رفتن به مطلب

Swiftech پرچمدار واتربلاک های خود را معرفی کرد، Apogee SKF !


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

324a1b0d8f5edef03a9c9cc4ed4b939e.jpg

 

کمپانی Swiftech به تازگی از  جدیدترین پرچمدار واتربلاک های خود ، تحت نام Apogee SKF  پرده برداشت. واتربلاک Apogee SKF از سری Heirloom است که قابلیت شخصی سازی را دارد.این مدل با عملکرد بالاتر از مدل Apogee XL2 ، به کاربران اجازه میدهد ، فراتر از محدودیت های خود بروند.فناوری های جدید به کاربرده شده در این واتر بلاک ، فراتر از نسل فعلی است ، و پایه و اساس بلوک های CPU، در نسل بعدی واتربلاک های Swiftech  خواهد بود.واتر بلاک Apogee SKF دارای یک موتورخنک سازی به قطر 125 میکرون(کمتر از 5 هزارم میکرون در هر اینچ ) است.قطعه مرکزی این بلاک قابلیت تنظیم و یا تعویض را دارد.این بلاک با تمامی سوکت های پردازنده های رایج مانند سوکت های LGA 115x ،  2011، 2011-v3 و 2066 از اینتل و AM2/3، AM4 و SP3/TR4 از AMD سازگار است.

 

8044d29c76993fe2d760f54452006716.jpg

 

دو نسخه از واتر بلاک Apogee SKF موجود خواهد بود: مدل استاندارد Apogee SKF با پوشش پلاستیکی سیاه رنگ acetal و یک پوشش نقره ای در مرکز و لوگوی Swiftech بر روی آن.و مدل Apogee SKF Prestige که بدنه آن از جنس کروم و به رنگ سیاه است.در این مدل نیز پوشش نقره ای در مرکز به همراه لوگوی Swiftech حک شده است.همچنین نسخه هایی از این بلاک با نام های TR4و TR4 Prestige وجود دارند که قرار است در ماه فوریه 2018 در دسترس قرا بگیرند.مدل Apogee SKF هم اکنون با قیمت 69.95 دلارو مدل Apogee SKF Prestige با قیمت 89.95 دلار در دسترس است.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...