رفتن به مطلب

کالرفول درایوهای جامد سری بهاری خودبا نام Spring L.E را با تم صورتی رنگ معرفی کرد!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

34866e19d14ab9db16648b9c051fa88f.jpg

 

COLORFUL یکی از سازندگان کارتهای گرافیکی رده بالا ، مادربرد و وسایل ذخیره سازی با کارایی بالا ، امروزاز سری درایوهای جدید خود با نام Spring L.E رونمایی کرد. این درایو با ظرفیت 160 گیگ و با عنوان limited edition معرفی شده است که به  تم صورتی رنگ تجهیز شده است.در حقیقت این سری از SSD های کالرفول برای کسانی است که فقط به دنبال یک درایو برای سیستم خود با رنگ های شاد و مفرح هستند ، پس بنابراین درایو COLORFUL SL300 160G Spring L.E قطعا بهترین انتخاب برای آنها خواهد بود.پایه و اساس درایو COLORFUL SL300 Spring L.E  با توجه به طراحی سری SL300 این کمپانی صورت گرفته است ، که در آنها کالر فول از فناوری پیشرفته تراشه های 3D NAND بهره گرفته است .با توجه به طراحی غیر معمول تراشه های حافظه به کار رفته درا این درایو ، این امکان برای کالرفول ایجاد شده که با استفاده از این تراشه ها یک تراشه BGA NAND بزرگتر را ایجاد کند.به عنوان مثال درایو COLORFUL SL300 Plus 160G با استفاده از یک آرایه 4 سطحی  در یک ویفر ساخته شده است.

 

864a2fa87f03062343478a351fffc581.jpg

 

حتی کالر فول میتواند در سری Plus درایو های SSD خود، با استفاده از فن آوری جدید 3D TLC NAND ، علاوه بر افزایش حجم ، و به لطف به کار گیری حافظه های BGA NAND بر طول عمر و عملکرد درایو های خود بیافزاید.درایو Spring SL300 از رابط ساتا شش گیگابیت برخوردار است و میتواند با سرعت 500 مگابایت برثانیه بخواند و بار سرعت 400 مگابایت برثانیه هم بنویسد.بدنه این درایو نیز با استفاده از آلومینیوم پولیش کاری شده ساخته شده وبا الهام از شخصیت های مونث بازی Overwatch، به رنگ صورتی  رنگ آمیزی شده است.

درایو COLORFUL SL300 160G Spring L.E با یک ضمانت نامه 3 ساله و با قیمت 59 دلار هم اکنون در دسترس است.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...