رفتن به مطلب

انویدیا از فناوری رندرینگ سینمایی تصاویر به صورت واقعی به نام RTX رونمایی کرد!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

3c04a54e7b552996e05ef16dceb1e70f.jpg

 

روز دوشنبه بود که شرکت انویدیا از تکنولوژی انحصاری RTX رونمایی کرد.این فناوری یک رندرینگ سینمایی real-time برای توسعه دهندگان بازیهای رایانه ای خواهد بود.انویدیا همراه با  RTX یک پردازش Ray Tracing نیزبه فناوری Gamework خود ، اضافه میکند. این قابلیت ها به موتور بازی امکان اجازه ایجاد سایه های واقعی real-time ، بازتاب های درخشان نور ، و محیط هایی با جزئیات بیشتر را میدهد.نسخه اولیه این فناوری هم اکنون در دسترس برخی سازندگان قرار گرفته است.NVIDIA در حال همکاری با مایکروسافت است تا یک API اختصاصی برای فناوری RTX ایجاد کند.این API توسط موتورهای بازی سازی مانند Unreal Engine ، Unity و Frostbite حمایت خواهد شد.سه توسعه دهنده  از قبیل EA Games ، Remedy و Remedy هستند که هم اکنون در حال همکاری با انویدیا برای توسعه RTX می باشند.

 

منبع : Videocardz

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

البته باید منتظر ماند و دید که این فن آوری به چه میزان روی پرفورمنس بازی تاثیرگذار خواهد بود و آیا کیفیت ارائه شده به نسبت افت پرفورمنس ایجاد شده ، ارزش داره یا نه

به تجربه شخصی خود من که Nvidia Gamework های قبلی انویدیا هم با توجه به تاثیر بعضا زیادی که روی کاهش فریم بازیها می گذارن  ، چندان بهره وری لازم رو ندارند و خود من که در اغلب بازیها اونها رو غیرفعال میکنم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان احتمالش هست قدرت انقلابی تو سری 2000 نسبت به رده 1000 ببینیم؟

مثلا من میخهوام کارکرده 1060 بگیرم صبر کنم 2060 شو بگیرم؟ انقلابی که تو 1060 نسبت به 960 بوجود اومد ممکنه تو 2060م نسبت به 1060 بوجود بیاد؟ یا بخرم همون 1060 رو  ممنون میشم جواب بدید اساتید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...