رفتن به مطلب

MSI هم تصاویر جدیدی از مادبرد X470 Gaming Pro Carbon AC را به اشتراک گذاشت!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

696f1bece79f272216c289fac24e73fb.jpg

 

شرکت MSI نیز برای اینکه از قافله مادربردهای جدید X470 عقب نماند، ابتدا مادربرد X470 Gaming Pro Carbon AC را معرفی کرد. در حقیقت از این مادربرد دو مدل وجود دارد که مدل اول مجهز به WiFi داخلی و مدل دومی فاقد آن است. مدل جدید X470 از یک طراحی پیش ساخته و جذاب برای قسمت حرارت گیر مدار VRM بهره میبرد.همچنین جهت تغذیه در مدل جدید تعداد دو کانکتور 8 پین EPS وجود دارد ، و این در حالی بود که مدل X370 تنها یک کانکتور تغذیه 8 پین داشت.در مدل X470 Carbon Pro AC  یک اسلات PCIe x1  حذف شده است ، اما در عوض 2 پورت ساتا شش گیگابیت به آن اضافه شده است که تعداد کلی آنها را به 8 عدد میرساند.تعداد اسلات های M.2 هنوز دوعدد است ، اما پورت اولی مجهز به یک سپر حفاظتی بزرگتر شده است.این سپر از نمونه X370 بزرگتر است ، پس انتظار تهویه گرمایی بهتری از آن میرود.

 

5109c62b83d3cfdc651bf9489a7e16e1.jpg

 

به گفته برخی منابع این مادربرد بهترین نمونه یک مادبرد X470 نیست و احتمالا مدل GAMING M7  نیز در دست ساخت است.مدل Gaming Pro  هم وجود خواهد داشت ، اما فاقد برخی ویژگیها مانند نمایشگر Debug LED و دکمه های استارت و ریست ،در این محدوده قیمتی است.با این حال مدل X470 Gaming Pro Carbon  یک ارتقاء مناسب برای مدل X370 به شمار میرود.MSI در مدل جدید نیز از طراحی سیاه و نقره ای استفاده کرده است . این طراحی در میان سازندگان PC از محبوبیت خاصی برخوردار است .شما در این مادبرد میتوانید سیستم نورپردازی LED را به دلخواه خود ، غیر فعال کنید.اگر قصد خرید پردازنده ای مانند 2700X را دارید ، قطعا این مادبرد یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود.

 

منبع : Videocardz

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...