رفتن به مطلب

پیشنهاد شما در مورد بحران کارت گرافیک از نظر قیمت و کمبود موجودی چیه ؟


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در 7 دقیقه قبل، M-yousef گفته است :

اینجوری قیمت براش قیمت عمده در نمیاد و اینم خودش باعث میشه کمتر ماینری این کار و کنه 

کسی که به قول شما با 50تا کارت ماین میکنه خیلی سریعتر بیشتر از اینا سود میکنه..همونطوری که گفتم راههای زیادی هست واسه دور زدن ..مظمئننا اقای حسینی و تیمش قبلا نظر مشابه شمارو نشستن فکر و بررسی کردن..پیشنهاد شما بنظرم عملی نیست

ویرایش شده توسط Vikings
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، Vikings گفته است :

کسی که به قول شما با 50تا کارت ماین میکنه خیلی سریعتر بیشتر از اینا سود میکنه..همونطوری که گفتم راههای زیادی هست واسه دور زدن ..مظمئننا اقای حسینی و تیمش قبلا نظر مشابه شمارو نشستن فکر و بررسی کردن..پیشنهاد شما بنظرم عملی نیست

خب بحث برای همینه دیگه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 دقیقه قبل، M-yousef گفته است :

خب بحث برای همینه دیگه

 گفتی برای ماینرا کارت نفروشن منم نظرمو گفتم که  پیشنهادتون عملی نیس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام آقای حسینی

من خودم به شخصه موقه شروع ماینینگ خیلی مخالف این جریان بودم ولی کم کم خوشم اومد.به قول خودتون خیلیا صاحب شغل شدن.ولی ولی ولی اینکه ماینر بیاد کارت گیمینگ رو برای ماین استفاده کنه نهایت ظلمه!

خداروشکر تو این جریان چهره خیلی از نمایندگی ها!فروشگاه ها!و دوستان رو دیدیم.هیچوقت انتظار نداشتم حداقل بچه های گرین تو پاور رفیقامون رو تنها بذاره.حتی یه نمایندگی میشناسم ک گرافیک به صورت کلی از یه نمایندگی دیگه میخره و تو نمایندگیش میفروشه!!

خب از گله ها بگذریم .من با این عقل ناقصم به نظرم این کارارو برای جلوگیری از خرید کارت توسط دوستان کارت خور انجام بدین:DxD

1_برای خرید گرافیک های گیمینگ فقط امکان خرید 1 عدد باشه!بیشتر از 1 عدد به نظرم قیمت رو تصاعدی بالا ببرید مثلا 1 گرافیک 2.100 و 2 عدد 2150 و همینجور بره بالا

این رقم تو تعداد خیلی رو قیمتش میاد و در نهایت دوستان ماینر جلوگیری میکنن از خرید کارت های گیمینگ

2_از اون طرف کارت های ماین رو میتونین رو خرید تعداد بهش یکم تخفیف بدین(طوری ک بهتون ظرری وارد نشه)

3_یه قانون بذارید ک خرید گرافیک گیمینگ در صورتی گارانتیش رو فعال میکنید ک فرد گیمر یه عکس از گرافیک تو سیستمش بفرسته و شما گارانتی کارتش رو فعال کنید(راهکار بچه های مازستا)

4_شما ک دستتون یکم بازتره با دوستان وارد کننده چه پاور چه گرافیک صحبت کنید ک محصولات ماین رو  گارانتیشون نکنن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

راهش اینه به ماینر ها کارت مخصوص ماین بفروشین  که فکر نکنم ماینری بعد از چندسال استفاده از کارت میتونه کارتش رو بفروشه قبول کنه کارت ماین بخره 

راه دیگه اش رو هم که باید شرکتهای ارائه کننده بدن و  کارتهای جدیدشون قابلیت ماین نداشته باشه که هم زمان عرضه کارت جدید به مشکل بر نخورن و کارت های جدید قیمت مناسبی خواهند داشت 

ویرایش شده توسط Suny
لینک به دیدگاه
Share on other sites

1-اجاره دادن کارت های گرافیک های اند از طرف لیون به گیمرها ! مثلا 1080ti یک ماهه  200 هزار تومن!! یک چهارم قیمت تمام شده کارت رو هم بیعانه بگیره لیون به عنوان ضمانت  که در پایان کار لیون پس بده!

2-واردات کارت گرافیک دسته دوم به صورت عمده البته به شرطی که ماین شده نباشن!

3- آگاه سازی ماینرها به عدم خرید کارت گرافیک گران  چون به نظرم اگر این ماین به همین صورت ادامه داشته باشه و اتفاقی که امسال افتاد بخواهد دوباره بیفته تا چند سال دیگه قیمت گرافیک و پاور آن قدر بالا خواهد رفت که از خود ماینرها هم یک اقلیت بیشتر باقی نخواهد ماند که توانایی خرید دوباره گرافیک رو داشته باشن و این دور و چرخه  80 درصد ماینرها رو هم مثل گیمرها از بازی خارج می کنه   پس باید از خود ماینرها هم با آگاه سازی اونها درخواست کرد که کارت گران رو نخرن چون این یک بازی باخت باخت هم برای گیمرها خواهد بود هم ماینرها

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بچه های فروم فقط به خاطر قیمت گرافیک گله ندارن بلکه بسیاری از قطعات نسبت به سایتایی مثل دیجی کالا گرون تره و همچنین سایت هم واقعا خیلی مشکلات داره که هنوز حل نشده

مثلا من یه وسیله سفارش دادم بعد چند روز زنگ زدن گفتن این وسیله رو نداریمم یکی دیگه سفارش بدید بعد سفارش دادم کلا یه هفته طول کشید وسیله برسع تازه اونم رنگی که خواستم نبود

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام
بنده ماینر نیستم ، گیمر هم نیستم

فعالیت ما به زمینه هنرهای دیجیتال مربوط میشه و خوب نسبتا میشه گفت سیستم های قوی نیاز داریم برای کار.
در چند ماه گذشته نیاز به اسمبل چند سیستم جدید داشتیم که بتونیم کارمون رو به نهوی توسعه بدیم ، ولی با وضع موجود (که با عرض معذرت یکی از مسوبان اصلیش هم لیون کامپیوتر هست با تحقیقاتی که از دوستانمون از روابط لیون کامپیوتر و البته ماینر ها انجام دادیم میگم ) تقریبا میشه گفت برای خرید 4 کارت گرافیک قوی باید هزینه ای رو بدیم که برای تقریبا کل 4 سیستم اسمبل کردنش در نظر گرفته بودیم !

لیون کامپیوتر که توانائی پاسخگوئی به این ضرر ما رو که صد در صد نداره و حتی قسدمون برای خرید ازشون هم از بین رفته ، از طرف دیگر ماینر های عزیز دیوانه وار کاری دارن می کنن که هنوز خودشون هم قادر به محاسبه دقیق سود یا زیانشون نیستن ، حالا این وسط ما موندیم و سیستم هائی که نیاز داریم و کارهائی که سودش برامون میشه صفر یا حتی تبدیل به ضرر میشه که باید انجام بدیم تا این حفره مالی رو پر کنیم.

واقعیتش در بازاری که تا سال پیش کسی کارت نمی دونست چی هست(ماینرها) حالا کاری کرده که هم از لحاظ مادی و هم معنوی با کارمون با مشکل مواجه شده .
من دوستانی دارم که سالهای قبل با لبتاپ ماین می کردن حالا ولی اکثرا کسانی هستن که نقدینگی داشتن و الان دارن کارت میگیرن و اصلا کس دیگری میاد براشون راه اندازی می کنه چون خودشون واقعا نمی دونن چیکار دارن می کنن
افرادی بودن 25 تا کار با قیمت بالا خریداری کردن که حتی نمی دونن چطوری باید راه اندازی بکنن عملیات رو

این بیماری اینکه هرکسی هر کاری می کنه منم برم بکنم بزرگترین مشکل رو به وجود آورده ، در درجه دوم هم صد در صد فروشندگانی هستن از سود سرشارشون کیف کردن و دست مارو گذاشتن تو حنا
من  ندارم.

نظر من بر این هست که باید محدود بشه
باید سریع یک انجمن تحت نظارت تایین بشه و از فروش بی رویه به افراد بی اطلاع جلوگیری بشه ، حداقل برای کسائی که می خوان ماین بکنن باید گرون تر داده بشه ولی برای کسی که نیاز حرفه ای و کاریش هست ارزون تر داده بشه !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

من معتقدم در شرایط بد همیشه یک جایگزین خواهد بود.

با همه علاقه ای که به PC Gaming دارم ولی به نظر بنده باید افراد سازنده های گرافیک رو تحریم کنن در این شرایط و رو بیارن به کنسولی همچون PS4 Pro.

چون در حال حاضر واقعا برای خرید یک گرافیک میان رده و پاور مناسب شما باید هزینه برابر یک کنسول نسل جدید و حرفه ای + تلویزیون مناسب برای گیمینگ رو برای این دو قطعه داشته باشند.

مطمئن باشین اگر من قطعات مناسبی نداشتم حتما حتما در حال حاضر همین کار رو می کردم!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، WINNER گفته است :

لیون تا حالا خوب رفتار کرده

تخفیفهایی هم که تو کانال میزنین جای تقدیر داره

 

ولی این مشکل به شرکتها تولید کننده بر میگرده

دیشب دیدم حدود 13 تا 15 شرکت تولید کننده کارتهای گرافیک وجود داره شایدم بیشتر

اگر این شرکتها تولیدشون رو افزایش میدادن هیچ مشکلی پیش نمیومد

ولی گویا خودشون تولید رو متوقف یا کم کردن

 

احتمالا دستور هم از انویدیا و amd میگیرن

 

البته اینا همه نظر خودم هست

راستش اخباری اعلام شد که مبنی بر این بود که چیپست های مورد نیاز برای افزایش تولید کارت موجود نیست ، چون به نظر میاد کسی آماده همچین بحرانی نبوده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 43 دقیقه قبل، ali.king گفته است :

 

2_از اون طرف کارت های ماین رو میتونین رو خرید تعداد بهش یکم تخفیف بدین(طوری ک بهتون ظرری وارد نشه)

 

سلام دوست عزیز.

شما که این حرف رو میزنی نمیدونم منظور شما از کارت مخصوص ماینینگ کارت های الان هست یا کارتی که شاید بعدا بیاد فقط مخصوص ماین.
اگه مورد اول منظورتونه باز هم فرقی نمیکنه چون همون چیپ که روی کارت گیمینگ استفاده میشه و تقریبا همون قطعات روی کارت ماینینگ هست پس در اینصورت باز هم با کمبود قطعه و در نتیجه افزایش قیمت مواجه خواهیم شد.
مثل اینکه خود انویدیا و AMD و در کنار این ها بقیه شرکت های تامین کننده قطعات سیستم کامپیوتری دارن از این وضع لذت میبرن.

برند ایرانی و خارجی هم نداره.

اگه چیزی رو اشتباه گفتم ببخشید.

ویرایش شده توسط IDK
لینک به دیدگاه
Share on other sites

یه راه دیگه هم شاید باشه به یه ادرس تو یه سال بیش از یه کارت گرافیک نفرستید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

راستش به نظر من هم همه ی کارهایی که دوستان اینجا پیشنهاد دادن هم غیرعملی هست و هم اینکه از نظر علم تولید و اقتصاد هم درست نیست. 
یه کسی میاد ذرت تولید می کنه و اونو می فروشه. یک سال میاد که مردم زیاد ذرت می خرن و قیمت ها طبق قانونهای اقتصادی بالاتر میره. چون تقاضا زیاد شده و عرضه ثابت بوده طبعا قیمتها بالا خواهد رفت. حالا نمیشه به کسی گفت که بیایین این کسایی که ازمون ذرت می خرن رو تحریم کنیم. کی میاد همچین کاری کنه؟ کی میاد به کسایی که ذرت استفاده می کنن نفروشیم تا ارزون بشه؟ این اصلا منطقی نیست.
به همین دلیل شما نمی تونی بگی که آقا بیایین ماینرها رو تحریم کنیم بهشون نفروشیم یا به هر کدوم یه دونه بفروشیم. این اصلا عملی نیست. کسی که ماین می کنه به هر کدوم از فامیل سی هزار تومن بده (سی هزار تومن نه بیشتر!) بگه شما به جای من خرید کنید و بعد از این که به آدرستون اومد میام می گیرم مطمئن باش ۵۰ تا خانواده ی فامیلیش میان میگن ما قبول می کنیم. پس اصلا نمیشه عدم فروش به ماینر رو کنترل کرد.
من خودم هم ماینر نیستم اما کم کم ماینرها را دوست می دارم و احتمال داره حتی یه زمانی اگر پول دستم افتاد ماین کنم. کی از این کار بدش میاد؟ یعنی واقعا کسی تا حالا متوجه نشده که ارزهای دیجیتال دارن جای پولهای کاغذی رو می گیرن؟ اگر این حرف رو قبول نمی کنید باید بگم خیلی متعصبانه رفتار می کنید و تنها زمان هست که نشان خواهد داد چه چیزی در حال وقوعه. این پدیده ای هست که سی سال پیش تو مجله اکونومیست پیش بینی شده بود. این پدیده ای هست که چندین ساله ساپورت میشه و از بین نرفته. کار به جایی رسیده که دولتها هم دارن ارز دیجیتال می زنن چون خودشون هم می دونن که دیگه دوران کاغذ بازی تموم میشه. حتی ایران هم داره رو این کار سرمایه گذاری می کنه. حالا هی بگین ماینرها بد هستن و پدر گیمرها رو درآوردن. 
بعد از بیست سی سال میگیم که ما هم باید ماین رو اون موقع شروع می کردیم. تو این وضعیت اقتصادی ماشالا انقدر کارخونه ریخته که نمی دونیم بریم مدیر کدوم یکی بشیم. انقدر به کارهای بخش خصوصی اهمیت میدن که هیچکس کارمند نیست و اصلا دلش هم نمی خواد کارمند باشه! انقدر شغل ریخته که تا سربازیمون تموم میشه میگیم ای بابا چرا هر روز برام دعوتنامه شغلی میاد؟ انقدر کار هست که همه میلیاردرن و دیگه سراغ کارهایی مثل ماین نباید برن!!! 
به نظر من این قضیه گرونی و نبودن کارت گرافیک به اندازه کافی، تا زمانی که خود تولیدکننده های اصلی بیشتر از قبل کارت تولید نکردن هست و هیچ کاریش هم نمیشه کرد. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، سعید حسینی گفته است :

درود

مرسی از پیشنهادت

ماینرها هم مشتریان و مصرف کنندگان قطعات هستن و احترام بهشون واجبه و از طرفی نیازشون با کارتهای مخصوص ماینینگ کاملا رفع میشه

و کاری که در این راستا کردیم فروش تعدادی یه سری کارتها رو در سایت کنسل کردیم

سلام

همونطور که دوستان گفتن ماینرها هیچوقت نیازشون برطرف نمیشه! مورد دیگه ای هم که هست اینه که پس فردا اگه اتفاقی بیفته و بساط ماینینگ جمع بشه آیا همون آقایی که پرایدش رو فروخته ریگ خریده دیگه میاد به سایت شما سر بزنه؟ دیگه کارت گرافیک به چه دردش میخوره؟ ولی گیمرها هستن که تا آخر مشتری شما هستن و به نظرم ما باید اولویت اصلی باشیم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام آقای حسینی عزیز،

واقعیتش کار خاصی نمیشه کرد. لیون کامپیوتر نهایتا اگر مطمئن باشه یک کاربر برای گیم کارت میخواد، خوب بهش تخفیف میده، یه درصدی که امکان پذیر باشه البته، اما مسئله از بیخش باید حل بشه، بیخش هم دست خود Nvidia و AMD هست که کاری کنند، روی کارت های گیم نشه ماین کرد. یکسری کارت برای ماین باشه، یکسری برای گیم، و نشه این ها رو بجای هم استفاده کرد.

تا زمانی که تفکیک محدودیت دار از طرف تولید کننده صورت نگیره، عملا بحران حل نمیشه.

راه حل هایی مثل فروش یک کارت برای هر نفر، یا فروش کارت با سیستم کامل، عملا فشار داستان رو کم می کنه اما فقط مورد به مورد، - اساسی حل نمیشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 12 دقیقه قبل، FrancisDrake گفته است :

سلام

همونطور که دوستان گفتن ماینرها هیچوقت نیازشون برطرف نمیشه! مورد دیگه ای هم که هست اینه که پس فردا اگه اتفاقی بیفته و بساط ماینینگ جمع بشه آیا همون آقایی که پرایدش رو فروخته ریگ خریده دیگه میاد به سایت شما سر بزنه؟ دیگه کارت گرافیک به چه دردش میخوره؟ ولی گیمرها هستن که تا آخر مشتری شما هستن و به نظرم ما باید اولویت اصلی باشیم.

 

دوست خوبم، سالهاست ماینینگ بوده، سودش مثل الان نبوده اما وجود داشته. تو همه ی اون سالها که ماینینگ سودش کم بود، خیلی ها میگفتن بساطش جمع میشه. اما نشد، حالا که سود دهی خوبی داره، شک نکن دیگه جمع نمیشه.

ضمن اینکه ذهنیت ایرانی جماعت اینطوری نیست که اگه تو راه سود آوری سرمایه گذاری کرد و یه مدت سود نداد بیخیالش بشه، شما مطمئن باش این راهو تا بی نهایت ادامه میده، یعنی ببین، از الکترون به الکترون برق مصرفیش کره می گیره. دنیا هم بیخیال بشه، ایرانی بیخیال نمیشه.

بنابراین ماینینگ هست و باقی خواهد ماند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تنها راهش تفکیک ماینر از گیمر هستش اگر بشه!

ببنید بیت کوین زیر 20 هزار تا هست الان اگر طبق پیش بینی ها برسه به حدود 20 کای قبلی یو یا فراتر موج امیدواری و کاری بیشتری میندازه  روی ماینرها و کسایی که دو به شک بودن و یا حتی ماین رو نهی می کردن و در نهایت باز کمبود پاور و کارت وجود خواهد داشت در کل دنیا نه تنها ایران 

از اون طرف هم قیمت دلار هستش که هیچ امیدی به کاهشش نیست اگر هم بشه مقطعی و دوره ای و یا کوتاه مدت برای بعضی اهداف

و عامل سوم که کمتر و یا ... تاثیر گذاره تورم و گرانی های تدریجی پیش رو هست

 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 13 دقیقه قبل، ARMIN گفته است :

سلام آقای حسینی عزیز،

واقعیتش کار خاصی نمیشه کرد. لیون کامپیوتر نهایتا اگر مطمئن باشه یک کاربر برای گیم کارت میخواد، خوب بهش تخفیف میده، یه درصدی که امکان پذیر باشه البته، اما مسئله از بیخش باید حل بشه، بیخش هم دست خود Nvidia و AMD هست که کاری کنند، روی کارت های گیم نشه ماین کرد. یکسری کارت برای ماین باشه، یکسری برای گیم، و نشه این ها رو بجای هم استفاده کرد.

تا زمانی که تفکیک محدودیت دار از طرف تولید کننده صورت نگیره، عملا بحران حل نمیشه.

راه حل هایی مثل فروش یک کارت برای هر نفر، یا فروش کارت با سیستم کامل، عملا فشار داستان رو کم می کنه اما فقط مورد به مورد، - اساسی حل نمیشه.

یه سوالی پیش میاد این وسط . بنده تو همین فروم هفته پیش یه باندل گرفتم x99 و 6850 و رم8 و گرافیک 750ti . خودم رو میگم و کاری باکسی ندارم . الان بخوام برای این باندل گرافیک بگیرم اگه نشه و فقط با سیستم کامل باشه عملیه؟؟؟

یا مثلا هستند کسایی که قبلا یه گرافیک گرفتن و الان بدلیل ارتقا کارشون نیاز دارن یکی دیگه مثلا بعد 8 ماه بگیرن و SLI ببندن . اگه نشه واقعا عملیه ؟؟

من اگه بخوام بگیرم و ماین کنم فقط از لیون نمیگیرم از آریا و سری بعد دیجی کالا و ...

راهکار عملی باید بیاندیشیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود بر همه دوستان

ما مردم ایران زود با شرایط کنار میاییم مگر در دوران اون م موتی دلار یهو سه برابر نشد؟ برامون عادی نشد؟ مگه پراید 7 تومانی شد 21 تومان چه اتفاقی افتاد؟ رفتند از آسمون پراید ارزون آوردند؟

توی این مملکت سود و یه سری مافیا می برن و در کنار اونها هم عده ای سوار بر این موج یه حالی می کنن

نه لیون کاره ای هست نه گسترش و نه ماینر ونه اون مغازه داری که کلی اجاره میده  همشون دنبال یه لقمه نونن

بلکه مقصر اصلی  اون سرمایه دار وارد کننده هست  که جنس و توی انبارش  بلوکه می کنه و براش اصلا مهم نیست  و منتطر فرصته که ی اتفاقی بیافته (دلار بالا بره یا .........)که جنس شو بالاتر و آقا  بفروشه  و قطره چکانی جنس و توی بازار تزریق کنه ، حالا چندتا خرده فروش هم که توی مغازه شون چندتا جنس دارن یه سودی به جیب می زنن

چاره ی کارتوی این شرایط نخریدنه کارته

به خدا اگه چند فریم پایین تر بگیریم  لبمون تب خال نمی زنه و کیفیتمون هم از 4k بیاد به fullhd هیچ اتفاقی نمی افته در عوض پول مونو با دست خودمون نریختیم توی جیب دیگری بعدش هم بیایم اینجا مثل آژانسی ها اسنپی ها رو نفرین کنیم و تمام مصائب و مشکلات و هم بندازیم گردن اونا   باید به اونها حق بدیم پولشو داره می خره تا از پولش پول دربیاره همون کاری که همه می کنن خود ماها هم اگر شرایطمون طوری بود که 20 تومان پول اضافی داشتیم حتما این کارو می کردیم

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم موافقم با نظر دوستمون

من گرافیکم GTX 660Ti هست قدرتش برابر با 1050 معمولی 2 گیگ

باهاش راحت میشه دوتا و کانتر زد ، بقیه بازی ها هم به نظر من با یه ps4 حل میشه  فقط یه مشکل هست این که یک بازی داری بازی میکنی بعد باید بفروشی یکی دیگه بگیری کمی این وسط ضرر میکنی هر بار

خدا حافظ بازی کرکی :(

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

والا اولا تشکر میکنم از فروم لیون کامپیوتر برا ساختن یه همچین جایی.دوما فکر می کنم که اگه دوتا تگ بسازین یکی مخصوص گیمر یکی مخصوص ماینر و کنار هر کارت گرافیک قرار بدید اگر فرد این قانون رو رعایت نکنه جریمه نقدی کنید عکسشو بزارید سایت تا بقیه هم عبرت بگیرن :دی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

باید کاری کنید که کسایی که کارت برای گرافیک میخوان فقط کارت مخصوص ماین بخرن وکاری به کار کارت های گیم نداشته باشن بابا بخداماگیمرها چقدر بدبختیم گناه داریم:41_pensive::41_pensive:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، hmasroor گفته است :

 

کجای دنیا وقتی تقاضا بالا میره به خاطر کمبود کالا یا احتکار و سوء استفاده د.ز.د.ا.ن مقصر رو خود متقاضیان و مشتریان میدونن؟؟؟

به اون قسمت احتکار و .... کار ندارم اون به جای خود 

ولی اگه مشتری از جنسی که خریده استفاده ای بکنه که برای اون ساخته نشده مقصر شناخته نمیشه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 دقیقه قبل، aliazizi گفته است :

باید کاری کنید که کسایی که کارت برای گرافیک میخوان فقط کارت مخصوص ماین بخرن وکاری به کار کارت های گیم نداشته باشن بابا بخداماگیمرها چقدر بدبختیم گناه داریم:41_pensive::41_pensive:

درود دوست عزیزنه  لیون کامپیوتر و حتی نه اتحادیه و نه هیچ کس دیگری نمیتونه برای خریدار تعیین تکلیف کنه که چی بخره و کجا مصرف کنه. این خود شخصه که بنا بر نیاز. و سلیقه ی خودش خریدشو انجام میده.مثل این میمونه که ایران خودرو بیاد بگه من تاکسی تولید میکنم خواهشا کسی نیاد با 405 مسافر کشی کنه  

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یکی از راه حل ها اینه تولید کننده ها از این کارت گرافیک هایی که درگاه خروجی تصویر ندارن تولید کنن و بدن دست ماینرها تا گیمرها نجات پیدا کنن.

https://www.techpowerup.com/img/IhcIZ5SH6JVLBDm5.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...