رفتن به مطلب

سیلوراستون از محفظه های HDD ضد آب و ضد غبار سری Mammoth MMS02 پرده برداشت!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

b9932892ce321b34a41494f18db20630.jpg

 

SilverStone از سری جدید محفظه های HDD به نام Mammoth  MMS02 ، رونمایی کرد.این محفظه در اندازه استاندارد  IP68 ساخته شده که با نصب درایوهای 2.5 اینچی مجهز به درگاه ساتا، میتوان آنها را به صورت اکسترنال در آورد و با استفاده ازیک خروجی USB از آنها استفاده کرد.این محفظه مجهز به سیستم ضد آب و ضد غبار برای حافظت از درایو ها شده است. این قاب تبدیل برای اولین بار در سال 2017 و در نمایشگاه CES معرفی شد.با استفاده از این مبدل شما میتوانید درایو های HDD ویا SSD خود با ضخامت7 میلیمتری و حداکثر 9.5 میلیمتری را درون این محفظه جاسازی کنید .اتصال داخلی این محفظه با استفاده از رابط SATA شش گیگابیت صورت میگیرد. شما بعد از نصب درایو خود میتوانید از درگاه خروجی USB 3.1 با سرعت بالای 10 گیگابیت بهره مند شوید. به لطف به کار گیری کنترلر VIA Labs VL715 ، سیلور استون حتی پشتیبانی از پروتکل UASP  ( یک پروتکل SCSI متصل به در گاه USB ) را به این محفظه اضافه کرده است.

 

671be483215d5f125f58fdf9e2887f4b.jpg

 

مانند سایر درایو های اکسترنال رایج ، قدرت رسانی به درایو ، تنها با استفاده از یک کابل اتصال فراهم میشود.این کابل 42 سانتی متر طول دارد و قابلیت اتصال در هر دو نوع  type-A و  type-C را دارد.هنگامی که محافظ درگاه اتصال در سر جای خود قرار بگیرد، این محفظه کاملا ضد آب خواهد بودو هنگام اتصال نیز دارای قفل ضد سرقت خواهد بود.به دلیل تبادل گرمایی بهتر ،بدنه اصلی از جنس آلومینیوم ساخته شده است که بایک پوشش پلاستیکی احاطه شده است.ابعاد این محفظه عبارتند از طول 164.5 میلیمتری ، ارتفاع 16 میلیمتر و عرض 105 میلیمتری ، که تقریبا با یک گوشی هوشمند 5.5 اینچی برابر است.هنوز قیمت این محصول مشخص نشده است.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...