رفتن به مطلب

اولین اژدهای سرخ پاورکالر معرفی شد،کارت گرافیک PowerColor Red Dragon RX Vega 56 از راه رسید!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

f62ed0ac08006afcadbe5e5818084a99.jpg

 

پاورکالر از شرکای تراز اول AMD ، امروز نسخه ویژه ای از کارت VEGA 56 به نام PowerColor Red Dragon RX Vega 56 8GB HBM2 را معرفی کرد.این سری در حقیقت دنباله رو سری موفق Red Devil Vega هستند ، که علاوه بر حفظ عملکرد در کارایی و سیستم خنک کنندگی ، با قیمت به مراتب کمتری در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرند.سری جدید از مدار PCB به مراتب کوتاه تری نسبت به سری Devil برخوردار شده اند.سری Devil مجهز به خنک کننده به مراتب بزرگتری هستند و پاورکالر قصد داشت کارتی تولید کند که علاوه بر حفظ عملکردو کارایی  سیستم خنک کننده ، مقرون به صرفه نیز باشد. کوتاه تر شدن برد PCB باعث تعادل در تخلیه گرمایی نسبت به سری Devil شده است. در آزمایشات انجام شده این کارت آرام ترین و ساکت ترین عملکرد را بر روی سری کارت های VEGA داشته است.این کارت بر اساس معماری سری کارت های AMD VEGA طراحی و ساخته شده و عملکرد فوق العاده ای در بالاترین جزئیات و دقت تصویر ها از خود به نمایش میگذارد.کارت گرافیک PowerColor Red Dragon RX VEGA 56 از بوست کلاک 1478 مگاهرتزی برای هسته برخورداراست و مقدار 8 گیگ حافظه HBM2 با سرعت 800 مگاهرتز توسط یک عرض باس 2048 بیتی با پردازنده در اتباط هستند.

 

e72c38d3c0629bf08f9da6559ca5acef.jpg

 

سیستم خنک کننده این کارت از نوع سه فن است. در این سیستم لوله های انتقال حرارتی به صورت هوشمندانه ای  گرمای تولید شده را به پره های آلومینیومی منتقل میکنند و از آنجا توسط این سه فن با حداقل میزان نویز تولیدی ، دفع میشود و دمای هسته را در پایین ترین سطح ممکن نگه میدارند.این کارت مجهز به یک سوئیچ بایوس جهت استفاده در حالت اورکلاکینگ گیمینگ و حالت Silent است .در هنگام استفاده از حالت اکستریم اورکلاکینگ ، صدای نویز تولید شده توسط فن ها به سختی قابل شنیدن است.

 

444520584f323048fd74f56cd8dcf30a.jpg

 

کارت گرافیک Red Dragon Vega 56  در تاریخ 28 مارس 2018 در دسترس خواهد بود.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...