رفتن به مطلب

رونمایی ASUS از کیس گیمینگ آماده ROG Huracan (G21)


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

1a0900983a6e3ba1284fac57cf84a09a.png

 

بخش گیمینگ کمپانی ASUS به نام ASUS ROG ، امروز از یک کیس گیمینگ جمع و جور و آماده به نام Huracan (G21) رونمایی کرد.این کیس متشکل از یک پردازنده i7 نسل هشتمی اینتل به همراه کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1080 است ، که میتواند نیاز هر گیمری را به خوبی پاسخگو باشد.این کیس منحصر به فرد مجهز به یک پوشش  مغناطیسی امن است که آن را از دیگر همرده های خود متمایز میکند.این پوشش مغناطیسی باعث بهبود جریان هوا و خنک سازی بهتر محفظه داخلی میشود.ASUS در داخل این کیس ، سنسورهایی را جهت فعال سازی سیستم نورپردازی Aura  تعبیه کرده است. جهت اطمینان از حداکثر کارایی در بازیها ، کیس هوراکان به یک پردازنده نسل هشتمی i7 ، حداکثر مقدار 32 گیگابایت حافظه DDR4 2666  و کارت گرافیک GeForce GTX 1080  مجهز شده است.در قسمت ذخیره سازی ASUS سنگ تمام گذاشته است. شما میتوانید ازبین پیکر بندی های درایو  M.2 NVMe PCIe 3.0 x4 با ظرفیت 512 گیگ در ترکیب با یک درایو 2 ترابایتی و یا یک حافظه ذخیره سازی Intel Optane در ترکیب با یک دایو 2 ترابایتی ، یکی را به دلخواه انتخاب کنید.وجود یک درایو Optane در کنار یک درایو HDD ، باعث بهبود چشمگیر عملکرد کلی سیستم میشود.

 

d8c8b9ab120a0ce27aba1c1b778650ed.png

 

طراحی زیبا :

محفظه داخلی کیس هوراکان مقدار 13 لیتر گنجایش دارد.طراحی ظاهری کیس با الهام از تم های Cyber-Warrior و Cyberpunk صورت گرفته است و یک حس تهاجمی و نماد یک جنگجو را با استفاده از خطوط شکسته و تیز به بیننده القاء میکند.پانل های جانبی به صورت کشویی طراحی شده اند تا دسترسی به تمامی قطعات کلیدی به آسانی صورت بپذیرد. Huracan  طوری طراحی شده تا قطعات داخلی آن قابل ارتقاء باشند، پس شما میتواندی در همه موارد آن را به روز نگه ارید.قسمت نصب درایو های 2.5 اینچی دارای براکت های نصب مخصوصی هستند که به کاربراجازه میدهد به آسانی و در عرض چند ثانیه درایو را از جای خود خارج و یا در جای خود نصب کند.

ویژگی نورپردازی Aura Sync و هماهنگ سازی با دیگر قطعات:

با استفاده از قابلیت Aura Sync  شما میتوانید ، کلیه اجزا جانبی خود را نظیر موس گیمینگ ، هدست و کیبورد گیمینگ ، که از این سیستم پشتیبانی می کنند را با آن هماهنگ سازی کنید.سیستم نورپردازی Aura Sync  به تعداد 9 جلوه نمایشی از پیش تعیین شده مجهز است که شما میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

 

406e891c1ae386c24ecd52d92bc327e6.png

 

صدایی فراگیر و فوق العاده با کیفیت :

با توجه به به کار گیری داک صوتی فوق پیشرفته ESS Saber  در کنار یک تقویت کننده صدا ، موجب خروجی صدایی با کیفیت 32 بیت _384 کیلوهرتز) میشود که حدود 8 برابر بالاتر ازکیفیت استاندارد یک CD صوتی است.با توجه به فرکانس های پایین در صداهای بالاتر ، جزئیات و تفکیک صدایی عالی را در طیف وسیعی از صدا ها به نمایش گذاشته میشود.همچنین یک دامنه دینامیکی DNR ، جهت دریافت صداهایی غنی و همچنین نسبت سیگنال به نویز SNR جهت رهایی از دریافت صداهای مزاحم برای آن تعریف شده است.

کیس گیمینگ ROG Huracan (G21)  از نیمه دوم امسال و با مشخصات زیر در دسترس خواهد بود:

 

213071df42414508287e5ae14a357388.png

 

منبع : Guru3d

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...