رفتن به مطلب

اخرین اخبار از کارت های NVIDIA Turing


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

بر خلاف بسیاری از رسانه ها که عرضه دست کم یک معماری جدید از "انویدیا" را در سال 2018 قویا رد می کنند، در روزهای اخیر بر نظریه خود مبنی بر ارائه سری جدید محصولات گرافیکی مصمم بودیم. طی آخرین گزارش رسمی DigiTimes کمپانی NVIDIA برای تولید یک گروه جدید از کارت گرافیک های خود با معماری Turing آماده است. دیجی تایمز در گزارش خود به 3 ماهه سوم سال 2018 اشاره کرده است.

اما معماری Turing برای چه منظور معرفی خواهد شد؟ هر چند که انویدیا هنوز به طور رسمی به این معماری واکنش نشان نداده است، اما بزرگان صعنت و منابع نزدیک به این شرکت از تولید این کارت گرافیک ها، به منظور استفاده در پردازش های Crypto-Mining سخن می گویند. بدین ترتیب کارت گرافیک هایی خاص برای ماینرها تولید خواهد شد که صرفا عملکرد بهبود یافته ای را برای آنها به همراه دارد. با این وجود امکان کنترل وضعیت گیمرها نیز دیگر کار مشکلی نخواهد بود.

JvQgdRxrhtqiAttx.jpg

از سوی دیگر، برخی منابع خبری اعلام کرده اند که انویدیا از دل معماری Turing محصولات Geforce میان قیمتی را نیز بیرون خواهد کشید. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این زمینه وجود ندارد اما آخرین معماری گیمینگ این شرکت به سال 2016 باز می گردد. در حال حاضر ممنوعیت تبلیغ کارت گرافیک های مصرف کننده (کلاس گیمینگ و دسکتاپ عمومی) برای ماینرها، از سوی شرکای تجاری NVIDIA اجرایی شده است! اما ظاهرا انویدیا هم قادر به کنترل ماینرها و حمایت از گیمرها نیست. احتمال معرفی محصول جدیدی در GTC 2018 وجود دارد.  

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...