رفتن به مطلب

تهران 5 درجه دیگر خنک تر می‌شود


LEE
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

با درود:

تهران 5 درجه دیگر خنک تر می‌شود

کاهش 8 درجه‌ای دما در شمال کشور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از احتمال کاهش پنج درجه‌ای هوای پایتخت تا روز دوشنبه خبر داد و گفت: طی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه دمای هوا در نیمه شمالی کشور بین 4 تا 8 درجه سیلسیوس کاهش می یابد. عبدالرضا امیدوار در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از روز دوشنبه با خروج سامانه بارشی از کشور دمای هوا در اقصی نقاط کشور به وضعیت نرمال می رسد و انتظار می رود دمای تهران از دوشنبه به شرایط نرمال این فصل که حدود 38 درجه سانتیگراد است برگردد.

به گفته وی، طی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه در استانهای اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، شمال سمنان و شرق استان تهران به سببب بارش شدید باران با رعد و برق، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیلها مواجه می شویم.

امیدوار اظهار داشت: طی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه در شمال استان هرمزگان، نیمه غربی کرمان و شرق فارس به سبب بارش های رگباری شدید با رعد و برق، سیلابی شدن مسیلها پیش بینی می شود.

وی افزود: در روزهای یکشنبه و دوشنبه در برخی مناطق استان خراسان جنوبی و شرق استان یزد رگبار موقتی باران همراه با رعد و برق دور از انتظار نیست.

به گفته امیدوار، طی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه دمای هوا در نیمه شمالی کشور بین 4 تا 8 درجه سیلسیوس کاهش می یابد.

منبع : خبرگزاری مهر

با تشکر...

________________________________

CPU => Intel Corei7 980X

MB => GIGABYTE X58A-UD7 Rev: 1.0

RAM => CORSAIR Dominator GT + FAN 6GB (3 X 2GB) 2000 MHz CL 8-8-8-24

VGA => 2x GIGABYTE GTX 460OC 1GB SLI Rev: 1.0

SSD => OCZ Vertex 3 120GB SATA III 6GB/s

SSD => A-DATA S596 128GB - Buffer 128MB ( Internal-External )( SATA 2 & USB 2 )

ODD => SONY BLU-RAY COMBO BC-5100S

CASE => GREEN Infinity

Power=> GREEN 885 Watt

FAN => 1x ENERMAX EVEREST

Monitor => LG L1980Q Ultra Slim * Pivot

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منتظر رگبار باران در پایتخت و بارش برف در ارتفاعات البرز باشید

سازمان هواشناسی کشور در اخطاریه ویژه‌ای نسبت به آبگرفتگی معابر و کاهش تا 8 درجه‌ای دما در حداقل 9 استان کشور از جمله تهران هشدار داد.

این سازمان اعلام کرد: طی روزهای شنبه تا دوشنبه در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، شمال سمنان و شرق استان تهران به سبب بارش شدید باران با رعد و برق، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود که در این مدت در ارتفاعات البرز بارش برف رخ خواهد داد.

همچنین در این مدت در شمال استان هرمزگان، نیمه غربی کرمان و شرق فارس به سبب بارش‌های رگباری شدید با رعد و برق، سیلابی شدن مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود. از سوی دیگر در روزهای یکشنبه و دوشنبه در برخی مناطق استان خراسان جنوبی و شرق استان یزد رگبار موقتی باران همراه با رعد و برق رخ خواهد داد.

طی روزهای شنبه تا دوشنبه دمای هوا در نیمه‌ شمالی کشور بین 4 تا 8 درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

بر این اساس سازمان هواشناسی کشور در روز شنبه آسمان تهران را نیمه ابری همراه با وزش باد در بعدازظهر، افزایش ابر در پاره‌ای نقاط با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی کرد که حداقل و حداکثر دمای تهران در این روز با یک درجه کاهش به 18 و 33 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

همچنین در روز یکشنبه نیز برای پایتخت آسمانی نیمه‌ابری تا ابری در پاره‌ای نقاط با رگبار و رعد و برق و وزش باد در اواخر وقت کاهش ابر پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دمای تهران در روز یکشنبه به 16 و 32 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

منبع خبر: خبرآنلاین

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بارش 15 دقیقه ای، تونل توحید را به دریاچه تبدیل کرد

بارندگی در تهران هرچند به گفته مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی تهران بدون خسارت بود اما گویا در این بین تونل توحید از این قاعده مستثنی بود، به طوریکه همزمان با بارش باران حدود نیم متر آب در تونل توحید جمع شده بود و رانندگان به سختی تردد می کردند و در برخی ساعات ترافیک تونل توحید به دلیل آبگرفتگی بیداد می کرد.

پیش ازهم تونل توحید در زمان بارندگی ها با این مشکلات مواجه می شد اما در مقابل اعتراض اعضای شورای شهر تهران مبنی بر وجود مشکلات فنی از جمله نبود زهکش های لازم برای جمع اوری آبهای سطحی در این تونل مسئولان شهری قول داده بودند که برای این مشکلات فکری کنند.

تونل توحید اگرچه در تسهیل تردد خودروها موفق بوده است اما عدم دقت و شاید تعجیل در تحویل در ساخت آن موجب شده است تا مشکلات فنی بر موفق آمیز بودن آن صحه بگذارد.

حال باید منتظر ماند و دید در پاییز و زمستان بارشهای طولانی چقدر می تواند حادثه ساز باشد؟

منبع : خبرآنلاین

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...