رفتن به مطلب

Patriot اولین درایو M.2 SSD خود با پشتیبانی از پروتکل NVMe 1.3 را معرفی کرد


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

1134d51300bbf50721b206122e04d28b.jpg

 

کمپانی Patriot قصد دارد تا با عرضه سری درایوهای M.2 NVMe SSD خانواده Viper ، وارد عرصه رقابتی درایوهای حرفه ای بشود.این شرکت اکنون برخی جزئیات مربوط به این SSD ها را منتشر ساخته است. به طور مثال این درایوها از کنترلر Phison E12 بهره مند شده ا ند.کنترلر Phison E12 قادر به پشتیبانی از پروتکل NVMe 1.3 است، و از حافظه های NAND به صورت 8 کانال حمایت میکند و با توجه به درگاه ارتباطی PCIe 3.0 x4 به فناوری حفاظت از داده های ECC مجهز شده است.تمامی این ویژگیها به واسطه استفاده از حافظه های 64 لایه  BICS 3D NAND  توشیبا فراهم شده اند.این کمپانی قصد دارد به مانند سری  Hellfire ، سری خانواده Viper را هم به پرچمداران این مجموعه اضافه کند، که البته از طراحی های بروز شده و مدرن تری برخوردار شده اند.

 

63edbb699ef1f48620cd13bbb3b1af3f.jpg

 

سری SSD های Viper از ظرفیت 240 گیگ تا 2 ترابایت در دسترس خواهند بود.با توجه به استفاده از کنترلر Phison E12  در این سری درایو ها ، سرعت خواندن متوالی به 3200 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن متوالی به 3000 مگابایت بر ثانیه می رسد.عملکرد تصادفی در حالت 4K نیز هم در حالت خواندن و هم نوشتن به 600KIOPS رسیده است.با توجه به عکس های منتشر شده از این درایوها و داشتن برچسب های بسته بندی در این محصول ، امید است که به زودی شاهد حضور آنها در خرده فروشی ها باشیم.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...