رفتن به مطلب

کولاک انویدیا: کارت گرافیک های جدید GeForce GTX


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

همانطور که در گزارش های اخیر و مطالب روزهای گذشته نیز بدان اشاره شده است، انویدیا به طور رسمی یک معماری دیگر با نام Ampere را معرفی کرده است که نسل آینده کارت گرافیک های GeForce GTX را شکل می دهد. این معماری بر اساس لیتوگرافی 12 نانومتری تولید خواهند شد و این محصولات در سال جاری (2018) راهی بازار خواهند شد. هر چند که زمان دقیق این اتفاق مشخص نیست، اما شایعات جدید حاکی از آن هستند که احتمالا انویدیا آنها در GTC2018 به طور رسمی رونمایی خواهند کرد.

این که آیا Ampere یک معماری ممتاز و یا یک نسخه ازVolta است که به طور خاص برای بازی تنظیم شده است هنوز مشخص نیست. دو ویژگی کلیدی Ampere عبارتند از فرآیند تولید جدید 12nm TSMC و حافظه GDDR6 جدید 16gbps سامسونگ. نخستین GPU آمپر با نام GA104 در ماه آینده معرفی خواهد شد که جایگزین کارت گرافیک های GTX1080/1070 شده و می توان انتظار داشت که تراشه GP104 با توجه به افزایش عملکرد خود، توانی در حد و اندازه GTX 1080 Ti / Titan Xp را به نمایش بگذارد که به عبارت ساده تر، پرچمداران جدید این شرکت را در کلاس مشابه GTX1080/1070 را شکل خواهند داد.

از سوی دیگر، شایعات بر این اساس هستند که سیلیکون با نام GP102 نیز از خط تولید این شرکت خارج خواهد شد. این که آیا شرکت یک طرح نامگذاری 20 سری یا 11 را دنبال خواهد کرد هنوز مشخص نشده است؛ اما در تمامی گزارش ها، نام گذاری GTX2000 نام برده شده است. از سوی دیگر، در روزهای گذشته، نام یک معماری دیگر به نام NVIDIA Turing نیز به چشم می خورد؛ این معماری با توجه به تشابه اسمی آن با دانشمندی به اسم آلن تورینگ، احتمالا در زمینه پردازش های AI، پردازش های یادگیری عمیق و ... مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در صورتی که این اطلاعات درست باشد، NVIDIA در سال 2018 دو معماری جدید به نام های Turing و Ampere را معرفی خواهد کرد. دست کم برای یکی از آنها، تنها چند هفته صبر لازم خواهد بود!

nvidiaturinggpu.jpg

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

چه فایده ارز ایران که ماشالا هر روز بد تر میشه 100% هم که این نوع گرافیک ها خیلی گرون میشن ما که فقط میتونیم Review ببنیم ??

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، nas گفته است :

اومدن اینا باعث کاهش کارت های گرافیک نسل های قبلی میشه

قطعا همینطوره

و گیمرهای کم بودجه هم میتونن حداقل یه 970 بخرن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من که می خوام یک کیس حول و حوش 7/5 تو فروردین ببندم چون هر چی دیرتر اقدام کنم بدتره. ما به همون 1050 قانعیم چون هدف خودم 1060 بود.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، ExtremeLight گفته است :

چه فایده ارز ایران که ماشالا هر روز بد تر میشه 100% هم که این نوع گرافیک ها خیلی گرون میشن ما که فقط میتونیم Review ببنیم 1f622.png1f622.png

آره واقعا همینطوره چون چیزی که گرون شده ارزون نشده 2 میلیون گرون میشه 200 تومنم میاد پایین اگه کسی پول داره سریع بخره چون نخره مثل من ضرر می کنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...