رفتن به مطلب

AMD جایگزین های راجا کادوری را انتخاب کرد، Mike Rayfield و David Wang به بخش RTG این شرکت ملحق شدند!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

3b804536f51bc7ea993c9c75b1935b0d.png

 

بعد از اینکه آقای راجا کادوری ، سرپرست بخش گرافیک AMD ،این شرکت را ترک کرد، این کمپانی به دنبال یک جایگزین برای این بخش افتاد.این کمپانی امروز تایید کرد که آقای Mike Rayfield به عنوان معاون ارشد و مدیر کل بخش فناوری AMD Radeon  و آقای David Wang را نیز به رئیس بخش RTG منسوب کرده است.آقای وانگ در این بخش مسئول بخش مهندسی گرافیک از جمله : استراتژی فنی ، معماری ، سخت افزاری ، و نرم افزاری برای محصولات گرافیکی و فن آوریهای AMD خواهد بود.آقای Rayfield نیز با 30 سال تجربه در بخش های مختلف ، مانند یادگیری های عمیق و هوش مصنوعی ، جزء نام های با سابقه در صنعت گرافیک به شمار میرود.آقای Rayfield قبلا در بخش فناوریهای شرکت میکرون و قست مربوط به فناوریهای واحد تجاری موبایل، مشغول به فعالیت بوده است و اکنون به کمپانی AMD ملحق شده است.با توجه به رهبری این فرد، قسمت کسب و کار مربوط به بخش موبایل کمپانی Micron ،به رشد قابل توجهی از سود دهی و درآمد رسیده بوده است.همچنین آقای Rayfield قبل تر از شرکت میکرون ، در بخش  واحد تجارت پردازشگرهای رده موبایل انویدیا (تگرا) ،رهبری این بخش را به عهده داشته است.

با بیش از 25 سال تجربه در حوزه گرافیک و توسعه سیلیکن های جدید، آقای وانگ در زمینه مدیریت پیچیده سیلیکنی و تخصص فنی ، تجربه عالی را برای AMD به همراه خواهد آورد.آقای وانگ مجددا از طرف Synaptics به کمپانی AMD ملحق شده است . وی در این شرکت مسئول بخش ، توسعه سیلیکن های  Engineering شرکت بوده است. با رهبری آقای وانگ این بخش از کمپانی Synaptics، این شرکت توانست به میزان سود چهار برابری از طریق تیم طراحی خود ،برسد.البته پیش از پیوستن آقای وانگ به Synaptics، ایشان معاون رئیس بخش توسعه تراشه های SoC  از جمله APU ها و CPU ها و GPU ها در AMD بوده است. همچنین آقای وانگ قبل تر نیز در بخش های مدیریتی و فنی شرکت هایی نظیر SGI ، ATI و ArtX ، و حتی ایستگاههای کاری نظیر Axil و LSI Logic مشغول به فعالیت بوده است.

 

منبع : Guru3d

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

لینکش تو کانال تلگرام اشتباه بود. ?

اینا زیاد بنظر حرفه ای نیستن یا ارتقا گرفته طرف یا از قسمت موبایل انویدا بوده که زیاد خبری تگ اون قسمت ندیدم تو این یکی هم و در کل زیاد گزینه های حرفه ای و مناسبی بنظر نیست حداقل در مقایسه با راجا

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...