رفتن به مطلب

MSI پشتیبانی از سیستم SteelSeries RGB را به نمایشگرهای خمیده گیمینگ Optix MPG می آورد!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

3b0437bf6e690a4cef8325da0fc47ca4.png

 

کمپانی MSI در تازه ترین حرکت خود ، اعلام کرد که پشتیبانی از سیستم SteelSeries Engine را به نمایشگرهای خمیده گیمینگ سری Optix MPG آورده است. این سیستم 5 جلوه نمایشی RGB را در قسمت جلویی این مانیتورها به نمایش میگذارد که گیمرها به راحتی میتوانند با برنامه ریزی سیستم SteelSeries Engine ، از اطلاعاتی چون تایمر درون بازیها ، آمار ، سیستم cooldowns درون بازی و حتی اعلان های درون برنامه ای بازیها نیز برخوردار شوند.سری جدید نمایشگرهای Optix MPG شامل دو نمایشگر 27 اینچی تحت نام های Optix MPG27C و Optix MPG27CQ خواهد بود.این دو مانیتور از پنل VA با زاویه انحنای 1800R برخوردار شده اند.نرخ نوسازی تصویر در هر دو مدل به 144 هرتز رسیده است و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه ای برای پیکسل ها تایید شده است. مدل  MPG27CQ از دقت تصویر WQHD (1440P) برخوردار است و مدل  MPG27C به دقت تصویر 1080P محدود شده است. مدل MPG27CQ در نمایشگاه CES 2018 جهت دریافت جایزه نوآوری به اسم Honoree نامگذاری شد.

 

64f124c261eea297600f7e3c707650cf.png

 

با توجه به زاویه دید گسترده 178 درجه ای ، و وجود فناوریهایی مانند کاهش نور آبی و سیستم ضد لرزش تصویر ، این نمایشگرهای گیمینگ برای استفاده در یک بازه زمانی شبانه روزی کاملا مناسب هستند.پایه های نگهداره در هر دو مدل در حالت های ارتفاع ، بالا و پایین و حتی شیب ، قابلیت تنظیم دارند. گیمرهایی که میخواهند از میزان نرخ فریم تولیدی سیستم خوداطلاع داشته باشند، MSI جهت رفاه هر چه بیشتر گیمرها در این نمایشگرها از سیستم شمارنده میزان نرخ فریم ریت FPS، استفاده کرده است.سری نمایشگرهای MSI Optix MPG برای ژانرهای مختلف بازیها بهینه سازی شده اند، تا نیاز تمامی گیمرها با سلایق مختلف را تحت پوشش خود قرار دهند.سری نمایشگرهای MSI Optix MPG  ساخته شده اند تا جلسات انجام بازیها را برای شما تا حد ممکن ، راحت تر کنند.با انواع مختلف تنظیمات و امکان چرخش پایه در تمامی حالت های دلخواه ، بهترین آرگونومیک ممکن برای شما فراهم خواهد شد.

 

منبع: Guru3d

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...