رفتن به مطلب

جدیدترین تبلت های ASUS


Hamid_5870
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام به همه

با توجه به توسعه سریع رایانه های قابل حمل و تبلت و نو آوری های جدید اسوس در این زمینه ، احساس کردم وجود این تاپیک مفید باشه .

موفق باشید .@};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

معرفی ASUS Padfone

padfone2011-05-24.jpg

padfone2011-05-24-2.jpg?1306760706

padfone2011-05-26-1.jpg

اpadfone2011-05-24-3.jpg

این محصول اندرویدی شامل یک تلفن هوشمندی 4‪.‬3 اینچی است که درون یک تبلت 10‪.‬1 اینچی قرار می گیرد. تبلت به تنهایی کار نمی کند و در واقع شامل یک نمایشگر بزرگ تر به همراه باطری اضافه است. البته این شرکت اعلام کرده که طراحی و اندازه های محصول هنوز نهایی نشده و ممکن است که تغییراتی بکند. ‏وقتی تلفن را از تبلت خارج کنید نمایشگر تبلت خاموش می شود و اگر گوشه تلفن را نگاه کنید می بینید که توسط یک اتصال HDMI و مینی یو اس بی با تبلت ارتباط برقرار می کند. روی تلفن یک دوربین ۵ مگاپیکسلی و اسپیکر هم دیده می شود. ‏

شرکت ایسوس نقشه های بزرگی برای Padfone در سر دارد و می گوید که قصد دارد آن را با آخرین نسخه اندروید یعنی بستنی حصیری وارد بازار بکند. هرچند این را رسما نگفته و حرفی است که از سخنان مدیر شرکت برداشت شده است. همانطور که گفتیم تبلت بدون تلفن داخلی و به تنهایی کار نمی کند اما این شرکت گفته هنگامی که تلفن را از تبلت خارج می کنیم کارایی های به خصوصی در تبلت قابل استفاده است که فعلا اعلام نمی شود. ‏ به احتمال زیاد پدفون را در تعطیلات کریسمس سال آینده میلادی در بازار خواهید دید. نظر شما در مورد ایده جدید چیست؟ شما علاقمند هستید چنین محصولی را داشته باشید یا ترجیح می دهید تبلت و تلفن تان از هم مجزا باشند؟ ‏

منبع :www.narenji.ir

با تشکر

ویرایش شده توسط Hamid_5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ASUS Eee Pad Slider

Asus-Eee-Pad-Slider.jpg

asus_eee_pad_slider.jpg

Asus-eee-pad-slider.jpg

eee-pad-ep102-4.jpg

Ee Pad Slider با تاخیرهای زیادی مواجه شده است، اما اسناد امروز FCC نشان می دهد که این محصول در پاییز به بازار می اید .Ee Pad Slider همزمان با محصول مشابه Ee Pad Transformer در یک تاریخ توسط ASUS معرفی شدند، اما انتشار Ee Pad Slider از ماه آوریل به ماه می، و اکنون به فصل پاییز موکول شده است. هیچ دلیلی برای این تاخیرها ذکر نشده است، اگرچه افراد زیادی حدس می زنند که ASUS در حال بر طرف ساختن عیب ها و نقص های ویژگی منحصر به فرد سر خوردن و کج شدن لولای Ee Pad Slider هستند. دلیل دیگر می تواند جایگزینی چیپ ست Tegra 2 شرکت NVIDIA با Oak Trail Atom Z670 اینتل باشد.

اگرچه هیچ کدام از این دلایل تایید نشده اند و پرونده های FCC نیز به هیچ تغییر داخلی در این محصول اشاره نکرده است. به جای آن، FCC به بکارگیری بلوتوث و WiFi در این محصول اشاره کرده و متاسفانه نکته ای درباره ی پشتیبانی از 3G ذکر نشده است. مشخصات دیگری که تا کنون از Ee Pad Slider نصیب ما شده است، صفحه نمایش 10.1 اینچی با وضوح تصویر 1280 در 800، دوربین 1.2 مگاپیکسلی جلوی گوشی، دوربین 5 مگاپیکسلی پشت گوشی با فلش LED، و درگاههای متفاوتی است که شامل mini-HDMI، mini-USB، و microSDمی شود.

منبع: worldit.ir

با تشکر

ویرایش شده توسط Hamid_5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ASUS Eee Pad MeMO

Asus-Eee-Pad-meMO-mit-MEMIC.jpg

asus_eeepad_memo_1_02.jpg

asus_eeepad_memo_2.jpg

مشخصات :

post-8879-053926800 1314345584_thumb.jpg

ویرایش شده توسط Hamid_5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 8 ماه بعد...

ASUS EeePad Transformer Prime

از زمانی که نخستین تبلت‌ها را در دست گرفته‌ایم، زمان زیادی نمی‌گذرد، اما در همین مدت کوتاه تبلت‌ها از لحاظ سخت‌افزاریو طراحی ظاهری پیشرفت زیادی کرده‌اند.

تبلت پرایم، نخستین تبلتی است که از پردازنده چهارهسته‌ای تازه شرکت NVIDIA موسوم به Tegra 3 یا پردازنده Kal-El سود خواهد جست.

ما قبل از سری جدید تبلت‌های Eee Pad، سری قبلی این تبلت را داشتیم که در میان تبلت‌های اندرویدی بسیار محبوب بودند، اما مشخصات و شکل ظاهری آن که در مقابل تبلت‌های نازک دیگر آن را شبیه یک شبه‌جعبه می‌کرد، نقطه ضعف سری قبلی بود.

اما تبلت پرایم، بسیار دل‌فریب است، دیگر خبری از بدنه پلاستیکی ارزان قیمت نیست و بدنه آن آلومینیومی شده است. این تبلت بسیار سبک و نازک است، ضخامت آن بیشتر از ۸٫۳ میلیمتر نیست و وزنی بیشتر از ۵۸۶ گرم ندارد، به این ترتیب این تبلت از ای‌پد ۲، نازک‌تر و سبک‌تر است، در عین حال این تبلت صفحه نمایشی مختصرا بزرگ‌تر از ای‌پد دارد (۱۰٫۱ اینچ در مقایسه با ۹٫۷ اینچ آی‌پد)

صفحه نمایش پرایم از فناوری Super IPS استفاده می‌کند و ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل وضوح دارد، می‌توان ۱۷۸ درجه زاویه دید را نسبت به سطح تبلت تغییر داد، بدون اینکه تصویر مشاهده‌شده مخدوش شود.

سراغ کیبورد این تبلت می‌رویم که به صورت جداگانه به فروش خواهد رسید، داک کیبورد جدید، نازک‌تر است و پوسته آلومینیومی دارد.

شرکت Asus ادعا می‌کند که شارژ تبلت پرایم از هر تبلت موجود دیگری در دنیا بهتر است، با این تبلت می‌توان ۱۲ ساعت به صورت مداوم کار کرد، بدون اینکه نیاز به شارژ مجدد باشد به علاوه اگر تبلت به داک کیبورد متصل شود، مدت زمان شاژ به ۱۸ ساعت خواهد رسید! مدیریت برتر پردازنده Tegra 3 در مصرف انرژی، باعث این مدت شارژ باورنکردنی شده است!

تبلت پرایم، دوربین ۱٫۲ مگاپیکسلی در جلو و دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت دارد و می‌تواند ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p ضبط کند. تبلت، یک خروجی میکرو HDMI دارد و داک کیبورد آن کجهز به پورت USB و می‌توان کارت SD در آن جا زد.

P_500.jpgQtNp1TBb7CwU784C_500.jpgZPJDrRuYv2euScwd_500.jpgvTIZaFNKNdf0q10O_500.jpgkb3.jpg

منبع:http://1pezeshk.com

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

پد فون ایسوس وسیله ای می شه که خیلی ها رو عاشق خود می کنه

می تونید ترلیر جذاب اون رو از سایت digikala دانلود کنید

ویرایش شده توسط Nikita
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ASUS Transformer Pad TF300

شرکت ایسوس که یکی از برترین شرکت ها در بازار تبلتهاست به تازگی تبلت اندرویدی جدید و قدرتمند خود را روانه بازار نمود. قبلا ایسوس ۲ نمونه از تبلت های ترانسفورمر خود را روانه بازار کرده بود و یک نمونه قدرتمند آن نیز در آینده معرفی خواهد شد که با معرفی آن مجموع ترانسفرومرها به ۴ عدد خواهد رسید. تبلتهایی که دارای قیمت ها و مشخصاتی متفاوت هستند و قطعا دلیل اصلی اینکار جذب سلایق بیشتری بوده است. اما تبلت جدید ایسوس ترانسفورمر پد TF300 دارای چه مشخصات و ویژگی هایی می باشد.

سخت افزار داخلی:

ASUS Transformer Pad TF300 تبلتی کاملا به روز و تشکیل شده از بهترین قطعات بازار می باشد، به جز در چند مورد جزئی به جرات می توان گفت که ایسوس در بخش های مختلف، بهترین ها را در این تبلت خود جای داده است. بصورت خلاصه نگاهی به مشخصات کلی آن می اندازیم.

پروسسور ۱.۲ گیگاهرتزی (in Balanced Mode) تگرا ۳ انویدیا

رم ۱ گیگابایتی DDR3

حافظه داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی با قابلیت استفاده از microSD

صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی IPS با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل همراه با ۳۵۰ nits روشنایی

دوربین ۸ مگاپیکسل در پشت تبلت و یک دوربین در جلو

بلوتوث ۳.۰

باتری ۲۲Wh

ابعاد ۷.۱۱ در ۱۰.۳۵ در ۰.۳۸ اینچ و وزن ۱.۳۹lbs (حدود ۶۳۰ گرم)

البته همه این نامها، مشخصات این تبلت برروی کاغذ هستند، اما براساس همین مشخصات هم می توان فهمید که این تبلتی بسیار خوب حداقل تا به امروز است.

کیفیت ساخت و طراحی:

به همراه سه رنگ آبی (که در ابتدا در دسترس بود)، قرمز و سفید یخی (که هر دو در ابتدای ماه جون در دسترس قرار خواهند داشت)، ایسوس رنگهای متنوعی را در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد. در جلو، این تبلت دارای همان طرح کلاسیک مشکی رنگ می باشد، همان طرحی که با آن آشنا هستیم و در بیشتر تبلت ها مورد استفاده قرار می گیرد و البته طرح خوبی هم به نظر می رسد. هیچ چیز بدی که توجهات را به سمت خود جلب نماید در جلو آن دیده نمیشود.

در پشت تبلت، شما می توانید خطوط مدور و بافت هایی برجسته را مشاهده نمایید که سراسر پشت آن را پوشانده است، همراه با دوربین ۸ مگاپیکسلی آن و یک پورت اسپیکر (در گوشه).

اما اگر بخواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم که چه چیزهایی در اطراف این تبلت قرار دارد، می بایست گفت یک دوربین و یک حسگر نور محیطی در جلو، یک دکمه پاور در سمت چپ بالا (هنگامی که آن را بصورت landscape در دست میگیرید)، دکمه مخصوص تنظیم صدا، پورت HDMI و اسلات مایکرو اس دی در چپ، جک هدفن در سمت راست و دکمه اختصاصی اتصال Asus در پایین آن قرار دارند.

کیفیت ساخت تبلت ایسوس Transformer Pad 300 بسیار خوب می باشد. هنگامی که آن را در دست می گیرد حس گرفتن یک جسم جامد و محکم را دارید که نشان دهنده استحکام این تبلت می باشد. وزن آن نیز بسیار مناسب است و دکمه های آن بسیار باثبات و با کیفیت می باشند و با اشاره ای کوچک کار خود را به خوبی انجام می دهند. همچنین دوربین پشت آن کاملا با سطح پشت تبلت تراز می باشد.

به هرحال در بدنه آن از پلاستیک پلی کربنات، آلمونیوم و شیشه استفاده شده است و می توان کیفیت ساخت و طراحی آن را بطور بدبینانه از حالت متوسط نیز بالاتر فرض کرد.

TF300-Colours2.jpg

1.jpg2.jpg4.jpg7.jpg6.jpg8.jpg

منبع:http://www.pcwar.com

ویرایش شده توسط Hamid_5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

یعنی میشه یه روز دستمون به این چیزایی که Asus میزنه بخوره (برسه؟) - زبونمون هم بند اومد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یعنی میشه یه روز دستمون به این چیزایی که Asus میزنه بخوره (برسه؟) - زبونمون هم بند اومد

خدا رو چه دیدی ، امیدوارم مدلهای جدید هم وارد بازار ایران بشه (البته نه با قیمت نجومی). :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خدا از دهنت بشنوه دوست خوبم؛ ایشالا وضع همه مون خوب بشه بتونیم Asus بگیریم :wub:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

تبلت ایسوس 600 با ویندوز 8 رونمایی شد

ترنسفورمری با ویندوز 8

تا به حال هرگاه صحبت از تبلت های سری ترانسفورمر ایسوس به میان آمده است، عده ای خواهان عرضه این سری با ویندوز 8 بوده اند. اکنون ایسوس در کامپیوتکس 2012 دو تبلت جدید خود را با نامهای Tablet 600 و Tablet 810 رونمایی کرده است که هر دو از ویندوز 8 بهره می برند.

تفاوت مهم این دو محصول در نوع پردازنده و ویندوزشان است. ۶۰۰ از پردازنده بر پایه ARM استفاده کرده و به ویندوز RT مجهز شده است. در حالی که ۸۱۰ با پردازنده اینتلی، نسخه کامل ویندوز هشت را بر روی خود خواهد داشت.

۶۰۰ همانند بسیاری از ابزارهای اندرویدی، از پردازنده چهار هسته ای تگرا ۳ استفاده می کند و البته ۲ گیگابایت رم هم این دستگاه را همراهی می کنند. اندازه آن 10‪.‬1 اینچ است و روشنایی صفحه اش ۶۰۰ نیت است. صفحه نمایش Super IPS‪+‬ آن رزولوشنی برابر 1366 در 768 پیکسل داشته و دوربین اتوفوکوس ۸ مگاپیکسلی و فلش LED دارد. البته دوربین جلو آن هم ۲ مگاپیکسلی است. این تبلت به وای فای و بلوتوث 4‪.‬0 مجهز بوده و سنسورهایی چون جی پی اس، ژیروسکوپ و قطب نمای دیجیتال دارد.

منبع:http://narenji.ir/4648

dsc02753.jpg?1338805805asus-transformer-book.jpgDSC_6677_575px.JPGIMG_0415wtmk-580x386.jpg

ویرایش شده توسط Hamid_5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

تبلت ایسوس 810 با ویندوز 8 رونمایی شد

ترنسفورمری با ویندوز 8

تبلت اسوس مدل ۸۱۰ از پردازنده های Medfield اینتل به همراه ۲ گیگابایت قدرت می گیرد و همانند مدل ۶۰۰ صفحه نمایش Super IPS‪+‬ با رزولوشن 1366 در 768 پیکسلی دارد. این تبلت به صفحه نمایش 11‪.‬6 اینچی مجهز است که هم با دست و هم با قلم دیجیتال قابل استفاده است. و در نهایت داک کیبرد این تبلت را هم نباید از یاد برد که همانند سری ترانسفورمر، علاوه بر صفحه کلید کامل، شارژ باتری بیشتری را هم برای تان فراهم می آورند.

172798-tablet810.jpgASUS-Tablet-810-4.jpgWindows-8-Loaded-ASUS-Tablets-600-and-810-Now-at-Computex-2012-2.jpgTablet810-01-580-75.jpg

ویرایش شده توسط Hamid_5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

Asus Taichi، لپ‌تاپ / تبلت هیبریدی با دونمایشگر مجزا و سیستم‌عامل ویندوز۸

اسوس در نمایشگاه Computex 2012 تایوان، محصول هیبریدی جدید خود را که کارایی لپ‌تاپ و تبلت را دارد با نام Taichi معرفی کرد. Taichi مجهز به دو صفحه نمایش ۱۳.۳ و ۱۱.۶ اینچی است که هر دو نمایشگر از نوعIPS و با رزولوشن فوق‌العاده 1900x 1280 پیکسل هستند. پردازنده این محصول جذاب Core i7 و از خانواده Ivy Bridge است. مشخصات کامل این محصول که اسوس آن را «تلفیقی باورنکردنی از لپ‌تاپ و تبلت» می‌نامد را در ادامه آمده است :

Asus Taichi یک محصول عجیب با دو نمایشگر مجزا ۱۱.۶ و ۱۳.۳ اینچی است که کاربرد دوگانه لپ‌تاپ و تبلت دارد. Taichi مجهز به حافظه ذخیره‌سازی SSD، حافظه 4GB RAM، دوربین جلو HD، دوربین پشت ۵ مگاپیکسلی، پردازنده Core i7 از نسل سوم اینتل و دو پورت USB 3.0 است. وقتی Taichi به حالت لپ‌تاپ در می‌آید، کاربر می‌تواند از کی‌برد فیزیکی با نور پس‌زمینه و کلید‌های کامل به همراه یک تاچ‌پد تمام عیار استفاده کند. اسوس عنوان «تلفیق باورنکردنی از نوت‌بوک و تبلت» را برای Taichi انتخاب کرده است. Taichi به باریکی و سبکی اولترابوک‌های سری Zenbook است. جالب است بدانید که نمایشگر داخلی و خارجی می‌توانند بصورت مستقل از یکدیگر کار کنند. یعنی به عنوان مثال دو کاربر می‌توانند برروی نرم‌افزارهای متفاوت ولی بصورت همزمان کار کنند. حال این قابلیت کجا و به چه میزان بکار می‌آید واقعا مشخص نیست!

صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی خارجی از نوع چند-لمسی است و از قلم دیجیتال نیز پشتیبانی می‌کند. وقتی از صفحه بیرونی Taichi استفاده می‌کنید دقیقا با یک تبلت ویندوز ۸ روبرو هستید. حتی دکمه اختصاصی و فیزیکی ویندوز ۸، دکمه‌های کم و زیاد کردن حجم صدا و قفل چرخش تصویر نیز برای نمایشگر بیرونی تعبیه شده است.

منبع:www.zoomit.ir

sc007.jpgScreen%20Shot%202012-06-04%20at%2011.26.33%20AM.png

ASUS_TAICHI_Bild_2.jpg

ویرایش شده توسط Hamid_5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

این Taichi خیلی عالیه اما یکم رویایی هستش!

اما اون 810 به نظر میاد به زودی وارد بازار بشه. اگه بیاد من پایه خریدش هستم

مرســـــــی از معرفی تبلت های جدید :clapping:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ASUS Transformer Pad Infinity

With Full HD(1920*1200) Super IPS+ Display & NVIDIA® Tegra® 3 Quad-core T33@ 1.6GHz (WIFI) CPU

DSC_7635_575px.jpgDSC_7603_575px.jpgDSC_7601_575px.jpgDSC_7615_575px.jpgDSC_7613_575px.jpg

img_tablet.png

img_mobiledock_2.png

مشخصات :

post-8879-0-53561000-1340879016_thumb.jpg

http://eee.asus.com/.../specification/

رویو :

http://www.anandtech...tf700t-review/1

ویرایش شده توسط Hamid_5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ASUS Nexus 7

گوگل تبلت 199 دلاری خود را معرفی نمود. این تبلت‌ که محصول مشترک اسوس و گوگل است، مجهز به نمایشگر 7 اینچی و سیستم‌عامل Android 4.1 Jelly Bean و همچنین پردازنده ۴ هسته‌ای Tegra 3 به همراه پردازنده گرافیکی ۱۲ هسته‌ای GeForce است. این محصول در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه می‌شود. قیمت مدل 8 گیگابایتی این دستگاه 199$ دلار و قیمت مدل 16 گیگابایتی آن 249$ دلار است.از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پردازنده Tegra 3 چهار هسته‌ای و صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن 1200x800 پیکسل اشاره کرد. دوربین این تبلت، 1.2 مگاپیکسل و حافظه RAM آن نیز 1 گیگابایت می‌باشد. قدرت باتری Nexus 7 معادل 4,325mAh است و قادر است ۹ ساعت فیلم پشت‌سرهم پخش کند. جنس بدنه محکم به نظر می‌رسد و در ساخت آن از مواد پلاستیکی و نوار‌های فلزی استفاده شده، در عین حال وزن Nexus 7 بسیار کم و حدود ۳۴۵ گرم است. دکمه‌های پاور و صدا سمت راست دستگاه نصب شده‌اند.

جک هدفون نیز در قسمت پایین دستگاه قرار گرفته است. با وجود اینکه نور محیط اطراف ما برای بررسی محصول بسیار زیاد بود، اما باز هم نمایشگر IPS براق دستگاه برای ما مشکلی ایجاد نمی کند. هیچ برنامه‌ای مربوط به عکس‌ها در این دستگاه نصب نشده است. مرورگر پیشفرض دستگاه نیز کروم می‌باشد. اینها همه اطلاعاتی بودند که در یک بررسی سطحی در نشست Google IO بدست آمدند. منتظر اطلاعات بیشتر از Nexus 7 در زومیت باشید.

hmwX8QRm2zYsGPOB_500.jpgKobaxJnZ2HgtZR32_500.jpgAlQS7CEr4bVrBAms_500.jpgdw2eBw1s24pUjIVR_500.jpg

2012-06-27_10-29-54-1024_gallery_post.jpg

2012-06-27_10-30-55-1024_gallery_post.jpg

http://www.asus.com/...xus_7/#overview

ویرایش شده توسط Hamid_5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 ماه بعد...

ASUS Padfone 2

از جمله برتری های این تبلت-گوشی می توان به پردازنده 4 هسته ای ، دوربین 13 مگاپیکسلی ، 2 گیگابایت رم DDR2 و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد .

P_500.jpgC5J3s8hwWnLmxZVc_500.jpgmyT1hAMNSGw9XVlG_500.jpg

3cd1635ba3250f9a164a345b7fd9.jpg8f7d9fb60c6b34b4e64c1435425d.jpg88aa8e921043ad14fdea1f240b3c.jpg55c8f9548cbb7be01bbb03389ae0.jpg9c4bb8e8670069a7bb9a09c1915b.jpg

مشخصات:

post-8879-0-13830700-1350479031_thumb.jpg

ویرایش شده توسط Hamid_5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 6 ماه بعد...

ASUS VivoTab

TXholqAxHCocWivV_1000.jpgjKs3rn76vpLAKMn0_1000.jpgsgjpj1BKma802QQK_1000.jpguobnhaRTDw2tO8u1_1000.jpg

 

مشخصات:

post-8879-0-05888400-1367162282_thumb.jpg

ویرایش شده توسط Hamid_5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

یک سوال

تبلت-گوشی پد فون2 از سی پی یو و قدرت اون گوشی استفاده میکنه؟ یا خود اون تبلت داره و فقط از اطلاعات گوشی استفاده میکنه؟

ببخشید اگر سوالم مبتدی بود اما من رو خیلی درگیر کرده:دی

ویرایش شده توسط fredy
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ASUS PadFone Infinity

از جمله برتریهای این تبلت گوشی نسبت به مدل قبلی یعنی Padfone2 میتوان به صفحه فول اچ دی گوشی و تبلت و همچنین فرکانس 1/7 گیگاهرتز پردازنده چهار هسته ای آن اشاره کرد

cP4Xg9chqbfQALZr_1000.jpgaAmx6TLaLkVfDRk7_1000.jpg9jjjPljseJS850l7_1000.jpg
hvjagePeN88kKp8C_1000.jpg4FEtajNrGYuAvYrt_1000.jpgYmaEjGbIMWqMC0t7_1000.jpg

مشخصات:

post-8879-0-75700200-1367163873_thumb.jpg

لینک سایت شرکت سازنده :http://www.asus.com/Tablets_Mobile/PadFone_Infinity/#overview

ویرایش شده توسط Hamid_5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

یک سوال

تبلت-گوشی پد فون2 از سی پی یو و قدرت اون گوشی استفاده میکنه؟ یا خود اون تبلت داره و فقط از اطلاعات گوشی استفاده میکنه؟

ببخشید اگر سوالم مبتدی بود اما من رو خیلی درگیر کرده:دی

در واقع تبلت یا به قول خود اسوس(Pad) یک واسطه بین شما و گوشی هست و تمام سخت افزارهای اصلی در همان گوشی قرار دارد . Pad آن تنها دارای صفحه نمایش ، باطری ، بلندگو و سخت افزارهای لازم جهت ارتباط با گوشی می باشد و شما با داشتن آن می توانید از سخت افزار قدرتمند گوشی برای تبلت هم استفاده نمایید .

ویرایش شده توسط Hamid_5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 6 ماه بعد...

ASUS the new PadFone Infinity

 

بزرگترین تغییر پدفون اینفینیتی جدید همان‌طور که انتظار می‌رفت استفاده از چیپست جدید کوالکام Snapdragon 800 به عنوان قوی‌ترین پردازنده موبایلی با چهارهسته Krait 400 با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 330 است. همچنین یک تغییر خوب دیگر اضافه شدن شیار کارت حافظه برای افزودن به ظرفیت داخلی این تبلت است. البته خوب است بدانید پدفون قبلی با ظرفیت‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شد اما پدفون جدید تنها در دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی به فروش خواهد رسید.

همچنین یک میکروفون برای حذف نویز محیط اطراف به پدفون اضافه شده است و اطراف گوشی و بدنه آلومینیومی با کیفیت آن به وسیله الماس به ظرافت تراشکاری شده است. این گوشی و تبلت این‌بار در رنگ‌های مشکی تیتانیومی و سفید پلاتینومی عرضه خواهد شد.

مانند بسیاری شرکت‌های دیگر ایسوس هم روی قابلیت‌های دوربین پدفون جدید تاکید بسیاری می‌کند؛ با این‌که سنسور همان ۱۳ مگاپیکسلی با گشادگی F/2.0 بافی مانده اما اپلیکیشن جدید دوربین قابلیتی به نام PixelMaster را ارائه می‌کند که با ترکیب چند پیکسل یک پیکسل واضح‌تر و بهتر را حاصل می‌کند. این ویژگی که شبیه به فناوری Oversampling در سری PureView نوکیا عمل می‌کند از تصاویر ۱۳ مگاپیکسلی تصویری ۳ مگاپیکسلی حاصل می‌کند. مدیرعامل ایسوس نمونه عکس گرفته شده در نور کم پدفون جدید را با آیفون ۵، گلکسی اس ۴ و اچ‌تی‌سی وان مقایسه کرده و عملکرد بهتر آن را در نور کم به رخ رقبا می‌کشد و همچنین ادعا می‌کند دوربین پدفون جدید می‌تواند نسبت به گوشی‌های عادی ۴ برابر روشنایی بیشتری را ایجاد کند. یک قابلیت دیگر دوربین جدید پدفون حالت Turbo Mode برای گرفتن ۳۵ عکس در هر ثانیه است! هر چند که در این حالت وضوح تصاویر به ۳ مگاپیکسل محدود خواهد شد.

ز نظر نرم‌افزاری علاوه بر نسخه جدید اندروید ۴٫۲٫۲ رابط کاربری ایسوس کمی ساده‌تر و مسطح‌تر شده و به علت استفاده از نسخه جدید اندروید سرعت کار با تبلت و گوشی هم بهتر شده است. خوشبختانه ایسوس اعلام کرد که آپدیت اندروید ۴٫۲٫۲ برای پدفون اینفینیتی قبلی نیز به زودی عرضه خواهد شد اما تاریخ دقیقی برای آن اعلام نکرده است.

دیگر مشخصات اینفینیتی جدید بدون تغییر باقی مانده است: صفحه‌نمایش ۵ اینچی گوشی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و از نوع Super IPS، باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپری، فناوری SonicMaster صدا، دوربین ۲ مگاپیکسلی جلویی، NFC، دو گیگابایت رم، بلوتوث ۴ و خروجی تصویر MyDP.

گوشی پدفون جدید به تنهایی با قیمت حدودی ۶۴۰ دلار و تبلت داک آن هم ۲۴۰ دلار عرضه خواهد شد و البته داک تبلت مدل قبلی را نیز می‌توانید با پدفون جدید استفاده کنید.

 

منبع:http://farnet.ir

ARgUYBmHSyENJsFv_500.jpg3VWRbbqm15hFTdH8_500.jpgULo9dz4JrEo8K0sf_500.jpgT3tCZweeYU1B6FwP_500.jpgyS2RvTTPQMocG6xx_500.jpgpquGnKLvJ6eOLYSA_500.jpgPadfone-PixelMaster.jpg

 

مشخصات :

post-8879-0-20357800-1384807274_thumb.jpg

ویرایش شده توسط Hamid_5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ASUS Fonepad Note 6


 


1y7SgBMa5pFluINt_500.jpgxGpDXSf7lRu19b5s_500.jpgx2ov9JzTicqWUn3A_500.jpgUHbF8G8OPzqvDuOW_500.jpgYIM0apUo1YS6Dhkk_500.jpgNSOBWFjxYmiRh7A9_500.jpg


 


 


با صفحه نمایش بزرگ و قابلیت نوت برداری، فون پد نوت 6 برای کار و بازی طراحی شده است.


ایسوس این برند پیشتاز در زمینه تولید تبلت‌ها، بر روی ساخت فبلت‌ها نیز تمرکز کرده است. فبلت فون پد نوت 6 که از نامش هم پیداست، جز خانواده نوت‌ها و قلم دارها بوده که در رویداد ایفا 2013 معرفی شد. در متن زیر به بررسی 5 ویژگی این فبلت می پردازیم.


پردازشگر: فون پد نوت 6 یک دستگاه قدرتمند با پردازنده اتم Z2580 با فرکانس 2 گیگاهرتز است که از تکنولوژی Hyper-Threading نیز استفاده می‌کند. این پردازنده 2 هسته‌ای با باتری 3200 میلی آمپری، سرعت دانلود 42Mbit/s و 2 گیگابایت رم به این هندست HSPA+ 3G تمام آنچیزی را که در تبلت‌ها و اسماتفون‌های این شرکت وجود دارد یک جا هدیه می‌دهد.


سیستم عامل: در رگ‌های این نوپای ایسوسی سیستم عامل 4.2.2 آبنبات ژله‌ای اندروید جاری است. سیستم عاملی که مناسب ترین نوع موجود در بازار است. با اضافه کردن پشتیبانی از ویژگی استایلوس، آبنبات ژله‌ای به فون پد کارایی فراتر از انتظار می‌بخشد.


صفحه نمایش: این فبلت مجهز به یک صفحه نمایش 6 اینچی به نور پس زمینه LED به همراه Supper IPS+ است که از رزولوشن فول اچ دی و چگالی پیکسلی 367ppi پشتیبانی می‌کند. تصاویر دقیق هستند و رنگها از روشنایی کافی برخوردارند. زوایای دید گسترده بوده و میزان خوانایی در نور روز ارتقا یافته است. این تصاویر زیبا و قابلیت کار با قلم در ترکیب با تکنولوژی صدایی سونیک مستر و دو بلندگوی تعبیه شده در قسمت جلویی، از این دستگاه یک وسیله همه جانبه برای بازی و سرگرمی می‌سازد.


حافظه: فون پد نوت 6 با دو حافظه 16 و 32 گیگابایتی عرضه می‌شود. بعلاوه قابلیت ارتقا از طریق شکاف MicroSD نیز وجود دارد.


دوربین‌ها: این فبلت مجهز به دو دوربین 8 و 1.2 مگاپیکسلی است. دوربین پشتی قابلیت ضبط فول اچ دی دارد و هیچ صحنه‌ای از چشمان تیز بین این لنز پنهان نخواهد ماند.


در اینکه ایسوس یک کمپانی قدرتمند در تولید تبلتهاست هیچ شکی وجود ندارد، اما آیا این فبلت از خانواده نوت‌ها می‌تواند با دیگر نوت‌های قدرتمند بازار به رقابت بپردازد؟


 


منبع:http://itresan.com


ویرایش شده توسط Hamid_5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...