصوص توسعه دهندگان ویندوز 8 به زودی قابل دانلود خواهد بود و هم اکنون می توانید با مراجعه به اینجا آن را دانلود و نصب نمایید.

توجه کنید که این یک نسخه اولیه پیش نمایش است و اصلا نمی توانید آن را به عنوان سیستم عامل اصلی به حساب بیاورید و مشکلات متعددی در آن وجود دارد و احتمالا تعدادی از امکانات همچنان کامل نیست و یا تغییر خواهد کرد. اما اگر علاقه زیادی به دیدن ویندوز 8 دارید می توانید آن را دانلود و نصب کنید.

دانلود به صورت فایل iso با حجمی بین ۲.۸ تا ۴.۸ گیگابایت (بسته به نسخه انتخابی) است.

Windows Developer Preview with developer tools English, 64-bit (x64)

All of the following come on a disk image file (.iso). See below for installation instructions.

64-bit Windows Developer Preview

Windows SDK for Metro style apps

Microsoft Visual Studio 11 Express for Windows Developer Preview

Microsoft Expression Blend 5 Developer Preview

28 Metro style apps including the BUILD Conference app

دانلود مستقیم از سایت اصلی

******************************

Windows Developer Preview English, 64-bit (x64)

Includes a disk image file (.iso) to install the Windows Developer Preview and Metro style apps on a 64-bit PC

دانلود مستقیم از سایت اصلی

*****************************

Windows Developer Preview English, 32-bit (x86)

Includes a disk image file (.iso) to install the Windows Developer Preview and Metro style apps on a 32-bit PC

دانلود مستقیم از سایت اصلی

****************************

منبع : asriran

با تشکر...

___________________________

CPU => Intel Corei7 980X

MB => GIGABYTE X58A-UD7 Rev: 1.0

RAM => CORSAIR Dominator GT + FAN 6GB (3 X 2GB) 2000 MHz CL 8-8-8-24

VGA => 2x GIGABYTE GTX 460OC 1GB SLI Rev: 1.0

SSD => OCZ Vertex 3 120GB SATA III 6GB/s

SSD => A-DATA S596 128GB - Buffer 128MB ( Internal-External )( SATA 2 & USB 2 )

ODD => SONY BLU-RAY COMBO BC-5100S

CASE => GREEN Infinity

Power=> GREEN 885 Watt

FAN => 1x ENERMAX EVEREST

Monitor => LG L1980Q Ultra Slim * Pivot

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با درود:

معرفی ابزارهای مفید ویندوز 8 برای کاربران حرفه ای ویژه

69864574484619623395.jpg

مایکروسافت در نمایشگاه BUILD که در حال برگزاری است زمان زیادی را برای نمایش نحوه کارکرد ویندوز 8 برروی تبلت ها صرف می کند به همین دلیل ممکن است تصور کنید که ویندوز 8 کاربران کامپیوترهای رومیزی و یا لپ تاپ ها را فراموش کرده است. اما اگر مدیر شبکه یا هواخواه PC یا کاربر حرفه ایی هستید با کار کردن با ویندوز 8 متوجه خواهید شد که سیستم عامل جدید مایکروسافت آنقدر قابلیت جدید و جذاب دارد که نظر شما را نیز به خود جلب کند.

اولین برتری ویندوز 8 نسبت به نسخه های قبلی بازده و سرعت آن است. مایکروسافت قول داده که ویندوز 8 برروی تمام کامپیوترهایی که ویندوز 7 برروی آنها نصب شده، اجرا شود به این ترتیب نگران این نخواهیم بود که ویندوز 8 برروی کامپیوتر فعلی نصب نشود. مایکروسافت همچنین وعده داده که ویندوز 8 سریعتر از ویندوز 7 اجرا خواهد شد. ویندوز 8 نیاز سخت افزار کمتری نیز خواهد داشت یعنی سیستم عامل با حافظه RAM کمتر و CPU ضعیف تر ازآنچه ویندوز 7 نیاز دارد اجرا خواهد شد. در واقع طراحی ویندوز 8 به نحوی است که رابط کاربری بسیار جذاب و گرافیکی آن و نحوه اجرای نرم افزارها به میزان کمتری از حافظه و CPU نیاز دارند.

سرعت بوت شدن سیستم عامل به میزان قابل ملاحظه ایی در سیستم های جدید با UEFI - Unfied Extensible Firmware Interface کاهش یافته است حتی اگر از سیستم های فعلی استفاده می کنید باز هم سرعت بوت شدن ویندوز 8 نسبت به ویندوز 7 کاهش یافته است. ویندوز 8 در کمتر از چند ثانیه بوت شده و در دسترس کاربر قرار می گیرد.

هر چند Start Screen یا صفحه آغاز برای ابزارهای مجهز به صفحه لمسی طراحی شده است اما به خوبی با کی برد و ماوس در کامپیوترهای فاقد صفحه لمسی کار می کند. بلافاصله پس از تایپ کردن رابط کاربری جستجو ظاهر می شود و سیستم عامل به جستجوی درخواست کاربر می پردازد. با فشار دادن کلید Windows برروی صفحه کلید بلافاصله از برنامه و یا صفحه ایی که هستید به صفحه Start Screen باز گردانده می شوید. با فشار دادن کلیده های ترکیبی Windows + D نیز به صفحه دستکتاپ قدیمی، همانی که در ویندوز 7 نیز وجود دارد دسترسی خواهید داشت. زمانی که ماوس را به گوشه پایین، سمت چپ صفحه منتقل می کنید. 5 عملکرد جذاب (جستجو، اشتراک گذاری، شروع، ابزارها و تنظیمات) بصورت پاپ آپ نمایش داده می شود.

همه ما در زمان ویروسی شدن کامپیوتر و یا بهم ریختن تنظیمات و مشکلات اینچنینی، ساعت های زیادی را صرف نصب مجدد سیستم عامل و نرم افزارها می کنیم. قابلیت های جدید ویندوز 8 به نام Reset و Refresh به شما کمک می کند تا زحمت کمتری بکشید. این دو قابلیت سیستم را صحیح و سالم تحویل شما می دهند.

Reset تمام اطلاعات روی سیستم را پاک می کند و پس از 10 تا 15 دقیقه سیستم عامل را مانند روز اول تحویل کاربر می دهد. Refresh از Reset بهتر عمل می کند و اطلاعات کاربر (شامل نرم افزارهای که کاربر بصورت آنلاین دانلود کرده) را حفظ می کند و باقی اطلاعات را پاک می کند. پس با Refresh شما سیستم عامل را تر و تازه می کنید و نیازی نیست که از تصاویر، موزیک ها و اسناد خود بک آپ بگیرید. Refresh بصورت پیش فرض نرم افزارهای Win32 را بازیابی نمی کند اما کاربر می تواند با تغییر تنظیمات آنها را نیز به لیست ریکاوری اضافه کند.

حرفه ایی ها از Task Manager ویندوز 8 لذت خواهند برد. Task Manager در ویندوز 8 بسیار تمیز و جذاب تر شده است. در نسخه جدید Task Manager منابع استفاده شده سیستم به صورت واضح تر نمایش داده می شوند و کاربر راحتر می تواند نرم افزار و پروسه هایی که منابع سیستم را بیش ازحد استفاده می کنند پیدا کند.

00854179379362000209.jpg

Remote Desktop جدید ویندوز 8 از صفحه های چندلمسی پشتیبانی می کند اما اگر نرم افزار سنتی Remote Desktop را ترجیح می دهید آن هم در دسترس است. اگر قصد داشته باشید یک نرم افزار را بر نسخه های مختلف ویندوز آزمایش کنید و یا اگر بخواهید نسخه آزمایشی یک نرم افزار را بدون ایجاد بهم ریختگی در سیستم عامل نصب کنید ویندوز 8 یک روش را برای این کار به شما ارائه می دهد. نرم افزار مجازی سازی Hyper-V بصورت داخلی در ویندوز 8 نسخه کلاینت وجود خواهد داشت.

هسته اصلی و Explorer بهبودهای بسیاری یافته اند. Riboon به Explorer نیز اضافه شده که علاوه بر سازگاری با صفحه لمسی تبلت ها، قابلیت های بسیاری را بهمراه خود آورده است. در ویندوز 8 شما می توانید به راحتی فایل های ISO و VHD را mount کنید. و برای این کار به هیچ نرم افزار اضافی مانند Nero Image Drive یا Power ISO و غیره نخواهید داشت. اگر روی یک فایل دیسک مجازی (VHD) دو بار کلیک کنید فایل بصورت خودکار Mount شده و به لیست درایو ها اضافه می شود. با همین روش می توانید فایل های ISO را نیز به عنوان یک درایو اپتیکال مجازی به لیست درایو ها اضافه کنید.

اگر چند مانیتور را به کامپیوتر خود متصل کرده اید حتما خوشحال خواهید شد که بدانید مایکروسافت امکاناتی را برای شما اضافه کرده تا زندگی برایتان راحت تر شود. ویندوز 8 بالاخره امکان استفاده از یک تصویر پس زمینه گسترده بین دو مانیتور را فراهم کرده است. شما همچنین می توانید نحوه رفتار نوار ابزار در هر کدام از مانیتور ها را کنترل کنید. بعنوان مثال اگر کاربر تسک باری که در آن Internet Explorer در حال اجراست را از یک مانیتور به مانیتور دیگر منتقل کند به این ترتیب Internet Explorer نیز از یک مانیتور به مانیتور دیگری حرکت می کند.

تمرکز اصلی مایکروسافت در کنفرانس BUILD برروی صفحه اصلی Start Screen، نرم افزارهای Metro و تولید نرم افزارهای تحت این سیستم عامل است. و انتظار می رود اطلاعات بیشتر در مورد قابلیت های جدید ویندوز 8 و امکانات مخصوص کاربران حرفه ایی بعد ها منتشر شوند.

منبع : PC World

نویسنده : مهدی یوسف نژاد

با تشکر...

____________________________

CPU => Intel Corei7 980X

MB => GIGABYTE X58A-UD7 Rev: 1.0

RAM => CORSAIR Dominator GT + FAN 6GB (3 X 2GB) 2000 MHz CL 8-8-8-24

VGA => 2x GIGABYTE GTX 460OC 1GB SLI Rev: 1.0

SSD => OCZ Vertex 3 120GB SATA III 6GB/s

SSD => A-DATA S596 128GB - Buffer 128MB ( Internal-External )( SATA 2 & USB 2 )

ODD => SONY BLU-RAY COMBO BC-5100S

CASE => GREEN Infinity

Power=> GREEN 885 Watt

FAN => 1x ENERMAX EVEREST

Monitor => LG L1980Q Ultra Slim * Pivot

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با درود:

با تمام امکانات ویندوز 8 آشنا شوید

نارنجی: همانطور که در نارنجی خواندید، دیروز اطلاعات بیشتری از ویندوز بعدی منتشر شدند و امروز نسخه پیش نمایش آن برای دانلود در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفت. خیلی ها نگران میانبر های کیبرد بودند که شاید از بین بروند. اما این طور نشد و این میانبر ها سرجایشان باقی ماندند.

دهمین نسخه اینترنت اکسپلورر هم قابلیت سویچ کردن بین اینترفیس مترو (مانند ویندوز فون 7) و اینترفیس قدیمی ویندوز را به راحتی به کاربر می دهد. پس مطابق میل خود می توانید از هر اینترفیسی که دوست داشتید استفاده کنید. این ها که کافی نیست. هست؟ در ادامه مطلب با ما باشید تا لیستی از مهمترین امکانات ویندوز 8 را مشاهده نمایید.

• تمام اپلیکیشن های ویندوز 7، به راحتی روی ویندوز بعدی اجرا خواهند شد.

• اطلاعات مربوط به آپدیت های امنیتی از این پس در پایین راست «صفحه ورود کاربر» قرار خواهند گرفت.

• تسک منیجر جدید ویندوز اپلیکیشن ها را در زمان اکتیو نبودن، به حالت تعلیق در می آورد. (مصرف رم کمتر)

• قابلیتی Reset and Refresh PC کل سیستم را پاک سازی کرده و آن را به حالت اولیه اش باز می گرداند.

• نرم افزار مجازی سازی HyperV به طور پیشفرض روی ویندوز نصب خواهد بود.

• پشتیبانی از چند مانیتور و قابلیت جدید استفاده از یک پس زمینه برای چند مانیتور. همچنین قابلیت اختصاصی کردن تسک بار برای هر مانیتور!

• پشتیبانی از قابلیت چند لمسی برای اینترنت اکسپلورر 10

• بهبود قابلیت ذره بین براي دسکتاپ

• قابلیت استفاده از کیبرد جدا (تایپ کردن با شست)

• فضای ذخیره سازی آنلاین اسکای درایو، با تمام اپلیکیشن های تحت کلود یکپارچه می شود.

• نرم افزار های ایمیل، تصاویر، تقویم و مخاطبان (People) با حساب کاربری ویندوز لایو عرضه شده و از مترو پشتیبانی می کنند.

• تنظیمات مختلف در سراسر سیستم عامل در دسترس خواهند بود.

• کاربران نسخه پیش نمایش ویندوز هم آپدیت های جدید را دریافت خاهند کرد.

• حتی کامپیوتری با نسل اول پردازنده های اتم و 1 گیگابایت رم هم قادر به اجرا کردن ویندوز 8 می باشد.

• در رابط کاربری، تمام اجزا به خوبی با پوشش مترو هماهنگ شده اند. مایکروسافت رابط مترو را به عنوان یک جزء هسته ای این سیستم عامل به کار برده است.

• هم اپلیکیشن های تحت مترو و هم اپلیکیشن های کلاسیک ویندوز، در اپ استور مایکروسافت به فروش خواهند رسید.

• دستگاه های مجهز به ویندوز هشت به NFC هم مجهز شده اند. آن ها را به هم بزنید تا اطلاعات را به سادگی دریافت یا ارسال کنید.

• می توانید پسورد خود را مانند تلفن های اندرویدی با یک امضای لمسی وارد کنید.

• اپلیکیشن ها می توانند با یک دیگر ارتباط برقرار کرده و هم را درک کنند! البته اگر برای این کار نوشته شده باشند.

• نرم افزار آنتی ویروس داخلی هم در ویندوز 8 قرار خواهد گرفت.

• نسخه ویندوز 8 برای تبلت ها مجزا از نسخه دسکتاپ نیست.

• هنوز معلوم نیست چند ویرایش مختلف (مانند خانگی، حرفه ای و ...) از ویندوز هشت عرضه خواهند شد.

• دستگاه های مبتنی بر ARM هم همگی پشتیبانی می شوند. البته نه در نسخه پیش نمایشی که برای دانلود آماده شده است.

این بود خلاصه ای فهرست وار از امکانات مختلف ویندوز بعدی. به زودی بر خواهیم گشت و شرح بیشتری از امکانات مختلف این سیستم عامل خواهیم داد. با نارنجی همراه باشید.

منبع : asriran

با تشکر...

___________________________

CPU => Intel Corei7 980X

MB => GIGABYTE X58A-UD7 Rev: 1.0

RAM => CORSAIR Dominator GT + FAN 6GB (3 X 2GB) 2000 MHz CL 8-8-8-24

VGA => 2x GIGABYTE GTX 460OC 1GB SLI Rev: 1.0

SSD => OCZ Vertex 3 120GB SATA III 6GB/s

SSD => A-DATA S596 128GB - Buffer 128MB ( Internal-External )( SATA 2 & USB 2 )

ODD => SONY BLU-RAY COMBO BC-5100S

CASE => GREEN Infinity

Power=> GREEN 885 Watt

FAN => 1x ENERMAX EVEREST

Monitor => LG L1980Q Ultra Slim * Pivot

ویرایش شده توسط LEE
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با درود:

ویندوز 8 از طریق حافظه های USB نیز اجرا می شود

b5eb64b92ec2bc303a0ab3ae5d25b105_L.jpg

ویندوز 8 قابلیت جدیدی دارد که به مدیران شبکه امکان اجرای سیستم عامل بدون نیاز به نصب و از روی حافظه USB را می دهد به این ترتیب سیستم عامل، همواره همراه کاربر خواهد بود و کاربر می تواند برروی هر کامپیوتری سیستم عامل خودش را اجرا کند. به نظر می رسد این قابلیت که "Windows To Go" نام گذاری شده است کاربران حرفه ایی و کارمندان شرکت ها را هدف قرار داده است.

به کمک Windows To Go کاربر می تواند از سیستم عامل خود Image تهیه کرده و آن را برروی حافظه USB متنقل کند و سپس در هر کامپیوتری، سیستم عامل خود را اجرا کند. هنوز اطلاعات کاملی در مورد نحوه کار این سرویس اعلام نشده است و مشخص نیست که آیا این سرویس برای تمام افراد کاربرد خواهد داشت یا تنها برای شرکت ها استفاده خواهد شد. براساس گزارش هایی که در روز دوشنبه و قبل از شروع BUILD اعلام شده بود به ازاء هر Image کاربر 50$ شارژ خواهد شد.

در حال حاضر نرم افزارهای مختلفی وجود دارند که سرویس مشابه Windows To Go را ارائه می دهند پس مایکروسافت می بایست سرویس کامل تر و امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد تا از Windows To Go استفاده کنند.

مایکروسافت در کنفرانس BUILD از ارائه جزئیات Windows To Go پرهیز کرد و تنها در این باره گفت:

Windows To Go قابلیت جدیدی است که در ویندوز 8 اضافه شده است و مدیران شبکه شرکت ها را قادر می سازد تا سیستم عامل را با محتویات کامل و نرم افزارهای مورد نیاز برروی حافظه USB کپی کنند و از آن برروی هر کامپیوتر سازگار با ویندوز 7 یا ویندوز 8 استفاده نموده و کامپیوتر را از طریق حافظه USB بوت کنند. Windows To Go همچنین برای کارمندان شرکت ها این امکان را فراهم می کند که سیستم عامل خود را برروی حافظه USB با خود حمل کنند و در صورت نیاز برخی از امور شرکت را در منزل انجام دهند.

مایکروسافت قرار است در روز جمعه اطلاعات بیشتری در مورد Windows To Go اعلام کند اگر شما هم قصد دارید اخبار مرتبط با این قابلیت جدید را دنبال کنید می توانید از طریق کانال 9 کنفرانس BUILD همراه با حاضرین این کنفرانس اما بصورت آنلاین این موضوع را دنبال کنید.

منبع : PC World

zoomit

نویسنده : مسعود یوسف نژاد

با تشکر...

____________________________

CPU => Intel Corei7 980X

MB => GIGABYTE X58A-UD7 Rev: 1.0

RAM => CORSAIR Dominator GT + FAN 6GB (3 X 2GB) 2000 MHz CL 8-8-8-24

VGA => 2x GIGABYTE GTX 460OC 1GB SLI Rev: 1.0

SSD => OCZ Vertex 3 120GB SATA III 6GB/s

SSD => A-DATA S596 128GB - Buffer 128MB ( Internal-External )( SATA 2 & USB 2 )

ODD => SONY BLU-RAY COMBO BC-5100S

CASE => GREEN Infinity

Power=> GREEN 885 Watt

FAN => 1x ENERMAX EVEREST

Monitor => LG L1980Q Ultra Slim * Pivot

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با درود:

500,000 نسخه Windows 8 در کمتر از 12 ساعت دانلود شده است

c117827dcb434d781be62e3d9512c6d2_L.jpg

Steve Ballmer Windows 8

همانطور که اعلام شد، مایکرسافت نسخه پیش نمایش Windows 8 را به صورت رایگان در سایت خود قرار داده تا کاربران بتوانند آن را دانلود کرده و روی دستگاه خود نصب کنند. ظاهرا این Windows 8 مایکروسافت مورد توجه کاربران قرار گرفته چراکه Steve Ballmer اعلام کرده طی 12 ساعت اول انتشار، نسخه پیش نمایش ویندوز 8 بیش 500 هزا بار دانلود شده است.

این نرم افزار مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و همانطور که استیو بالمر اعلام کرده، طی 12 ساعت نسخه پیش نمایش Windows8 حدود 500 هزار نسخه دانلود شده است.

منبع : Engadget

zoomit

نویسنده : عارفه امینی

با تشکر...

__________________________

CPU => Intel Corei7 980X

MB => GIGABYTE X58A-UD7 Rev: 1.0

RAM => CORSAIR Dominator GT + FAN 6GB (3 X 2GB) 2000 MHz CL 8-8-8-24

VGA => 2x GIGABYTE GTX 460OC 1GB SLI Rev: 1.0

SSD => OCZ Vertex 3 120GB SATA III 6GB/s

SSD => A-DATA S596 128GB - Buffer 128MB ( Internal-External )( SATA 2 & USB 2 )

ODD => SONY BLU-RAY COMBO BC-5100S

CASE => GREEN Infinity

Power=> GREEN 885 Watt

FAN => 1x ENERMAX EVEREST

Monitor => LG L1980Q Ultra Slim * Pivot

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با درود:

آزمایش سرعت ویندوز 8 و مقایسه آن با 7

برتر در تمام شرایط

93068115415567025067.jpg

مایکروسافت هر از چندگاهی اعلام می کند که ویندوز 8 سرعت و بازده بسیار بالایی دارد و علاوه بر زمان کمتر بوت سیستم، نرم افزارها را نیز سریعتر اجرا می کند. برای اینکه صحت این موضوع را دریابیم آزمایش هایی را بین ویندوز 7 و نسخه پیش نمایش ویندوز 8 انجام دادیم که نتیجه آن خیره کننده است. خواندن مقاله را ادامه دهید تا نتیجه آزمایش میان دو سیستم عامل ویندوز 7 و 8 را مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که نسخه آزمایش شده ویندوز 8، نسخه پیشنمایش این سیستم عامل است که حتی هنوز به نسخه بتا نیز نرسیده و تا مرحله نهایی و انتشار نسخه اصلی حدود یک سال فاصله دارد. اما حتی در این شرایط نیز ویندوز 8 بازده بسیار بهتری نسبت به ویندوز 7 دارد.

کامپیوتر آزمایش شده در این تست، دارای پردازنده 3.8GHz از خانواده Core i7، حافظه RAM با ظرفیت 6GB، دیسک سخت 2TB و کارت گرافیک Nvidia GeForce 9800GT بود. نتیجه آزمایش به شرح زیر است:

97274601374731511144.jpg

ویندوز 8 در اکثر موارد پیروز میدان است اما زمان بوت شدن سیستم عامل با دیسک سخت معمولی فوق العاده می باشد ویندوز 8 در حدود 10 ثانیه بوت می شود که مطمئنا اگر از SSD به جای HDD استفاده کنیم این زمان از این هم کمتر خواهد شد. این در حالی است که زمان بوت ویندوز 7 در همین کامپیوتر35 ثانیه می باشد یعنی زمان بوت ویندوز 8 حدود 3.5 برابر کمتر از ویندوز 7 است. نسخه پیش نمایش ویندوز 8 در اکثر نرم افزارهای آزمایش شده نیز سرعت و بازده بهتری دارد.

منبع : Life Hacker

Zoomit

نویسنده : رضا نقش بند

با تشکر...

____________________________

CPU => Intel Corei7 980X

MB => GIGABYTE X58A-UD7 Rev: 1.0

RAM => CORSAIR Dominator GT + FAN 6GB (3 X 2GB) 2000 MHz CL 8-8-8-24

VGA => 2x GIGABYTE GTX 460OC 1GB SLI Rev: 1.0

SSD => OCZ Vertex 3 120GB SATA III 6GB/s

SSD => A-DATA S596 128GB - Buffer 128MB ( Internal-External )( SATA 2 & USB 2 )

ODD => SONY BLU-RAY COMBO BC-5100S

CASE => GREEN Infinity

Power=> GREEN 885 Watt

FAN => 1x ENERMAX EVEREST

Monitor => LG L1980Q Ultra Slim * Pivot

ویرایش شده توسط LEE
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با درود:

مقایسه ویندوز 8 مایکروسافت با ویندوز 7

هفته گذشته شرکت مایکروسافت نسخه مجانی از آخرین ویندوز خود یعنی ویندوز 8 را برای بررسی در اختیار کارشناسان و برنامه‌نویسان حرفه‌ای قرار داد.

77636_634521250266768263_m.jpg

به گزارش سرویس دانش و فناوری برنا، بر اساس گزارش سی‌نت، مایکروسافت ادعا می‌کند در ویندوز جدید خود کارایی را به بیشترین حد خود رسانده که یکی از مزایای آن استفاده عملیات‌های اصلی این سیستم عامل از کمترین حجم حافظه، پردازش و انرژی است.

با انداختن نگاهی به صفحه پروسس تب (process Tab) ویندوز 8 در قسمت تسک منیجر متوجه می‌شوید که در این ویندوز 21 عملیات و در ویندوز 7، 31 عملیات اجرا می‌شود که این اختلاف باعث شده تا کاربر از سرعت فاحش پردازش عملیات در ویندوز 8 در مقایسه با ویندوز 7 برخوردار شود.

در تست مقایسه‌ای این ویندوز با ویندوز 7، نتایج عملکرد چند نرم افزار مختلف اندازه‌گیری شد که در تمامی این آزمایش‌ها برتری ویندوز 8 نسبت به نسخه پیشین خود اثبات شد.

مشخصات رایانه‌ای که چگونگی عملکرد ویندوز 8 روی آن آزمایش شد از این قرار است:

پردازنده 3 هسته‌ای اینتل با سرعت 3.1 گیگاهرتز، رَم 8 گیگابایتی، دیسک سخت (هارد) با ظرفیت 500 گیگابایت و کارت گرافیکی اِن ویدیا 2 گیگابایتی (NVIDIA).

مقایسه عملکرد 2 ویندوز در اجرای برنامه iTunes اپل (عدد کوچک‌تر نشان دهنده عملکرد بهتر است)

p1.jpg

مقایسه عملکرد 2 ویندوز در برنامه فتوشاپ

p2.jpg

مقایسه عملکرد کلی 2 ویندوز در عملیات مالتی مدیا

p3.jpg

منبع : خبرگزاری برنا

با تشکر...

_____________________________

CPU => Intel Corei7 980X

MB => GIGABYTE X58A-UD7 Rev: 1.0

RAM => CORSAIR Dominator GT + FAN 6GB (3 X 2GB) 2000 MHz CL 8-8-8-24

VGA => 2x GIGABYTE GTX 460OC 1GB SLI Rev: 1.0

SSD => OCZ Vertex 3 120GB SATA III 6GB/s

SSD => A-DATA S596 128GB - Buffer 128MB ( Internal-External )( SATA 2 & USB 2 )

ODD => SONY BLU-RAY COMBO BC-5100S

CASE => GREEN Infinity

Power=> GREEN 885 Watt

FAN => 1x ENERMAX EVEREST

Monitor => LG L1980Q Ultra Slim * Pivot

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

آزمایش سرعت ویندوز 8 و مقایسه آن با 7 "برتر در تمام شرایط"

مایکروسافت یا باید تغییر معماری روی کرنل بده (یه سیستم جدید) یا اینکه ما باید شاهد این برتری های خنده دار باشیم .

در واقع تا موقعی که کد نویسی دوباره صورت نگیره ما باید شاهد باگ ها صفحه های آبی حمله هکر ها پچ ها و آپدیت های مکرر و ..... باشیم.

ویندوز 8 ویندوز 7 هست با Tweak های فراوان تا اینجا که دیدم و تست کردم

این معماری Windows NT یواش یواش داره به انتها میرسه از نسخه 4 تا الان هنوز یکسری از حملات از نوع خاص با کمی تغییر در روش حمله روی همه نسخه ها قابل اجرا هست .

==

مشکل حفظ سازگاری یکی از دلایل اصلی عدم انجام این کار هست.

ویرایش شده توسط Unforgiven
لینک به دیدگاه
Share on other sites

آزمایش سرعت ویندوز 8 و مقایسه آن با 7 "برتر در تمام شرایط"

مایکروسافت یا باید تغییر معماری روی کرنل بده (یه سیستم جدید) یا اینکه ما باید شاهد این برتری های خنده دار باشیم .

در واقع تا موقعی که کد نویسی دوباره صورت نگیره ما باید شاهد باگ ها صفحه های آبی حمله هکر ها پچ ها و آپدیت های مکرر و ..... باشیم.

ویندوز 8 ویندوز 7 هست با Tweak های فراوان تا اینجا که دیدم و تست کردم

این معماری Windows NT یواش یواش داره به انتها میرسه از نسخه 4 تا الان هنوز یکسری از حملات از نوع خاص با کمی تغییر در روش حمله روی همه نسخه ها قابل اجرا هست .

==

مشکل حفظ سازگاری یکی از دلایل اصلی عدم انجام این کار هست.

همیشه نیمه خالی لیوان رو میبینین:دی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آزمایش سرعت ویندوز 8 و مقایسه آن با 7 "برتر در تمام شرایط"

مایکروسافت یا باید تغییر معماری روی کرنل بده (یه سیستم جدید) یا اینکه ما باید شاهد این برتری های خنده دار باشیم .

در واقع تا موقعی که کد نویسی دوباره صورت نگیره ما باید شاهد باگ ها صفحه های آبی حمله هکر ها پچ ها و آپدیت های مکرر و ..... باشیم.

ویندوز 8 ویندوز 7 هست با Tweak های فراوان تا اینجا که دیدم و تست کردم

این معماری Windows NT یواش یواش داره به انتها میرسه از نسخه 4 تا الان هنوز یکسری از حملات از نوع خاص با کمی تغییر در روش حمله روی همه نسخه ها قابل اجرا هست .

==

مشکل حفظ سازگاری یکی از دلایل اصلی عدم انجام این کار هست.

البته فکر کنم کد نویسی دوباره صورت گرفته که برنامه نویس ها هم شاکی بودند

و کلاً دات نت رو میخواهد کنار بگذاره

که منتقدین گفتند با این شرایط اگه یک شرکت مثل گوگل زرنگ باشه میتونه بازار رو بدستش بگیره

چون باید برنامه ها رو جدید برای سیستم نوشت

البته سازگاری با سیستمهای قبلی هم هست

لینک کاملش

http://www.narenji.ir/3282

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

همیشه نیمه خالی لیوان رو میبینین:دی

اگه لیوان بازیه پس فکر کنم نیمه خالی لیوان من رو دیدی : دی

نیمه پر لیوان تو پست قبلی من هست

نمیدونم این استفاده مجانی از نرم افزار های پولی باعث میشه همیشه نمیمه پر رو نگاه کنیم یا چیز دیگه ای هم هست؟

البته فکر کنم کد نویسی دوباره صورت گرفته که برنامه نویس ها هم شاکی بودند

و کلاً دات نت رو میخواهد کنار بگذاره

که منتقدین گفتند با این شرایط اگه یک شرکت مثل گوگل زرنگ باشه میتونه بازار رو بدستش بگیره

چون باید برنامه ها رو جدید برای سیستم نوشت

البته سازگاری با سیستمهای قبلی هم هست

لینک کاملش

http://www.narenji.ir/3282

ربطی به kernel نداره و در مورد دات نت داره صحبت میکنه و اینکه مایکروسافت بعد از 10 سال فهمیده اشتباه کرده و ...

هر موقع عدد بزرگ ورژن کرنل تغییز کرد یعنی تغیرات اساسی ما کاربر ها موقعی متوجه میشیم که برای قطعات باید درایور جدید بگیریم.

الان وین 7 هم هنوز از کرنل ویستا استفاده میکنه با یه تغییرات جزیی که کرنل از 6 شد 6.1 الان وین 8 هم رو همین کرنل بنا شده و شده 6.2

===

تغییزاتی که رو کرنل تو وین های مختلف صورت گرفت

ویرایش شده توسط Unforgiven
لینک به دیدگاه
Share on other sites

اگه لیوان بازیه پس فکر کنم نیمه خالی لیوان من رو دیدی : دی

نیمه پر لیوان تو پست قبلی من هست

نمیدونم این استفاده مجانی از نرم افزار های پولی باعث میشه همیشه نمیمه پر رو نگاه کنیم یا چیز دیگه ای هم هست؟

ربطی به kernel نداره و در مورد دات نت داره صحبت میکنه و اینکه مایکروسافت بعد از 10 سال فهمیده اشتباه کرده و ...

هر موقع عدد بزرگ ورژن کرنل تغییز کرد یعنی تغیرات اساسی ما کاربر ها موقعی متوجه میشیم که برای قطعات باید درایور جدید بگیریم.

الان وین 7 هم هنوز از کرنل ویستا استفاده میکنه با یه تغییرات جزیی که کرنل از 6 شد 6.1 الان وین 8 هم رو همین کرنل بنا شده و شده 6.2

===

تغییزاتی که رو کرنل تو وین های مختلف صورت گرفت

در مورد ویندوز 8 که چیزی نگغته

و اسرار شرکت رو هیچوقت فاش نمیکنند

ولی به نظر من ویندوز 8 یک نسخه از لینوکس هست مثل آندورید ولی صداش رو در نمیارند

ویرایش شده توسط bestirani2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در مورد ویندوز 8 که چیزی نگغته

و اسرار شرکت رو هیچوقت فاش نمیکنند

ولی به نظر من ویندوز 8 یک نسخه از لینوکس هست مثل آندورید ولی صداش رو در نمیارند

میتونی نسخه های M3 درز کرده به بیرون یا نسخه Developer رو که خود مایکروسافت برای DL گذاشته رو چک کنید.

ویندوز 8 و لینوکس ؟ @};-?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با درود:

منوی بوت ویندوز 8 ظاهر زیبا و امکانات کاربردی دارد

57348027299559357743.jpg

Windows 8 Boot Screen

یکی از قابلیت های برجسته ویندوز 8 سرعت فوق العاده بوت آن و بالا آمدن سیستم عامل در کمتر از 7 ثانیه است در واقع در ویندوز 8 متن های مربوط به BIOS را نمایش نمی دهد و در عوض تنها لوگوی تولید کننده کامپیوتر برروی صفحه نمایان می شود تا سیستم عامل اجرا شده و یا منوی بوت نمایش داده شود. منوی بوت ویندوز 8 ظاهر کاملا متفاوتی به خود گرفته است و علاوه بر پشتیبانی از ماوس و کی برد قدیمی قادر به دریافت دستورات از طریق صفحه لمسی تبلت ها نیز می باشد.

در ویندوز 8 پیغام های متنی BIOS نشان داده نمی شوند و در عوض لوگوی تولید کننده ابزار با رزولوشن بالا نمایش داده می شود. براساس توضیحاتی که مایکروسافت در وب لاگ رسمی ویندوز 8 منتشر کرده، Firmware سیستم، لوگو تولیدکننده ابزار را در حین بوت شدن کامپیوتر نمایش می دهد یعنی این کار توسط سیستم عامل انجام نمی شود. لوگوی تولید کننده آنقدر برروی صفحه باقی می ماند تا منوی بوت سیستم عامل نمایش داده شود. مایکروسافت سرعت بالای بوت شدن ویندوز 8 و نمایش لوگوی با کیفیت تولید کننده را به نتیجه ارتباط بین سیستم عامل و Firmware می داند.

در کامپیوتر و تبلت هایی که به زودی وارد بازار خواهند شد به جای BIOS از UEFI استفاده می شود برای کسب جزئیات بیشتر به دایرکتوری IT زومیت مراجعه کنید.

در ویندوز 8 اگر قصد داشته باشید که سیستم را از طریق USB بوت کنید دیگر نیازی نیست به BIOS مراجعه نموده و اولین گزینه بوت را درایو USB انتخاب کنید این کار از طریق منوی بوت سیستم عامل قابل انجام است. در منوی بوت سیستم عامل گزینه های بسیار متنوعی برای بوت شدن و عیب یابی سیستم اضافه شده است.

منوی بوت ویندوز 8 ظاهر Metro مانند دارد (Metro رابط کاربری پیش فرض ویندوز 8 است که با صفحه لمسی ابزارها نیز کاملا سازگار می باشد). کاربر از طریق منوی بوت می تواند به Command Prompt نیز دسترسی داشته باشد.

منبع : PC World

zoomit

نویسنده : نرگس عطائی

با تشکر...

_____________________________

CPU => Intel Corei7 980X

MB => GIGABYTE X58A-UD7 Rev: 1.0

RAM => CORSAIR Dominator GT + FAN 6GB (3 X 2GB) 2000 MHz CL 8-8-8-24

VGA => 2x GIGABYTE GTX 460OC 1GB SLI Rev: 1.0

SSD => OCZ Vertex 3 120GB SATA III 6GB/s

SSD => A-DATA S596 128GB - Buffer 128MB ( Internal-External )( SATA 2 & USB 2 )

ODD => SONY BLU-RAY COMBO BC-5100S

CASE => GREEN Infinity

Power=> GREEN 885 Watt

FAN => 1x ENERMAX EVEREST

Monitor => LG L1980Q Ultra Slim * Pivot

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...