رفتن به مطلب

همکاری ASMedia با AMD نرخ رشد درآمد 44.7 درصدی را برای این شرکت به همراه داشته است!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

2a387c6cde5ad52e5c5d17389f9b9ee4.jpg

 

ASMedia تکنولوژی ، یک شرکت فناوری است که در زمینه طراحی و ساخت کنترلربا سرعت های بالا مشهور است.این کمپانی  اخیرا کنترلرهای USB 3.1 Gen2 موجود در چیپست X370 را برای کمپانی AMD طراحی کرده است. با توجه به این موارد این کمپانی اعلام کرد که توانسته میزان درآمد و سود خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.این کمپانی تایوانی توانست با دست یابی به میزان درآمد سالیانه 102 میلیون دلاری ، به رکورد 44.7 درصدی افزایش درآمد دست یباد.همچنین این شرکت در آخرین روزهای سال 2017 توانست سود سهام هر سهم را به میزان 0.21 دلار به فروش برساند.

در حالی که  ASMedia در یکی از کابوس های شرکت AMD متهم به افشای نقض GTS است ، این کمپانی در توسعه و طراحی چیپست X470 با کمپانی AMD در حال همکاری است .با توجه به نزدیک شدن عرضه مادبردهای جدید برای پردازنده های Ryzen 2000 ،این همکاری تا آنجا پیش میرود که ، حتی اگر AMD بخواهد شرکای خود را تغییر دهد و یا حتی طراحی و تولید چیپست را به صورت داخلی انجام دهد، با تمامی این شرایط ASMedia میتواند با توجه به تولید کنترلر های USB 3.1، به رشد خود ادامه دهد. حتی جدا از توسعه چیپست X470 ، با اضافه شدن کنترلرهای جدید USB 3.2 میتواند همچنان به رشد درآمد خود بیافزاید.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...