رفتن به مطلب

واتر بلاک جدید EK-FC برای آخرین پرچمدار انویدیا


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

6bae53169e0b732e3c3748d3abe270d5.jpg

 

EK سازنده اسلوونیایی واتر بلاک برای کارت های گرافیکی، امروز واتر بلاک جدید خود را برای قدرتمند ترین وآخرین پرچمدار کمپانی NVIDIA یعنی کارت Titan V معرفی کرد.خنک کننده EK-FC مخصوص کارت Titan V طراحی و ساخته شده و به صورت کامل تمامی سطح کارت اعم از هسته گرافیکی ، حافظه های HBM2  و قسمت های VRM را تحت پوشش خود قرار میدهد.در این قسمت ها مایع خنک کننده به صورت مستقیم با آنها در تماس است ، بنابراین به کارت اجازه میدهد تا کارت دربالاترین حالت اورکلاکینگ ، به صورت کاملا پایدار باقی بماند.طراحی قسمت  موتور خنک کننده از نوع تقطیری است و در قسمت ورودی مرکزی قرار گرفته تا جریان آب به صورت معکوس و بدون وقفه ادامه یابد و بالاترین عملکرد خنک کننده حاصل شود .همچنین به علت طراحی خاص و عملکرد هیدرولیکی عالی این واتر بلاک، استفاده از واتر پمپ های ضعیف تر نیز بر روی آن امکان پذیر شده است.

 

c76f1d5fa83812f4fbcd7fec84073579.jpg

 

پایه بلوک از جنس مس الکترولیت شده و پوشش داده شده با فلز نیکل است.این در حالیست که در قسمت بالای بلوک از مواد اکرلیکی و یا POM استال ساخته شده است.با استفاده از پیچ و مهره های برنجی شما بدون هیچ گونه مشکلی میتوانید این بلاک را نصب و راه اندازی کنید. EK همراه این بلاک یک براکت I/O اختصاصی با ضخامت کم ارائه میدهد تا امکان استفاده از چندین کارت گرافیک در کنار هم فراهم شود.این بلاک خنک کننده از 27 فوریه جهت پیش خرید در دسترس است و از 5 مارس نیز فروش رسمی آن از طریق خرده فروشی های آنلاین آغاز خواهد شد.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...