رفتن به مطلب

فروشی :خانه سه خوابه با اسکلت اضافه !


Hamed
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

امکان استفاده از استخر وسونا و یا محوطه سرسبز برای خریدار از جمله امتیازات ویژه منازل در لیست فروش آژانسهای املاک محسوب می شود .

در سوئد یکی از بنگاه های معاملات ملکی خانه ای راهمراه با جسدی از دوره قرون وسطی به فروش می رساند و بهای این جسد تاریخی به عنوان بخشی از بهای کل خانه از خریدار دریافت خواهد شد. این خانه سه خوابه که اسکلت در زیر زمین آن در تابوتی شیشه ای قابل مشاهده است ، حدود چهار میلیون کرون سوئد (640 هزار دلار ) قیمت گذاری شده است .این خانه روی بقایای یک کلیسای روسی ساخته شده و لیف برتلینگ مشاور املاک منطقه امیدوار است هر چه زودتر برای این خانه مشتری پیدا شود.مزرعه ای که این خانه درآن قرار گرفته است زیر زمین مشترکی با دو خانه دیگر دارد و صاحب خانه جدید باید فکری به حال راه پله موجود ازحیاط به داخل زیر زمین بکند .

برتویگ معتقد است صاحبخانه اگر آدم خوش ذوقی باشد می تواند منزل جدیدش را تبدیل به موزه کرده و با حضور توریستها حتی دست به کسب درآمد بزند. او از بیان اینکه چه میزان از بهای این خانه مربوط به اسکلت قرون وسطایی می شود خودداری کرد اما گفته می شود این اسکلت حدود سی هزار دلار ارزش دارد. ساختمان اصلی این منزل در سال 1750 ساخته شده و پس از آن چندین بار بازسازی شده اما اسکلت متعلق به قرن چهاردهم میلادی است .

منبع : خبرگزاري مهر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آخه اونور اگر گنج پیدا کنی مال خودته و نوش جونت ... نه مثل اینجا که دولت مصادره کنه بعد هم سر از موزه های اونور دربیاره.......!

احتمالا این خونه هم توش گنج پیدا بشه که چنین قیمتی روش گذاشتن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...