رفتن به مطلب

جوکی به نام لایف سرویس !!!


avalanint
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

درود و احترام خدمت دوستان عزیز

گرافیک asus rx470 با حدود یکسال گارانتی مانده در خد نو برای گارانتی ارسال شده

عرض کردند smb کارت مشکل داره قطعه نداریم.40 هزار تومان واریز کنید کارتتون ارسال بشه .به همین راحتی .

یک نفر کلا هم  کلا پیدا نشد جوابگوی ما باشه.

اگر از عزیزان اطلاع دارند با شکایت اصناف رسیدگی می کنند یا خیر ممنئن میشم اطلاع بدند

مدارک هم بزودی همینجا ضمیمه میشه

 

این هم تجربه بسیار مزخرف ما با گارانتی لایف سرویس بود:40_rage: . جالبه مفتخر به دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده هم شدند :3_grin:

 

بنده شخصا با گارانتی گرین  اواژنگ  پانا  سروکارم افتاده والا نه برخوردشون اینجوری بوده و نه عملکردشون .اینا دیگه کلا نوبرشن :45_persevere:

 

 

 

 

ویرایش شده توسط avalanint
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مفتخر به خرید گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده هم شدند 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

هنوز جای شکرش باقیه که گرافیک بهتون پس دادن .بالا نکشیدنش:3_grin:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به قول یکی از دوستان وقتی باهاشون صحبت میکنی دقیقا میفهمی که اینها برای نفهمیدن دارند حقوق میگیرند>:(

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نقل قول

جای سایش فنها با بنده رو در گرافیک مشاهده خواهند کرد

مشکل چیه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 15 دقیقه قبل، avalanint گفته است :

2 فن به دلیل برخورد با بدنه خراب شده و کار نمیکنند

 

 

یعنی این همه مدت دو تا فن با بدنه برخورد می کردن و شما نفهمیدی؟ مگه میشه؟؟ صدای نویزی که این اتفاق ایجاد میکنه خیلی شدیده. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سوالی  میپرسیا برادر من ! چرا نفهمیدم ولی میخواستید چیکار کنم ؟ گرافیک رو بزارم کنار استفاده نکنم؟ ؟¬¬

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 43 دقیقه قبل، avalanint گفته است :

سوالی  میپرسیا برادر من ! چرا نفهمیدم ولی میخواستید چیکار کنم ؟ گرافیک رو بزارم کنار استفاده نکنم؟ ؟¬¬

خب از همون روز اول اگه فناش به بدنه گیر میکنه باید می دادید به گارانتی و میگفتید صدا میده! نه الان بعد از نابود شدن 2 تا فن 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 28 دقیقه قبل، mrp7 گفته است :

خب از همون روز اول اگه فناش به بدنه گیر میکنه باید می دادید به گارانتی و میگفتید صدا میده! نه الان بعد از نابود شدن 2 تا فن 

منم با این دوستمون موافقم

سهل انگاری از شما بوده

تو خود کارت گارانتی هم نوشته اسیب فیزیکی گارانتی رو باطل میکنه

 

برای اولین بار اینجا حق با گارانتی هست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

فنها موقع سایش صدایی میدن که آدم گوشش ناراحت میشه

من تعجب میکنم شما چجوری اون صدا رو تحمل کردین ؟

در هر صورت تو این مورد حق با گارانتی است

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 ساعت قبل، avalanint گفته است :

درود و احترام خدمت دوستان عزیز

بنده یک عدد گرافیک ASUS R9390 Strix داشتم که حدودا 2 ساله دستمه و کار میکرد .متاسفانه به دلیل طراحی بسیار مزخرف و فاصله بسیار کم فن ها با بدنه گرافیک 2فن از 3 فن در طول به مدت به مرور به علت برخورد با بدنه گرافیک دچار شکستگی  یکی دو پره  شدند و در نهایت 2فن کارنکرد  و مجبورد شدم گرافیک رو به گارانتی بفرستم. بعد از ارسال اقایون فرمودند چون دستگاه مشکل فیزیکی داره مشمول گارانتی نمیشه !!!  و بعد از توضیح بسیار که بنده ازار ندارم فن هارو خراب کنم و یا بشکونم و اگر خودشون چک کنند جای سایش فنها با بنده رو در گرافیک مشاهده خواهند کرد که بازهم میگفتند چون اسیب فیزیکی هست مشمول گارانتی نمیشه و در نهایت قرار شد که با پرداخت هزینه فنهارو تعویض کنند و قرار شد که زنگ بزنند تا مقدار هزینه رو اطلاع بدند. بعد از چند روز بی خبری گرافیک دست ما رسید و خوشحال شدیم که خداروشکر ظاهرا بدون دریافت هزینه اضافی گرافیک  اوکی کردند اما بعد باز کردن کارتن دیدیم خیر گرافیک رو همون جوری که ارسال کردیم برگشت زدند  !!!!

 

این هم تجربه بسیار مزخرف ما با گارانتی لایف سرویس بود:40_rage: . جالبه مفتخر به دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده هم شدند :3_grin:

 

 

 

 

 

درود .از بدشانسی شما حق با گارانتیه فقط من موندم چجوری صدای اینو تحمل میکردی این همه مدت

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 26 دقیقه قبل، 7alireza7 گفته است :

درود .از بدشانسی شما حق با گارانتیه فقط من موندم چجوری صدای اینو تحمل میکردی این همه مدت

بله در این یه زمینه حق با گارانتی هست ، اگر فن ها مشکل داشت باید زودتر اقدام میکردی (بعد از دوسال انتظار نداشته باش یه کارت آکبند بهت تحویل بدن)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، 7alireza7 گفته است :

درود .از بدشانسی شما حق با گارانتیه فقط من موندم چجوری صدای اینو تحمل میکردی این همه مدت

برادر من صدای تراکتور نمیداده که گرافیک :) یک صدای وز وز کوچیک بودکه اونم زمان گرم شدن گرافیک وقتی دور فن میرفت بالا ایجاد میشد

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، WINNER گفته است :

منم با این دوستمون موافقم

سهل انگاری از شما بوده

تو خود کارت گارانتی هم نوشته اسیب فیزیکی گارانتی رو باطل میکنه

 

برای اولین بار اینجا حق با گارانتی هست

پس نتیجه میگیریم که فنها در صورتی که خراب بشند کلا جزو گارانتی نیستند چون اسیب فیزیکی هست درسته ؟

اسیب فیزیکی زمانی که هست که توسط عوامل خارجی یا توسط خود شخص صورت بگیره . نه اینکه فنی که روی دستگاه هست هر زمان معیوب شد اسیب فیزیکی هست و مشمول گارانتی نمیشه ¬¬ 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 25 دقیقه قبل، avalanint گفته است :

پس نتیجه میگیریم که فنها در صورتی که خراب بشند کلا جزو گارانتی نیستند چون اسیب فیزیکی هست درسته ؟

اسیب فیزیکی زمانی که هست که توسط عوامل خارجی یا توسط خود شخص صورت بگیره . نه اینکه فنی که روی دستگاه هست هر زمان معیوب شد اسیب فیزیکی هست و مشمول گارانتی نمیشه ¬¬ 

شکستگی پره کارت گرافیگ کجا و از کار افتادن فن کجا!

اگر فن به طور طبیعی میچرخید و یهو دیگه نچرخید با گارانتیه در غیر این صورت اگر شکست و نچرخید دیگه با گارانتی نیست!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

از 2 فنی که دچار مشکل شدند . یک فن ظاهر 100% ظاهر سالم هست فقط کار نمیکنه . فن دوم هم یک پره شکسته 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، avalanint گفته است :

از 2 فنی که دچار مشکل شدند . یک فن ظاهر 100% ظاهر سالم هست فقط کار نمیکنه . فن دوم هم یک پره شکسته 

مستلزمن که مشکل فنی که ظاهرش سالمه رو حل کننو عوضش کنن!

برین گارانتی بزنین تو سرشون بگین این فن سالم بود یهو از کار افتاد عوض کنین!

اگر‌نکردن فنش رو خودتون عوض کنید زیاد دیزاین خاصی نداشت! میتونین یه فن عادی ببندید روی کارت

ویرایش شده توسط danyalbmw
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بله فعلا که راهی جز تعویض  فن ندارم  . بنده شهرستان هستم و متاسفانه حضوری نمیتونم مراجعه کنم. البته با توجه به طرز برخورد هم اصلا تصور نمیکنم مراجعه حضوری هم فایده خاصی داشته باشه

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 سال بعد...

درود

تجربه این سال با اقایون لایف سرویس

کارت گرافیک در حد نو ASUS RX470 زیر 6 ماه کارکرده وسط گیم بعد داغ شدن باعث ریستارت سیستم میشد

تقدیم به گارانتی شد بعد یه هفته گفتند smb کارت مشکل داره مشمول گارانتی نمیشه . بحث و توضیحم که میدی هیچی . 

واقعا که به قول دوستان به معنای واقعی کلمه برای نفمیدن و از سر باز کردند دارند پول میگیرید

به دوستان پیشنهاد میکنم قطعه با گارانتی دیگه یا شرکتی داشتند بگیرند اما کلا نزدیک لایف سرویس نشدند که واقعا کلاهبردار هستند

این هم از تجربه چندین دفعه ای بنده و کارت گرافیک 3500 هزار تومانی که در حد نو بود و تو بهترین شرایط توی کیس گرین و با فیلتر نگهداری میشد به خاطر عدم وظیفه شناسی و کلاهبرداری از دست رفت .یک نهادی هم نیست که کلا به اینا رسیدگی کننه ببینه چه خبره و اینا دارند چیکار میکنند. ما که متضرر شدیم رفت . فقط میتونیم اطلاع رسانی کنیم انشااله کاربرای دیگه ای تو دام اینا نیفتند

شرکتایی که بنا بر تجربه من بهترین سرویس دهی داشتند یکی گرین و دیگری پانا بود .

یه سوالی هم دارم دوتسان لطف کنند بفرماید تا الان کسی بوده کارش به گارانتی لایف سرویس افتاده باشه و خدمات دریافت کرده باشه ؟؟؟

ممنون میشم اگه شخصی تجربه ای داشته ما رو در جریان قرار بده ببنم ما چون شهرستانیم دستمون با جایی بند نیست این کارا رو بامون میکنند یا کلا روال کاری اینجوریه ؟؟!!!! 

 

ویرایش شده توسط avalanint
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، avalanint گفته است :

درود

تجربه این سال با اقایون لایف سرویس

کارت گرافیک در حد نو ASUS RX470 زیر 6 ماه کارکرده وسط گیم بعد داغ شدن باعث ریستارت سیستم میشد

تقدیم به گارانتی شد بعد یه هفته گفتند smb کارت مشکل داره مشمول گارانتی نمیشه . بحث و توضیحم که میدی هیچی . 

واقعا که به قول دوستان به معنای واقعی کلمه برای نفمیدن و از سر باز کردند دارند پول میگیرید

به دوستان پیشنهاد میکنم قطعه با گارانتی دیگه یا شرکتی داشتند بگیرند اما کلا نزدیک لایف سرویس نشدند که واقعا کلاهبردار هستند

این هم از تجربه چندین دفعه ای بنده و کارت گرافیک 3500 هزار تومانی که در حد نو بود و تو بهترین شرایط توی کیس گرین و با فیلتر نگهداری میشد به خاطر عدم وظیفه شناسی و کلاهبرداری از دست رفت .یک نهادی هم نیست که کلا به اینا رسیدگی کننه ببینه چه خبره و اینا دارند چیکار میکنند. ما که متضرر شدیم رفت . فقط میتونیم اطلاع رسانی کنیم انشااله کاربرای دیگه ای تو دام اینا نیفتند

شرکتایی که بنا بر تجربه من بهترین سرویس دهی داشتند یکی گرین و دیگری پانا بود .

یه سوالی هم دارم دوتسان لطف کنند بفرماید تا الان کسی بوده کارش به گارانتی لایف سرویس افتاده باشه و خدمات دریافت کرده باشه ؟؟؟

ممنون میشم اگه شخصی تجربه ای داشته ما رو در جریان قرار بده ببنم ما چون شهرستانیم دستمون با جایی بند نیست این کارا رو بامون میکنند یا کلا روال کاری اینجوریه ؟؟!!!! 

 

بجز یکی دو تا شرکت که کارشون خوبه ( اونم تعریف نمیکنم ازشون همونام اگه ببینن چیزی حالیتون نیست دس به سرتون میکنن و میفرستنتون دنبال نخود سیاه) بقیه شرکتایه گارانتی کاملا بی خاصیتن ، هم وقتتو میگیرن هم هیچ کاری انجام نمیدن و تهش با بهونه های الکی میپیچونن ، تنها راه اینه حضوری باشه و با داد و بیداد و تهدید بتونین مجبورشون کنی خدمات بدن ، تو ایران شرکتایه گارانتی وظیفشونو تبدیل کردن به منت گزاشتن و بهونه که سرمون شلوغه یا تو انبار نداریم این قطعه رو ، یا باید سفارش بدیم از نمایندگی شرکت تو فلان کشور بیارن . کلا همینه وضع. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 23 مرداد 1399 در 12:38، fatide گفته است :

بجز یکی دو تا شرکت که کارشون خوبه ( اونم تعریف نمیکنم ازشون همونام اگه ببینن چیزی حالیتون نیست دس به سرتون میکنن و میفرستنتون دنبال نخود سیاه) بقیه شرکتایه گارانتی کاملا بی خاصیتن ، هم وقتتو میگیرن هم هیچ کاری انجام نمیدن و تهش با بهونه های الکی میپیچونن ، تنها راه اینه حضوری باشه و با داد و بیداد و تهدید بتونین مجبورشون کنی خدمات بدن ، تو ایران شرکتایه گارانتی وظیفشونو تبدیل کردن به منت گزاشتن و بهونه که سرمون شلوغه یا تو انبار نداریم این قطعه رو ، یا باید سفارش بدیم از نمایندگی شرکت تو فلان کشور بیارن . کلا همینه وضع. 

بعضا یه جواب درست حسابی میدند ولی این لایف سرویس واقعا دیگه نوبره واسه خودش

خیلی راحت میگن smb کارت سوخته مشمول گارانتی نمیشه ؟؟!!!

یکی نیست بگه پس چی مشمول گارانتی میشه ؟بدجور واقعا ضد حال زدند . کارت کلا 6 ماه نیست خریداری شده عین نو هستش . به همین سادگی سوخت و اینا میگن به ما مربوط نیست 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یه سوالی هم دارم دوتسان لطف کنند بفرماید تا الان کسی بوده کارش به گارانتی لایف سرویس افتاده باشه و خدمات دریافت کرده باشه ؟؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 2 ساعت قبل، avalanint گفته است :

یه سوالی هم دارم دوتسان لطف کنند بفرماید تا الان کسی بوده کارش به گارانتی لایف سرویس افتاده باشه و خدمات دریافت کرده باشه ؟؟؟

من دی وی دی رایتر خراب فرستادم

نو جایگزین بهم دادن

 

اگر کارت شما مشکل فیزیکی نداره باید به شما خدمات بدن

یا باید کارت رو تعمیر کنن یا اگر تعمیر نمیشه باید جایگزین بهتون بدن

حتما از مراحل قانونی پیگیری کنید به حقتون میرسید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 14 دقیقه قبل، WINNER گفته است :

من دی وی دی رایتر خراب فرستادم

نو جایگزین بهم دادن

 

اگر کارت شما مشکل فیزیکی نداره باید به شما خدمات بدن

یا باید کارت رو تعمیر کنن یا اگر تعمیر نمیشه باید جایگزین بهتون بدن

حتما از مراحل قانونی پیگیری کنید به حقتون میرسید

کارت من عین نو هست

میگند smb کارت خراب شده قابل تعمیر نیست . 40 تومن هزینه پست واریز کنید کارتتون رو برگشت بدیم 

میدونید از کجا میشه پیگیری قانونی کرد ؟ مسئول رسیدگی به خدمات دهی اینها چه نهادی هست ؟

تشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...