رفتن به مطلب

کارت ماین شده بخریم یا نخریم ؟؟؟؟


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

اول از هر چیزی در مقابل استاید این فروم تقریبا هیچ اطلاعاتی ندارم ولی حداقل شاید این بتونه اندکی به دوستان در انتخاب کارت گرافیگ دست دوم کمک کنه. و از اساتید برای کامل شدن این تاپیک تقاضا دارم

اول از هرچیزی تصوری بد از کارت های ماین شده در ذهن وجود داره چرا 

یکی از دلایلش گذشته بد ماینینگ و مشکلات کارت گرافیک ها گرمای زیاد استفاده نادرست و مشکلاتی مثل کول واین هستش 

اما امروز هم باید نگرانش باشیم 

جوابش احتمالا برای بیشتر کارت های ماین شده نه هست 

چرا ؟ 

اول از هرچیزی باید بدونید تو چه شرایطی ماین انجام میشه 

اصولا برای طول عمر بهتر و مصرف کمتر و ( شاید مگاهش بهتر من اطلاعی تو این مورد ندارم ) کارت ها TDP رو کاهش میدن به حدود 80 درصد حالت معمول و سرعت فن ها رو روی 100 درصد قرار میدن 

این یعنی دمایی حدود 50 60 درجه سانتیگراد که کاملا دمایی مناسبه. برای 24 ساعت و 7 روز هفته 

و این تنها نیست و خیلی از فارم ها ( جاهایی که کارت گرافیک با تعدادبسایر بالا برای ماین استفاده میشن ) سیستم های بخصوصی برای تهویه هوا در نظر میگیرن که باز هم دما. رو به اندازه کافی پایین نگه میداره 

و اصولا این کارت ها همگی دارای گارانتی هستن.

فشاری که گیم به یک کارت گرافیک وارد میکنه میتونه خیلی بیشتر از این چه در دما چه مصرف برق باشه و در واقع کارت های ماین شده ( اگر ماینر گرامی به این اصول اشنا باشه ) سالم تز از کارت های دست دوم که فقط برای بازی استفاده شدن هستند ( البته استثنا هست ) 

و. ایا باید این کارت ها رو در نهایت بخریم ؟ 

بازم احتمالا اره :)

گرافیکی سالم با کارت گارنتی و قیمت کمتر از کارت های دست دوم با مدل یکسان چرا نباید خرید 

گن به شخصه میخرم 

حالا اگر اطلاعات من اشتباه ناقص و یا هرچیزی هست از دوستان و استاید ممنون میشم نظر خودشونو بگن 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 56
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

سلام دوست عزیز. در مورد شرایط درست میفرمایید. باید اول فهمید که ماین تحت چه شرایطی انجام شده. الان بیشتر ماینرها سعی میکنند دما رو زیر ۶۰ درجه نگه دارند که این خیلی خوب هست. تا ۶۵ درجه هم مورد قبوله. اما اگر کسی ماین کنه و دما بالاتر از این بره بعد از مدتی کارتش به فنا خواهد رفت و بنابراین همه شون سعی میکنن دما رو خوب نگه دارن.

اما در مورد گارانتی باید عرض کنم که دیگه کارتهایی که ماین شدن بیشتر موارد مورد گارانتی قرار نمیگیرن. حتی اگر کارت جدیدی خریده باشید میبینید که حتی تو بسته بندی یا فاکتور مینویسن که در صورت استفاده برای ماین از گارانتی میفته، منتها اینکه کارتی برای ماین استفاده شده یا نه رو کارشناس خودشون بررسی میکنه!!!

در حالت کلی اگر من خودم باشم کارت قیمت مناسب باشه با شرط ۴۸ ساعت تست میخرم و تحت فشار چند تا بازی روش انجام میدم، چند ساعت پشت سر هم که بازی کردم و موردی ندیدم میخرم چه اشکالی داره.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این  نکته هم باید توجه کرد که کسی 24 ساعته گیم نمیزنه. اون هم گیم با گرافیک بالا و تنظیمات بالا ولی اونی که ماین میکنه  24 ساعته از گرافیک کار میکشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در ۱ ساعت قبل، peto گفته است :

این  نکته هم باید توجه کرد که کسی 24 ساعته گیم نمیزنه. اون هم گیم با گرافیک بالا و تنظیمات بالا ولی اونی که ماین میکنه  24 ساعته از گرافیک کار میکشه

دقیقا ، گیمر نهایتش (ادم بیکار) 6 ساعت بازی میکنه و تو اون 6 ساعت گرافیک همیشه لود 100% نیست چون میان لود ها ، دیالوگ و ... لود کارت و دماش میاد پایین ، ادم خودش میره یه چایی بیاره یا دستشویی ? اینجور جاها وقتی بازیو نگه میداری لود کارت میاد پایین اما تو ماینینگ بیچاره 24 شبانه روز بدون هیچ استراحتی کار میکنه

بعضی از ادم ها کارتی که باهاش گیم میزنن درست حسابی نگه نمیدارن چه برسه همون ادم بیاد ماین کنه میزنه گرافیکو نابود میکنه

کلاً خرید کارت دست دو ریسکه ، اما کارت ماین شده ریسکش بالاتره و حداقل 48 ساعت باید مهلت تست بگیری

لینک به دیدگاه
Share on other sites

الان نسبت به قبل کارتهای ماین شده بهتر هستند .

قبلا که یه لاشه تحویل آدم می دادن به اسم کارت !!!

الان کار رو اصولی تر انجام میدن . تنها مشکلش زیر لود بودن همیشگی کارته . البته چیزی که بیشتر از زیرلود بدن به کارت فشار میاره فشار حاصل از جریان برق هستش . خوشبختانه در روش های فعلی مصرف برق رو پایین میارن پس با وجود این که کارت زیر لود 100 درصد هستش بازهم فشار به کارت به حداکثر نرسیده . به همین دلیل هم دمای کارت کنترل میشه و البته فن رو نهایتا روی دور 60 درصد باید تنظیم کنند وگرنه خراب میشه .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خرید کارت ماین شده ریسکش فوقالعاده بالاست

من به شخصه یک هفته مهلت تست بدن نمیخرم

 

کارت گیم نهایت روزی ۵ تا ۶ ساعت زیر لود میره

فن هم هیچ وقت با دور ۱۰۰ درصد کار نمیکنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

سال ۹۶ تعداد زیادی شاید یک سوم ازکارتهای کارکرده‌ای که خریدم پس از مدتی خراب شدند. ظاهر همه‌شان هم تمیز و بی‌ایراد بود. پیشنهاد می‌کنم هر کارت گرافیک کار کرده‌ای که می‌گیرید کمینه ۶ ماه گارانتی داشته باشد و نیز

از gtx1060 و  gtx 1070  و کارتهای amd تا جای ممکن دوری کنید.

ویرایش شده توسط سعید بهمنیان
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نظر من کارت اگه دماش مناسب باشه و نوسان برق و شوک برقی بهش وارد نشه خیلی خوب تا چندین سال زیر لود 100 کار میکنه 

اما شرایط وقتی جوری باشه که شخص برا هش بیشتر دست به تغیر راندمان کارت کنه به قطعات اسیب میرسه

بله خرید از ماینر ناشناس ریسک بزرگیه مخصوصا ندونی در چ شرایطی کار کرده و در چه شرایطی نگهداری شده 

اما خب وقتی مهلت تست 24 ساعت داده باشن به راحتی میشه فهمید که وضعیت کارت و دماش چجوریه 

در حالت بیکاری اگه دما زیر 40 نبود اون کارت قطعا زیر لود سنگین در دمای بالا بوده در نتیجه خمیر سیلیکون خاصیتشو از دست  داده و هیت نمیتونه گرمارو بگیره و فن هم هرچی باد بزنه هیت گرمایی نداره که خنک شه

در حالت استفاده 100در صد هم اگه کارت با دور فن 60به بالا دماش بالای 80 بود بازم همون نتیجه بالا رو  میشه گرفت

خلاصه اگه بدونیم قطعات کارت دمای 80 درجه رو تحمل میکنن و فقط مشکل از خمیر سیلیکون باشه مشکلی نداره خرید دست دومش

ولی اگه قطعات تحمل این دما رو نداشته باشن خوب مشخصه شکل ظاهری کارت و راندمان قطعات به هم میریزه و دیگ مثل اول نیست حتی اگه خمیر سیلیکونش عوض بشه بازم قطعات خراب شدن و ارزش خرید نداره

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 9 ماه بعد...

به چند دلیل نباید کارت ماین شده خرید

۱_این گونه کارت‌ها اغلب چندین روز، چند هفته و یا حتی ماه‌ها با تمام توان استفاده می‌شوند. استفاده‌ی مداوم از آن‌ها با تمام توان، با حجم بالای کار و گرما برابر است و می‌تواند به مدارهای جانبی صدمه بزند و در نتیجه کارت خیلی از زودتر از زمان مورد انتظار بسوزد.

۲_کارتهای ماین شده خارج از گارانتی شرکت محسوب میشود. تشخیص این موضوع بر عهده مسئول فنی شرکت گارانتی کننده است.

۳_ قطعات الکترونیکی دوره عمر دارند یک کارت ماین شده با هشت ماه دوره ماین ۵۳۷۶ ساعت در حالت فول لود کار کرده است.

اما یک کارت گیمینگ که یکسال خریداره شده با حداکثر ۵ ساعت مصرف در روز (بالاترین مصرف یک گیمر فکر نکنم بیشتر از این بشه) ۱۶۸۰ ساعت اون هم نه در حالت فول لود کار کرده است زیرا در گیمینگ کارت گرافیک همیشه تحت بار کامل نیست.

 

۴_گفته میشه بسیاری از ماینر ها گرافیک ها را بایوس مود می کنند  یعنی بایوس رو با بایوس اصلی تعویض میکنند تا  مگاهش افزایش پیدا کرده و شیره گرافیک کشیده بشود .

 

۵_در بسیاری جاها گفته میشه که کارتها undervolt می کنند یعنی با کاهش ولتاژ دما را کاهش می‌دهند تا به اصطلاع خودشان اصولی ماین کنند اما این در حالیه که به دلیل گرونی پاور بسیاری از ماینر ها از پاور های سروری غیر استاندارد  که مناسب کارتهای حساس گیمینگ نیست استفاده می‌کنند.

 

۶_ماینر ها با هجومشان به بازار کارت گرافیک و به طبع آن گران شدن گرافیک و پاور، زدند تمام آمال و آرزو های گیمرها را نیست و نابود کردند  و اجازه بازی کردن را برای سود مالی  و... از گیمر گرفتند . پس منطقی است که با نخریدن کارتهایشان این مورد تلافی شود.

ور درآخر کلام در خرید کارت ماین شده بسیار دقت کنید امروزه کارتهای ماین شده بسیاری در بازار ریخته شده که با شعار  قشنگ و کاربر پسند ماین اصولی در شرایط مناسب !!!  با قیمت های وسوسه کننده در صدد فروش کارتهای خود هستند تا بار دیگه ضربه دیگری به گیمر  کم درآمد ومظلوم بزنند . دقت کنید!??

 

 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 3 ساعت قبل، lvlEhRaN گفته است :

با شعار  قشنگ و کاربر پسند ماین اصولی در شرایط مناسب !!!  با قیمت های وسوسه کننده در صدد فروش کارتهای خود هستند تا بار دیگه ضربه دیگری به گیمر  کم درآمد ومظلوم بزنند . دقت کنید!1f64f.png1f64f.png

 

دوست عزیز فکر میکنم اینکه شما شعار میدونید از تایپک بنده هست که اینطور جمله ای نوشته بودم چون من این تایپک رو بصورت اتفاقی دیدم لازم دیدم توضیحاتی را ارایه بدم. 

اولا اون جمله ای که شما از تایپک بنده دیده اید بنده هیچ چیزی را از کسی پنهان نکرده ام و مثل بعضی ها نبوده که که کارت 10 ماه ماین رو به اسم 2 ماه ماین و دستگاه 2 ماه ماین رو به اسم ماین نشده بفروشم و همانکه انقدر صداقت داشته ام در کارم که همه موارد را بصورت شفاف توضیح داده ام فکر میکنم خیلی فشار به بعضی از دوستان امده است که بازار کارت گرافیک را تکانی داده ایم و 1080 که بعنوان مثال تا همین چند روز پیش بالای 3700-3800 معامله میشد را به قیمت 3  الی 3100 راسانده ایم و همینکه تمام کارت گرافیک ها به دست خریداران رسیده است و مورد رضایتشان بوده است نشانگر صداقت بنده بوده است . 

 

اگر شما فکر میکنید که اون جمله بنده شعار است و کارت ماین شده بدرد نمیخورد براحتی میتوانید در ازای خرید یکعدد 1080 مبلغ 6800 پرداخت کنید تا خیال خودتان هم راحت باشد .

قرار نیست اینجا کسی به گیمر و یا هر شخص دیگری ضربه بزند اگر منظوزر شما تایپکهای بنده هست که فکر میکنم همینطور هم هست چون جمله ای که شما نوشته اید دقیقفا همانند جمله بنده در تایپکهایم است هر کسی مختار است بنده با صداقت در هر تایپک فروش هر توضیحی را نوشته ام و دقیقا مشخص کرده ام که این گرافیک چقدر ماین شده و توی چه محیطی ماین شده و به چه صورت بوده  است حتی یک کلمه هم انکار نکرده ام.

شما بدنبال ان دسته از دوستانی باشید که در دیوار و شیبپور و امثالهم دارند کارت گرافیکهای ماین شده را به جای گرافیکهای گیمینگ پاچه مردم میکنند و ان ها را بهتر است اینگونه صدا بزنیم که از مردم سوء استفاده میکنند و اون دسته از عزیزان هستند که دارن انکار میکنند ( پس بهتر است بدنبال راه حلی باشید برای ان دسته از عزیزان ) نه مایی که داریم با شفافیت از تمام کارت گرافیکها هر عدد توضیحات کامل را میزنیم حتی درجه کارکرد کارت گرافیک که در حال ماین بوده اند حتی بنده میتونم تصویر اینکه در حالت ماین در چه دمایی کار میکرده اند بدم خدمتتون. 

 

پس شما بدنبال راه حلی باشید برای کسایی که دارند این جملات زیبا و شعار مانند را بقول خودتان ، انکار میکنند و به اسم کارت گیمینگ به ملت میفروشند .

بنده هیچ کسی را مجبور به خرید از خودم نکرده ام و هر کسی مختار هست هر کاریی میخواهد بکند ولی متاسفانه از این جمله بنده شما کپی برداری کردید و حق خودم دیدم در این تایپک دفاع کنم فکر میکنم.

 

بنده خوشحال هستم که همواره کمترین قیمتهایی خواهم زد که قیمتها در بازار افت کند و ان دسته از عزیزانی که دلالان از انها سوء استفاده میکنند دستشان را از این فروم حداقل کوتاه کنیم تا حداقل کاربران این فروم از دست ان عزیزان در امان باشند. 
 

و در اخر هر گیمر و هر شخصی عقل دارد خوشبختانه و در اینجا کسی نیاز و محتاج به راهنامیی دیگران ندارد هر کسی در این فروم فعالیت دارد انقدر سواد و شخصیت دارد که میتواند درک کند چه قطعه ای برایش مناسب است چه قطعه ای مناسب نیست. ( خوشبخاته همان گرافیکهایی که شما میفرمایید در همان لحظه اول همگی فروش رفته اند و حتی یک عدد هم نمانده است که چنین خودتان را به در ودیوار میکوبید که قطعات بنده روی زمین بماند و بفروش نرسد :D )

در 3 ساعت قبل، lvlEhRaN گفته است :

۲_کارتهای ماین شده خارج از گارانتی شرکت محسوب میشود. تشخیص این موضوع بر عهده مسئول فنی شرکت گارانتی کننده است.

در مورد این مسئله ای هم که فرموده بودید باید عرض کنم این جمله شما کاملا اشتباه هست و بیشتر شما بدنبال گمراهی مردم و گیمرها هستید تا فروشنده ها ی کارتهای ماین شده .

بارها کارتهای ماین شده برای گارانتی ارسال شده و بدون هیچ دردسری برای دوستان بنده کارتها را تعویض و جایگزین نو کرده اند و هیچ مشکلی هم نبوده مثل اینکه شما دارید داین حرفها را بدون هیچ تجربه ای میفرمایید و برای همین اشتباهتتان خیلی بالاست و نشاندهنده کم تجربگی شماست.

اگر تجربه ندارید بهتر است شما مردم را گمراه نکنید شمایی که دم از گمراهی میزنید دوست عزیز ;)

مشخص است انقدر فشار بر روی بعضی از دوستان زیاد است که دست به دامن تایپک های زیر خاکی چند ماه پیش میشوند و این تایپکها را به هر زوری هست بالا میکشند تا همچنان قیمت قطعات را به هر زوری هست بالا نگه دارند . 

ما از این پس هیچ کارتی نمیزاریم برای فروش تا خدائی نکرده با کسر 60% از قیمت اکبند دوستانی امثال شما و دوستان گیمرمون اسیب نمیبنن و خدائی نکرده متضرر نشوند.

ویرایش شده توسط MR.Bahavar
لینک به دیدگاه
Share on other sites

من خودم یه گیمر هستم که متاسفانه توان خرید کارت های رده بالا رو ندارم و به لطف فروم تونستم بهش دسترسی پیدا کنم اینکه خرید کارت های ماین شده ریسک بزرگی محسوب میشه درش شکی نیست ولی در اینکه این کارت رو از چه شخصی خریداری می کنیم دست ماست اشخاصی هستند تو همین فروم که با چشم بسته میشه ازشون خرید کرد و با توجه به بازخورد شخص فروشنده می توان بهترین تصمیم رو گرفت 

در اینکه بایوس کارت ها دستکاری میشن نمیشه منکر شد ولی اگر تو شرایط مناسب از هر جهت ماین شده باشه ( این جمله اگر از آدم قابل اعتمادی بیان بشه ) به نظرم با توجه به اختلاف قیمتی که دارن براحتی میشه خرید کرد و در صورت داشتن گارانتی که عملا خیال من خریدار کاملا راحت میشه کما اینکه بعضی از گارانتی ها رو ماین حساس نیستن و تشخیص این مورد در کارت های NVIDIA ممکن نیست

منی که گیمیر هستم تا الان چندین کارت ماین شده از دوستان خریدم ( دوستانی که مورد اعتماد بودند ) و به هیچ مشکلی بر نخوردم و اگر درست و اصولی از کارت استفاده بشه در شرایط گیم براحتی تا مدت طولانی میتونین روش حساب باز کنین

از همان اوایل  شروع ماین که تب و تابش تازه داشت تو بازار میپیچید کاملا این دوره از فروش این سری از کارت ها رو پیش بینی می کردیم و این اجتناب ناپذیره  و در کل دنیا این مورد رواج داره و مختص فقط ایران نیست پس این خود ما هستیم که انتخاب میکنیم هزینه دو برابر انجام بدیم برای خرید کارت آکبندی که هر دو یا سه سال نسل جدید از اون معرفی میشه و با این سرعت پیشرفت گیم عملا بعد دو سال به فکر تعویض باید باشیم و یا اینکه یه کارت ماین شده بخریم که از همه جوانب کاملا اوکی باشه و بعد مدتی با رعایت اصول اخلاقی و بیان کلیه موارد اون رو فروخته و بدون افت قیمت اقدام به تعویض کنیم 

مهلت تستی که فروشنده های مورد اعتماد به خریدار میدن عملا دارن دست خریدار رو باز میذارن و مطمین باشین که فشار کاری که تو اون تایم روی کارت از طرف خریدار وارد میشه تو طول مدت استفادش بعد خرید وارد نمیشه

اینکه بعضی از فروشنده های خوب و قابل اعتماد فروم سقف قمیت کارت های رده بالا رو پایین آوردن به مذاق بعضی از اشخاص خوش نیومده که این رو نمیشه به همه نسبیت داد 

 

ویرایش شده توسط mortezak87
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنده به شخصه خریدار کارت از ماینرا هستم به دلیل اینکه بسیار منصف تر از گیمر هایی هستن که کارتشونو میخوان 20% زیر نو بفروشن . ماینرا ادمای منصفی ان و چون مقداری ارز ازش استخراج کردن حاضرن کارت هارو با قیمت بسیار پایین تا 50% زیر نو بفروشن و این روزا ماینرا به قصد تبدیل گرافیکا به دستگاه های اسیک ماینر گرافیک های زیادی تزریق بازار کردن و باعث شد بسیاری از گیمر ها کارت مورد علاقشونو با قیمتی استثنایی تهیه کنن.

و آیا اینکه کارت ماین شده بخریم یا نه ؟ به دلیل اینکه نمیدونیم کارت ماین شده در شرایط اصولی بوده یا نه میتونین کارت گارانتی دار و از فروشنده 24 ساعت مهلت تست جهت انجام تست های فیورمارک و 3D Mark و اجرای چند گیم بگیرین وقتی کارت شما بدون ایجاد برفک و شطرنجی در تصویر و از تست و بازی نندازه بیرون ینی تمامی موارد صحت رو پاس کرده و کارت شما سالمه و میتونین به راحتی استفاده کنین.

در جواب دوستانی که میگن کارت ماین شده خارج از گارانتیه که باعث خنده بنده هم شد . بنده تا به امروز بیشتر از 20 کارت ماین شده به شرکت آواژنگ و سازگار و گرین دادم و با کمال میل مشکل رو برطرف و در بسیاری از موارد کارت رو با نو تعویض کردن حتی در یکی از موارد یکی دوستان که گرافیک AORUS RX 580 8GB رو ارسال کرده بود اواژنگ برای تعویض فن منتها یادش رفته بود بایوس رو به حالت عادی برگردونه و اونا فن هارو بدون کوچک ترین بهانه ای تعویض کردن ! و اینکه هیچگونه راهی برای تشخیص ماین شدن وجود نداره مگه اینکه شما تعداد بالایی از کارت هارو با نام یکسان بدی گارانتی یا مثل یکی از همکارا که داخل نوت ایراد گرافیک رو دمای بالا زیر ماین ذکر کرده بود :))) رو بدین گارانتی طبعا گارانتی علاوه بر اینکه قبول نخواهد کرد بلکه باطل هم میکنه گارانتی رو . البته یه چیزایی هم در مورد گارانتی سریر و الماس ایران شنیدم که فقط منتظرن کارت AMD بره گارانتی بدون اینکه نگا کنن میگن ماین شده :))

 

الانم رو سیستم گیم بنده گرافیک ماین شده هست و ازش لذت میبرم و اگه کارت مدل بالاتر  گارانتی دار که در بیابان های کالاهاری بصورت غیر اصولی ماین شده باشه و قیمتش 45 تا 50% زیر نو باشه رو میخرم.

ویرایش شده توسط XPS
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود بر همه مخصوصا اقای بهاوری

منظور دوستمون این بود که شما چرا عنوان میکنید کارتها 8 ماه ماین شدند و به قیمتی بسیار پایین تر از سایر دوستان کارتهای خود رو اگهی میکنید (یا به نوعی چرا اینقدر رک شفاف سازی میکنید)

نقل قول

تا بار دیگه ضربه دیگری به گیمر  کم درآمد ومظلوم بزنند

ضر به رو کسانی میزنند که مثل زالو 20 تا 20تا  کارتها رو از ماینر میخرند بعد هر کارتی 300 الی 500 روش میکشند و تازه از ماههای ماین هم کم میکنند بعد هم کارتشان را میفروشند

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 دقیقه قبل، XPS گفته است :

به دلیل اینکه بسیار منصف تر از گیمر هایی هستن که کارتشونو میخوان 20% زیر نو بفروشن .

معلومه چون گیمر با اشک چشم از گرافیکش مراقبت کرده، منم باشم زیر 10 درصد هم نمیفروشم. گیمر فرق داره با کسی که گرافیک براش وسیله درآمدزایی بوده. داستان کسیه که یه دونه اسب مسابقه داره ازش حسابی مراقبت می کنه حمومش میکنه و میبرتش می گردونه و کسی که سر زمین کشاورزی به 40 تا اسب گاو آهن می بنده و شلاقشون میزنه تا پدرشون در بیاد زمینو شخم بزنن و هر کدوم از اسب ها که کار نکرد با یه تیر خلاصشون می کنه.

 

در 6 دقیقه قبل، XPS گفته است :

بنده تا به امروز بیشتر از 20 کارت ماین شده به شرکت آواژنگ و سازگار و گرین دادم و با کمال میل مشکل رو برطرف و در بسیاراز موارد کارت رو با نو تعویض کردن حتی در یکی از موارد یکی دوستان که گرافیک AORUS RX 580 8GB رو ارسال کرده بود اواژنگ برای تعویض فن منتها یادش رفته بود بایوس رو به حالت عادی برگردونه و اونا فن هارو بدون کوچک ترین بهانه ای تعویض کردن !

قابل توجه شرکت های محترم آواژنگ و سازگار و گرین

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اگر دوستان ماینر اطلاعات رو صادقانه بفرمایند خیلی بهتر میتونیم در انتخاب و خرید تصمیم بگیریم.

الان در تمام تاپیکهایی که گرافیک ماین شده میفروشن یک متن یکسان به چشم میخوره:

@گرافیکها به مدت ۳ ماه یا ۶ ماه در بهترین شرایط دمایی که حدود ۵۰ درجه بوده  و زیر کولر گازی ماین شدن با دور فن ۵۰٪@

واقعا اگر همچین شرایطی رو در نظر گرفتن به نظر بنده خریدشون هیچ مشکلی نداره.

انشاا... که همین طور هست و  همه ی دوستان این کارتهای خوش قیمت رو میخرن و به خوبی استفاده میکنن?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اینم بگم،

کارت گرافیک 1080Ti که امروز 4.500 میفروشنده سال دیگه 2 میلیون هم ارزش نخواهد داشت. و باور کنید گرافیک های گیمرها هم متاسفانه به همین صورت ارزششون بسیار پایین خواهد آمد چون سال دیگه اعتباری نیست به ادعای" این کارت ماین نشده". اغلب همه ی کارت های سری 1000 رو با این دید نگاه می کننده که ماین شده و چند دست چرخیده و حالا برای فروش گذاشته شده.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 3 دقیقه قبل، ARMIN گفته است :

معلومه چون گیمر با اشک چشم از گرافیکش مراقبت کرده، منم باشم زیر 10 درصد هم نمیفروشم. گیمر فرق داره با کسی که گرافیک براش وسیله درآمدزایی بوده. داستان کسیه که یه دونه اسب مسابقه داره ازش حسابی مراقبت می کنه حمومش میکنه و میبرتش می گردونه و کسی که سر زمین کشاورزی به 40 تا اسب گاو آهن می بنده و شلاقشون میزنه تا پدرشون در بیاد زمینو شخم بزنن و هر کدوم از اسب ها که کار نکرد با یه تیر خلاصشون می کنه.

 

قابل توجه شرکت های محترم آواژنگ و سازگار و گرین

من میخواستم جواب بدم که شما به بهترین نحو جواب دادین

 

همین که میگه مثل اشک چشم از گرافیکش مراقبت کرده رو میشه تو بخش گرافیک ببینید

 

مثل مشکلاتی که بعضی از دوستان بیان میکنن

اقا یک صدای ریزی از گرافیکم میاد

دوستان این گرافیک یک مقدار دماش بالا نیست

 

از این نمونه متنها کم نیست تو بخش گرافیک

که نشونه توجه یک گیمر به سلامت گرافیکش هست

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 48 دقیقه قبل، MR.Bahavar گفته است :

دوست عزیز فکر میکنم اینکه شما شعار میدونید از تایپک بنده هست که اینطور جمله ای نوشته بودم چون من این تایپک رو بصورت اتفاقی دیدم لازم دیدم توضیحاتی را ارایه بدم. 

سلام عرض میکنم خدمت شما

باور کنید یا نه روی سخن بنده فقط شما نیستید شما یک واسطه هستید که دارید کالای ماین شده مشتری ماینر تون رو بفروش می‌رسانید هر چند ضرب المثلی هست که میگه حرف رو که میزاری وسط صاحبش برش می‌داره.

در 52 دقیقه قبل، MR.Bahavar گفته است :

بنده هیچ چیزی را از کسی پنهان نکرده ام و مثل بعضی ها نبوده که که کارت 10 ماه ماین رو به اسم 2 ماه ماین و دستگاه 2 ماه ماین رو به اسم ماین نشده بفروشم و همانکه انقدر صداقت داشته ام در کارم که همه موارد را بصورت شفاف توضیح داده ام فکر میکنم خیلی فشار به بعضی از دوستان امده است که بازار کارت گرافیک را تکانی داده ایم و 1080 که بعنوان مثال تا همین چند روز پیش بالای 3700-3800 معامله میشد را به قیمت 3  الی 3100 راسانده ایم و همینکه تمام کارت گرافیک ها به دست خریداران رسیده است و مورد رضایتشان بوده است نشانگر صداقت بنده بوده است . 

البته صداقت شما در این مورد قابل تامل و تقدیر است  . ولی باور کنید که این جمله ماین اصولی و شرایط مناسب!! کاملا شعاری و بازار گرمی است .

خدا رو شکر شما قائل به تفکیک  حرام و حلال هستید و چیزی غیر از این از یک شخص حلال خور انتظار نمیرود که اعلام کند کارتش ماین شده است هر چند که باز هم تاکید میکنم که شما یک واسطه هستید و ماینر نمی‌باشید.

در 58 دقیقه قبل، MR.Bahavar گفته است :

بارها کارتهای ماین شده برای گارانتی ارسال شده و بدون هیچ دردسری برای دوستان بنده کارتها را تعویض و جایگزین نو کرده اند و هیچ مشکلی هم نبوده مثل اینکه شما دارید داین حرفها را بدون هیچ تجربه ای میفرمایید و برای همین اشتباهتتان خیلی بالاست و نشاندهنده کم تجربگی شماست.

در اینکه بنده کم تجربه هستم یا نیستم در اصلیت موضوع خللی ایجاد نمی‌شود. ضمن اینکه جنابعالی که اینقدر در رابطه با مشتری یا خریدار قائل به صداقت و شفافیت هیتید آیا همانگونه با شرکت های گارانتی کننده قائل به صداقت می‌باشید یا اینکه صداقت در آنجا مصداقی ندارد؟!

 

در ۱ ساعت قبل، MR.Bahavar گفته است :

بنده خوشحال هستم که همواره کمترین قیمتهایی خواهم زد که قیمتها در بازار افت کند و ان دسته از عزیزانی که دلالان از انها سوء استفاده میکنند دستشان را از این فروم حداقل کوتاه کنیم تا حداقل کاربران این فروم از دست ان عزیزان در امان باشند.

بنده نه دلال هستم و نه از فروش شما ذی‌نفع هستم و نه ذی ضرر فقط وظیفه خودم دیدم در اینباره به دوستان و گیمرهایی که از جانب دلال ها و ماینر ها آسیب دیده اند اطلاع رسانی کنم

در ۱ ساعت قبل، MR.Bahavar گفته است :


مشخص است انقدر فشار بر روی بعضی از دوستان زیاد است که دست به دامن تایپک های زیر خاکی چند ماه پیش میشوند و این تایپکها را به هر زوری هست بالا میکشند تا همچنان قیمت قطعات را به هر زوری هست بالا نگه دارند

ودر آخر میتونم در پاسخ به این گفته شما فقط بخندم 

و من الله توفیق

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من و هر شخصی که یه قطعه نو میخریم حالا این قطعه بخواد گرافیک باشه یا هر چیز دیگه مطمینا حساسیت بالایی روش دارم مثل اون آدمی که ماشین نو خریده و دلش نمیاد تو روز بارون ببرتش بیرون بحث کارت هم همینه و نمیشه منکر این داستان شد ولی دوستان عزیز الان مهمترین علت اینکه بعضی از ما از جمله خودم کارت ماین شده میخرم فقط و فقط همون داستان قیمتشه وگرنه همه مواردی که در مورد این دسته از کارت ها هست کامل درسته 

برای من که بخوام بر فرض مثال یه کارت 1080 رو با اختلاف یه تومن بین گیمر بودن و ماین بودنش بخرم براحتی میتونم این تفاوت قیمت رو جای دیگه ای هزینه کنم 

خرید کارت ماین شده از آدم مورد اعتماد و تست درست تو مهلت اون و داشتن گارانتی جزو موارد ضوروی محسوب میشه

در انتها فقط این رو اضافه کنم که تو شرایط گارانتی ( همه گارانتی ها ) یکی از مهمترین مواردی که کارت رو از شرایط خارج میکنه هرگونه آسیب فیزیکی و یا اشکال ایجاد شده توسط کاربر هستش پس اگر کارت تحت شرایط مناسب ماین شده باشه  ( که این بر میگرده به صداقت فروشنده ) شرکت گارانتی کننده نمیتونه بگه من کارت رو قبول نمیکنم و تو هیچ جایی از گارانتی ننوشته که از پذیرش کارت ماین شده معذوریم 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 6 دقیقه قبل، lvlEhRaN گفته است :

باور کنید یا نه روی سخن بنده فقط شما نیستید شما یک واسطه هستید که دارید کالای ماین شده مشتری ماینر تون رو بفروش می‌رسانید هر چند ضرب المثلی هست که میگه حرف رو که میزاری وسط صاحبش برش می‌داره.

بنده نمیدونم که این اطلاعات غلط را بهتون داده ولی اول از اطلاعاتی که بدستتون میرسه بهتره کمی مطمئن بشید بعد در موردش صحبت بکنیید بله بنده ماینر نیستم و سالهاست در قطعات کامیپوتر فعالیت دارم شغل اصلی بنده هم این نیست و صرفا جهت سرگرمی بیشتر به این کار میپردازم و به همین جهت بدنبال سود کردن نیستم چون اصلا شغلم نیست که بخوام براش حرص بخورم و یا طمع کنم که بالاتر بفروشم و یا پایینتر بفروشم در مورد اون جمله ای که بنده واسطه هستم رو خدمتون بهتره عرض کنم تمام کالاهایی که من میزارم یا از خودم هست یا از دوستان خیلی نزدیک هست که برایشان اگهی میکنم و قطعا خودم کالا را دیدم و کالا را میشناسم که اگهی میکنم و برای کسی که نانشاس هست هیچ وقت بنده کالایی را اگهی نکرده ام چون وقتی ندونم کالا در چه شرایطی بوده هیچوقت هم خودم را توی دردسر نمیندازم . 

توی فروشهام هم هیچوقت بدنبال سود نیستم این مورد رو گفتم که فکر نکنید بنده روی هر کارذت گرافیک 400-500 هزار تومان سود میکنم چون اطلاعات غلط زیادی رو مثل اینکه به شما میرسونن متاسفانه و خب طبیعی هم هست بهرحال.

 

این پست بنده اخرین پست خواهد بود چون وقت کافی رو متاسفانه برای چنین موضوعاتی ندارم و حوصله جر و بحث ندارم . 

در اخر این موضوع رو بگم این تفکر غلطیست که هر کالایی که قیمتش افت محسوسی داشته باشد ما فکر کنیم ان کالا مشکل دارد و یلا معیوب هست چرا هیچوقت به این موضوع فکر نمیکنیم که ممکن است صاحب کالا مشکل حاد مالی داشته باشد؟ و یا ...

 

ویرایش شده توسط MR.Bahavar
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 41 دقیقه قبل، XPS گفته است :

بنده به شخصه خریدار کارت از ماینرا هستم به دلیل اینکه بسیار منصف تر از گیمر هایی هستن که کارتشونو میخوان 20% زیر نو بفروشن . ماینرا ادمای منصفی ان و چون مقداری ارز ازش استخراج کردن حاضرن کارت هارو با قیمت بسیار پایین تا 50% زیر نو بفروشن و این روزا ماینرا به قصد تبدیل گرافیکا به دستگاه های اسیک ماینر گرافیک های زیادی تزریق بازار کردن و باعث شد بسیاری از گیمر ها کارت مورد علاقشونو با قیمتی استثنایی تهیه کنن

برادر من کاملا در اشتباهید همین ماینر ها ما گیمرها رو به خاک سیاه نشوندن حالا جسد های گرافیکشون رو در پی افت ارز مجازی دارند می‌فروشند . باید هم کمتر بدهند حتا ۵۰ درصد زیر قیمت نو هم برای یک کارت ماین شده بی انصافی است یک ۱۰۸۰ ti  کاستوم پارسال ۳۵۰۰ بود این عزیزان ونین کارتی و که پارسال شیره جونش رو کشیدن الان دارند می‌دهند ۵۵۰۰ ! یعنی هم پدر کارتو درآوردن هم دارند این وسط سود میکنند

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 18 دقیقه قبل، WINNER گفته است :

من میخواستم جواب بدم که شما به بهترین نحو جواب دادین

 

همین که میگه مثل اشک چشم از گرافیکش مراقبت کرده رو میشه تو بخش گرافیک ببینید

 

مثل مشکلاتی که بعضی از دوستان بیان میکنن

اقا یک صدای ریزی از گرافیکم میاد

دوستان این گرافیک یک مقدار دماش بالا نیست

 

از این نمونه متنها کم نیست تو بخش گرافیک

که نشونه توجه یک گیمر به سلامت گرافیکش هست

 

 

البته بعضی از دوستان راستشو میگن ،من خودم یدونه ماین 1060 گرفتم.

طرف هم خوب ازش نگهداری کرده. الان فکر کنم 6 ماهه دارمش . تو 100 درصد کامل دماش به 65 میرسه.

تازه کیسم هم از این قدیمیا  هست . بستگی داره طرف چجوری ازش استفاده کرده باشه.

ولی یه کلیپ بچه ها گذاشته بودن از یه فارم ،تو همین ایران. صدای فنها داشت گوشو کر میکرد. اینا بیاد تو بازار ،معلوم دیگه چی میشه.

کلا کارت ماین خریدن ریسکه.

ولی حداقل 60 درصد کارتهای سری 10 انویدیا و 4 و 5 amd ماین شدند و ممکنه اونی هم که میگه ماین نکردم ماین کرده باشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 33 دقیقه قبل، ARMIN گفته است :

اینم بگم،

کارت گرافیک 1080Ti که امروز 4.500 میفروشنده سال دیگه 2 میلیون هم ارزش نخواهد داشت. و باور کنید گرافیک های گیمرها هم متاسفانه به همین صورت ارزششون بسیار پایین خواهد آمد چون سال دیگه اعتباری نیست به ادعای" این کارت ماین نشده". اغلب همه ی کارت های سری 1000 رو با این دید نگاه می کننده که ماین شده و چند دست چرخیده و حالا برای فروش گذاشته شده.

درود به شرفتون حرف دلم رو زدید

منی که گرافیکم و هفته ای یکبار هم ازش کار نمیکشم و به قول دوستان مثل اشک چشم ازش مراقبت می‌کنم سال دیگه بخوام بفروشمش همه میگن این ماین شده است و دوستان گیمر توجه کنند این هم یکی از آسیب های ماینر ها به جامعه گیمینگ است

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خب اونی که میگه کارت ماین شده گارانتی داره و .... 

1_ شرکت گارانتی کارت ماین شده رو قبول نمیکنه و فقط کارت های سری ماینینگ گارنتی محدودی دارند ( قبل از خرید با گارانتی صحبت کنید که کارت فروشنده که ماین شده با اینکه گارانتی داره رو سرویس دهی میکنند یا نه )

2_ منم کارت ماین شده خریدم و طرف با هزار قسم و .... میگفت سالم هستش و ....  یک سالی خب بود ولی بعد یک سال کم کم مشکلات شروع شد ( کرش تصویر فلیکر زدن سیاه شدن تصویر و ..... )

هیچ وقت کارت ماین شده رو با چند تا بنچمارک تست نکنین چون مشکلی ندارن و فقط دما مد نظرتون نباشه . .. ولی توی گیم تا خرخره تنظیمات بزارید بالا و بره زیر فشار و بازی کنید حتی 12 فریم هم داد بازم تست کنید  ( نگید فشار میاد به کارت چون زیر ماین میدونیم همین بلا سرش آمده ) ترجیحا گیمی که تمامی vram  استفاده کنه 

یه کارت ماین شده رو با این روش تست کردیم و مشکلات ریست شدن و پیکسل شدن اش افتاد بیرون 

تجربه من بود  :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، MR.Bahavar گفته است :

مشخص است انقدر فشار بر روی بعضی از دوستان زیاد است که دست به دامن تایپک های زیر خاکی چند ماه پیش میشوند و این تایپکها را به هر زوری هست بالا میکشند تا همچنان قیمت قطعات را به هر زوری هست بالا نگه دارند . 

 


ما از این پس هیچ کارتی نمیزاریم برای فروش تا خدائی نکرده با کسر 60% از قیمت اکبند دوستانی امثال شما و دوستان گیمرمون اسیب نمیبنن و خدائی نکرده متضرر نشوند.

احسان جان، اصلا بحث شخص مطرح نیست. شما که جزو فروشندگان معتبر هستید و بحثی درش نیست، شما کارت نفروشی یه نفر دیگه میفروشه، این حق شماست و حق ماینره، ماینر هم آدمه حق داره بیاد کارتشو برای فروش بگذاره. یکی دیگه هم حق داره بیاد بخره. این بحث ها با واقعیت هایی که داره اتفاق میفته هیچ منافاتی نداره.

شما نه، یکی دیگه، اصلا شاید پسفردا خودفروشگاه ها کارت دست دوم برای فروش گذاشتند.

هیچ کدوم از بحث های مطرح شده هدفش به طرف شخص خاصی نیست. خدای ناکرده نه شما و نه دوستانی که کارت های ماینینگ میخرند و میفروشنده و یا حتی ماینر ها، هیچ کدوم هیچ مشکل شخصیی باهاشون نداریم.

منتها این بحث خرید کارتهای ماینینگ، بحث قیمتش، بحث وضعیتش در همه جای دنیا هست و در ایران هم هست، و مشکلی نیست. حساس نشین :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...