رفتن به مطلب

IFA 2011: آنچه در نمایشگاه IFA 2011 مشاهده خواهید کرد


Hamed
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

post-59-024496700 1314788020_thumb.jpg

سال گذشته درنمایشگاه IFA ابزار متفاوت و جذابی مانند تبلت Galaxy و تلویزیون های سه بعدی معرفی شدند. اکثر این گجت ها به بازار جهانی راه یافتند. بنابراین ابزاری که در نمایشگاه IFA 2011 که در چند روز آینده بازگشایی می شوند، مشاهده می کنید در خرید آینده شما تاثیر گذار خواهند بود. در ادامه چند نمونه از ابزاری که قرار است در این نمایشگاه مشاهده کنید را معرفی می کنیم.

نمایشگاه IFA امسال طی چند روز آینده در برلین برگزار می شود و ما هم تلاش می کنیم گجت ها و تکنولوژی هایی که در نمایشگاه عرضه می شوند را به شما معرفی می کنیم. ما توقع داریم در نمایشگاه IFA 2011 محصولات زیر را حتما مشاهده کنیم.

تبلت ها

post-59-023901700 1314788041_thumb.jpg

در این نمایشگاه تبلت های اندرویدی جدیدی مشاهده می کنید که جذاب تر از مدل های موجود در بازار هستند. از انواع این تبلت ها می توان به HTC Puccini در سایز 10 اینچ اشاره کرد. پردازنده این تبلت 1.5GHz و RAM آن 1GB بوده و دوربین 8 مگاپیکسلی دارد.

تبلت های دیگری که توقع داریم در نمایشگاه IFA 2011 مشاهده کنیم، دو مدل S1 و S2 سونی است که قرار است تا سپتامبر 2011 به بازار عرضه شوند.

سامسونگ نیز تبلت Galaxy Tab جدید خود را در سایز 7.7 اینچ معرفی خواهد کرد.

گوشی های موبایل

post-59-079423100 1314788052_thumb.jpg

بسیاری از کمپانی های ارائه کننده گوشی موبایل، محصولات خود را در نمایشگاه Mobile World Congress معرفی کردند. ولی هنوز تعداد زیادی از این کمپانی ها منتظر افتتاح نمایشگاه IFA 2011 هستند تا گوشی های جدید خود را در این نمایشگاه معرفی کنند.

در این نمایشگاه گوشی های WP7 با آپدیت جدید Mango و همچنین گوشی های جدیدی از Mango، HTC، Samsung و Nokia را مشاهده می کنید.

سه بعدی ها

post-59-003268300 1314788069_thumb.jpg

مشخصا در IFA 2011 تکنولوژی سه بعدی به صورت پیشرفته تری عرضه می شود. ما در این نمایشگاه مطمئنا یک ست از تلویزیون های LG را با فناوری NANO LED به همراه Cinema 3D مشاهده خواهیم کرد.

دوربین ها

post-59-095175200 1314788087_thumb.jpg

بیشتر تولید کننده های اصلی دوربین عکاسی تصمیم دارند، دوربین های جدید و جذاب خود را در نمایشگاه برلین به نمایش بگذارند. بنابراین باید منتظر آخرین مدل های جدید دوربین ها باشیم. Canon مدل های جدید IXUS و Powershot و سونی نیز سری NEX خود را با نام A77 و A65 در نمایشگاه IFA 2011 معرفی خواهد کرد.

Octect نیز دوربین فشرده و جدید نیکون است که دارای پروژکتور داخلی است و در نمایشگاه IFA 2011 معرفی خواهد شد.

این موارد تنها گوشه ای از تکنولوژی هایی هستند که توقع داریم در نمایشگاه IFA امسال مشاهده کنیم.

zoomit.ir

لینک به دیدگاه
Share on other sites

IFA 2011: سونی نمونه اولیه واکمن اندرویدی خود را به نمایش گذاشت

post-59-067480700 1314913690_thumb.jpg

سونی الکترونیکس در نمایشگاه IFA برلین، نمونه جدیدی از پخش کننده موسیقی خود را به نمایش گذاشت. این شرکت ژاپنی در طراحی جدید واکمن سعی کرده تا پخش کننده را به یک ابزار مدرن دیجیتال تبدیل کند. واکمن جدید مجهز به سیستم عامل اندروید گوگل خواهد بود. در ادامه جزئیات بیشتر در مورد واکمن 4.3 اینچی را مشاهده خواهید کرد.

Shinichiro Torii یکی از مهندسین سونی در رابطه با طرح جدید واکمن در یک مصاحبه در IFA گفته است: "برای دوستداران موسیقی توسط عاشقان موسیقی"

برخلاف واکمن های فعلی، نمونه معرفی شده قادر به اجرای طیف وسیعی از نرم افزارهای اندرویدی است که امروزه برروی تبلت و تلفن های هوشمند قابل اجرا هستند. سونی معتقد است که واکمن های جدید این شرکت بهتر از iPod اپل خواهند بود. البته باور چنین موضوعی کمی دشوار است.

این نمونه آزمایشی که Walkman Mobile Entertainment Player نام گذاری شده، با قابلیت های ویژه و متنوعی برای کنترل موسیقی همراه است که آن را به برترین واکمن سونی تبدیل خواهد کرد.

Toshimichi Nagashima، مدیر ارشد پخش کننده های موسیقی سونی در رابطه با محصول جدید این شرکت گفته است:

این اولین باری است که ما محصول اندرویدی را با فناوری خاص خود همراه کرده ایم. ما پس از بررسی نظرات مشتریان خود به این نتیجه رسیدیم که باید محصولات اینچنینی را افزایش دهیم و ممکن است پس از بررسی بازخورد مشتریان، محصولات متنوع تری را در این شاخه اضافه کنیم.

سونی اعلام کرده که واکمن جدید این شرکت بهترین کیفیت صدا را بین واکمن های دیگر این شرکت خواهد داشت. از مهمترین قابلیت های نسخه جدید واکمن می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

دکمه اختصاصی W.Button در لبه کناری، برای دسترسی سریع به کنترل موسیقی قرار داده شده است با این دکمه می توان حتی در زمانی که واکمن قفل است به موزیک ها دسترسی داشت.

نرم افزار W.Music نیز برای مدیریت موزیک اضافه شده است. این App به کاربر اجازه می دهد تا موزیک مورد نظر خود را از شاخه های مختلف از طریق جستجو در مجموعه موزیک ها پیدا کند. فناوری SenseMe سونی نیز موزیک ها را اسکن کرده و آنها را در ژانرهای مختلف دسته بندی می کند. این نرم افزار همچنین متن موزیک (Lyric) را نیز دانلود نموده و در صورت نیاز نمایش می دهد.

این واکمن مجهز به فناوری S-Master MX s سونی است که باعث ارتقا کیفیت صدا، کاهش نویز، شفافیت باس و استریو می شود.

واکمن جدید قادر است به Cloud موسیقی سونی دسترسی داشته و از سرویس آنلاین موسیقی این شرکت که شامل بیش از 10 میلیون ترک موسیقی است بهرمند شود. اشتراک این سرویس ماهیانه 4 دلار هزینه دارد.

رابط کاربری واکمن جدید به لطف سیستم عامل اندروی کاملا متفاوت شده و گرافیک آن ارتقا یافته است.

نمونه آزمایشی واکمن مجهز به نمایشگر 4.3 اینچی با وضوح تصویر 800x640 پیکسل است. LCD این نمایشگر از نوع مات و بدون انعکاس نور است که باعث افزایش کیفیت تصاویر می گردد. سونی در ساخت نمایشگر این واکمن فاصله بین صفحه بیرونی و LCD را حذف کرده است.

واکمن جدید قادر است به لطف شبکه بی سیم، بلوتوث و پورت HDMI به ابزار های مختلف متصل شود. این پخش کننده موسیقی از فناوری DLNA پشتیبانی می کند و به این ترتیب کاربر می تواند محتوای مورد نظر خود را به راحتی برروی ابزارهای دیگر پخش کند و یا محتوای موجود در ابزارهای دیگر را در واکمن خود پخش نماید.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه نسخه جدید واکمن اعلام نشده ولی سونی اعلام کرده که تمام تلاش خود را می کند تا محصول جدید را هر چه سریعتر وارد بازار کند.

zoomit.ir

ویرایش شده توسط Hamed
لینک به دیدگاه
Share on other sites

IFA 2011: سونی بر روی کیفیت تبلت های اندرویدی S و P خود شرط می بندد

post-59-000574500 1314913953_thumb.jpg

سونی با تاخیر زیاد به سمت تولید تبلت قدم برداشت و جزء آخرین تولید کننده های تبلت به حساب می آید اما تبلت های اندرویدی این شرکت طراحی متفاوتی دارند و سونی ایمان دارد که تبلت های متمایز و با کیفیتی را عرضه خواهد کرد. هر دو تبلت S و P این شرکت قرار است با Android 3.1 عرضه شوند. در ادامه مشخصات دقیق فنی دو تبلت متفاوت سونی را به همراه زمان عرضه و قیمت آنها مشاهده خواهید کرد.

تبلت بزرگتر سونی با صفحه نمایش 9.4 اینچی، Sony S نام دارد، تبلت دیگر سونی با دو صفحه نمایش 5.5 اینچی که قرار است در جیب جا شود Sony P نامیده می شود. دو صفحه نمایش جداگانه Sony P کتاب خواندن را با این تبلت ساده می کند.

Sony S قرار است در نیمه سپتامبر یعنی حدود 15 روز دیگر با قیمت 499 دلار (حافظه 16GB) و قیمت 599 دلار (حافظه 32GB) وارد بازار شود. هر دو مدل تنها از طریق Wi-Fi به اینترنت متصل می شوند البته سونی وعده داده که برای برخی از کشورها نسخه مجهز به اسلات SIM را نیز تولید خواهد کرد.

قیمت گذاری و زمان عرضه Sony P هنوز در پرده ایی از ابهام قرار دارد چون این تبلت قرار است از طریق شبکه AT&T و بعنوان یک تبلت سازگار با 4G عرضه شود به همین دلیل قیمت و زمان ورود آن به تصمیم AT&T بستگی دارد.

هر دو تبلت مشخصات سخت افزاری تقریبا یکسانی دارند و هر دو مجهز به پردازنده دو هسته ایی Nvidia Tegra 2 می باشند. Sony S دارای 1GB حافظه RAM است ولی هنوز میزان حافظه Sony P قطعی نشده است. هر دو تبلت S و P دارای دوربین VGA در جلو (برای مکالمه ویدیویی) و دوربین 5 مگاپیکسل در پشت برای عکس و فیلم برداری می باشند.

از دیگر مشخصات مشترک تبلت های Sony S و Sony P می توان به: اسلات SD Card، پورت Micro-USB، بلوتوث 2.1 بعلاوهEDR و شبکه بی سیم Wi-Fi با پشتیبانی از استانداردهای 802.11 b/g/n اشاره کرد.

در حقیقت جدال بین تبلت ها آنقدر وسیع و بزرگ شده است که مشخصات سخت افزاری بالاتر، موجب برتری و کسب سهم بازار نمی شود. سونی نیز از این موضوع مطلع است و سعی کرده تبلت های خود را با قابلیت های متمایز تولید کند.

تبلت های سونی طراحی منحصربه فردی دارند. سونی تمام دقت خود را در بهینه سازی سیستم عامل اندروید و تغییر در رابط کاربری آن کرده و نرم افزارهای را نیز با دقت انتخاب نموده است.

به لطف Android 3.1 گوگل، تبلت های Sony S و Sony P تجربه بهترین امکانات سیستم عامل گوگل برای تبلت ها را خواهند داشت. سونی سرویس نامحدود ویدیویی خود را از خرید تا اجاره برروی این دو تبلت ارائه خواهد کرد. با خرید تبلت های سونی، اکانت 6 ماهه مجانی عضویت از سرویس Sony Music نیز ارائه می شود. سونی همچنین نرم افزار کتاب خوان خود را در کنار نرم افزار کتاب خوان گوگل نصب کرده است.

هر دو تبلت S و P سونی گواهی PlayStation را دارند و برخی از بازی های PSP و PSone برروی آنها اجرا خواهند شد. بازی Crash Bandicoot نیز بصورت پیش فرض برروی هر دو تبلت نصب و بصورت مجانی ارائه خواهد شد. Sony S علاوه بر crash Bandicoot بازی Pinball Heroes را نیز خواهد داشت.

سونی برخلاف اپل، امکانات اتصال تبلت به انواع مختلف ابزارهای صوتی تصویر از تلویزیون های HDTV تا اسپیکر و کامپیوترهای مختلف را فراهم کرده است. تبلت های سونی همچنین مجهز به فرستنده IR هستند و قادرند به عنوان کنترل از راه دور تلویزیون و ابزارهای دیگر عمل کنند. سونی امکانات کنترل از راه دور چندکاره 250 دلاری HomeShare Premium Universal Remote را در دو تبلت خود پیاده سازی کرده است و رابط کاربری جذابی را به آن اضافه کرده است.

post-59-003787600 1314914044_thumb.jpg

سونی علاوه بر قابلیت های ذکر شده، فناوری تصویر دوربین های دیجیتال Exmor را نیز قرض گرفته تا کیفیت دوربین دو تبلت خود را متمایز کند. صفحه نمایش لمسی تبلت های سونی مجهز به فناوری TruBlack است که در تلویزیون های Bravia HD استفاده می شوند. این فناوری موجب افزایش کنتراست تصویر و کاهش شدید انعکاس نور بین LCD و صفحه شیشه ایی برونی می شود. سونی نرم افزار Chymby را نیز برای در دو تبلت خود نصب خواهد که تبلت را به قاب عکس دیجیتال تبدیل می کند کاربر می تواند پایه مورد نیاز را نیز بصورت جداگانه و با قیمت 39 دلار خریداری کند.

شاید سونی دیرتر از همه تبلت های خود را وارد بازار کند ولی تبلت های Sony S و Sony P جزء تبلت های خاص و منحصر به فرد بازار خواهند بود.

zoomit.ir

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سامسونگ Galaxy s WiFi 3.6 را معرفی کرد

post-59-098642900 1314943983_thumb.jpg

در میان محصولات جدید سامسونگ که در نمایشگاه IFA 2011 معرفی شدند یک محصول هم کاملا بی سر و صدا راه خودش را به بازار باز کرده است. نام اش Galaxy S WiFi 3.6 است. اما این یک تلفن هوشمند نیست چون جای سیم کارت ندارد.

در واقع این کاملا شبیه یک تلفن هوشمند سری گلکسی سامسونگ است بدون قابلیت داشتن سیم کارت. اگر دلتان بخواهد یک دستگاه اندرویدی داشته باشید و از اپلیکیشن های آن لذت ببرید. به موسیقی گوش کنید و ویدیو تماشا کنید شاید بتوان به داشتن این دستگاه فکر کرد. در واقع می توانید آن را معادل آی پاد تاچ اپل بدانید.

مشخصات فنی شامل پردازشگر 1GHz به همراه نمایشگر 3.6 اینچی و حافظه داخلی 8 و 16 گیگابایتی است. جی پی اس و دوربین های دو گانه جلو و عقب نیز فراموش نشده است.

این گجت اندرویدی با قیمتی حدود ۲۴۰ دلار به زودی وارد بازار می شود و قرار است فعلا فقط در بریتانیا عرضه شود.

منبع : نارنجی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

IFA 2011: پاناسونیک می خواهد همه بتوانند فیلم برداری سه بعدی کنند

post-59-091499100 1314944536_thumb.jpg

دو شرکت ژاپنی پاناسونیک و سونی بازار تلویزیون های سه بعدی را تکان داده اند اما این دو شرکت فعال ترین تولید کنندگان دوربین های سه بعدی نیز می باشند و برای تمام سطوح از دوربین های مبتدی تا فوق پیشرفته محصولات مختلفی را تولید کرده اند. پاناسونیک در نمایشگاه IFA برلین دوربین سه بعدی HDC-Z10000 را برای مبتدیان معرفی کرد در ادامه مشخصات فنی این دوربین را به همراه دوربین مشابه Sony HXR NX3D1U مشاهده خواهید کرد.

پاناسونیک معمولا تا 30 روز قبل از عرضه محصول جدید، قیمت دقیق آن را اعلام نمی کند اما با توجه به شباهت مشخصات فنی HDC-Z10000 با دوربین سه بعدی سونی HXR-NX3D1U انتظار می رود قیمت آن نیز مشابه این دوربین باشد.

HDC-Z10000 دو سنسور سه گانه 3MOS را یکپارچه کرده است. کیفیت هر کدام از سنسورها 2.07 مگاپیکسل در حالت سه بعدی و 2.19 مگاپیکسل در حالت دو بعدی می باشد. پاناسونیک این سیستم را Double 3MOS نام گذاری کرده است. این دوربین، اولین دوربین فیلم برداری پاناسونیک با LCD سه بعدی است که برخلاف Sony HXR-NX3D1U، تصاویر سه بعدی را بدون نیاز به عینک نمایش می دهد.

مقایسه مشخصات فنی دوربین های سه بعدی Panasonic HDC-Z10000 را با Sony HXR-NX3D1U:

post-59-065987600 1314944553_thumb.jpg

پاناسونیک در زمان معرفی این دوربین از قدرت بسیار بالای آن در ضبط تصاویر سه بعدی از فاصله نزدیک خبر داد. البته می بایست تا زمان عرضه دوربین صبر کرد و کیفیت تصاویر سه بعدی ذخیره شده با آن را مشاهده کرد. اما به هر حال مشخصات فیلم بردای دو بعدی این دوربین بسیار خوب است. اما در نهایت همه چیز به قیمت گذاری پاناسونیک بستگی دارد.

zoomit.ir

لینک به دیدگاه
Share on other sites

IFA 2011: معرفی دوربین جدید سامسونگ با نمایشگر چند کاره

post-59-094412700 1314952775_thumb.jpg

سامسونگ پیشتر دوربینی ارائه کرده بود که یک صفحه نمایش در جلوی دستگاه و یک صفحه نمایش در پشت آن قرار داشت. ظاهرا این ابتکار سامسونگ مورد توجه کاربران قرار گرفته است. زیرا سامسونگ مجددا دوربینی معرفی کرده که نمایشگر آن حالت چرخشی دارد و می توان پیش از گرفتن عکس، آن را در زاویه های مختلف به عکاس و سوژه عکاسی نمایش داد. در ادامه مشخصات کامل این دوربین را مشاهده می کنید.

سامسونگ دو دوربین جدید MV800 و WB750 را در نمایشگاه IFA 2011 معرفی کرد. این دو مدل دارای نمایشگر چرخان هستند تا اگر تمایل داشتید از خودتان عکس بگیرید بتوانید آن را در صفحه نمایش مشاهده کنید.

مدل MV800 یک دوربین بسیار کوچک است که دارای صفحه نمایش 3.0 اینچی لمسی با LCD چرخان می باشد. این دوربین همچنین دارای سنسور 16.1 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی 5x و لنز 26 میلیمتری است. می توانید با MV800 عکس های پانورامای زیبایی بگیرید و این عکس های پانوراما یا معمولی را در تلویزیون به صورت سه بعدی مشاهده کنید (البته به شرطی که تلویزیون نیز سه بعدی باشد).

مدل WB750 نیز دارای LCD لمسی و چرخان است. این مدل دارای سنسور CMOS با رزولوشن 12.5 مگاپیکسل و قابلیت بزرگنمایی 18x و همچنین بزرگنمایی هوشمند 24x می باشد. این بزرگترین میزان بزرگنمایی است که سامسونگ تاکنون در دوربین های Compact خود ارائه کرده است.

سنسور باعث کاهش نویز تصویر می شود و همچنین قادر است 10 عکس پشت سرهم را در هر ثانیه ضبط کند. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان ورود این مدل به بازار مطرح نشده است.

zoomit.ir

لینک به دیدگاه
Share on other sites

IFA 2011: معرفی تبلت سامسونگ سری 7 با سیستم عامل Windows 7

post-59-027712300 1314959260_thumb.jpg

سامسونگ مدل جدید تبلت خود را با سیستم عامل ویندوز 7 در نمایشگاه IFA معرفی کرد. این تبلت از همه مدل های ارائه شده توسط سامسونگ بزرگتر است و پردازنده قوی تری نیز دارند. در ادامه مشخصات کامل این تبلت را مشاهده می کنید.

Samsung اولین تبلت مجهز به سیستم عامل Windows 7 را ارائه می کند. این تبلت دارای صفحه نمایش 11.6 اینچی و پردازنده Intel Core i5 با سرعت 1.6GHz و SSD Drive با حجم 64 تا 128 گیگابایت است. تبلت سری 7 سامسونگ همچنین دارای RAM با حجم 4GB بوده و پورت های Micro HDMI، Micro SD، USB و اسلات سیم کارت می باشد.

هنوز اطلاعات کامل تری از این تبلت ارائه نشده است.

قیمت مدل 128 گیگابایتی این تبلت 1259$ و قیمت مدل 64 گیگابایتی آن 1099$ دلار است.

zoomit.ir

لینک به دیدگاه
Share on other sites

IFA 2011: تبلت Galaxy Tab 7.7 با پردازنده دو هسته ایی و صفحه نمایش متفاوت

post-59-015112100 1314959591_thumb.jpg

سامسونگ، بزرگترین پشتیبان تبلت های اندرویدی، تبلت جدید Galaxy Tab 7.7 را در نمایشگاه IFA برلین معرفی کرد. نمایشگر 7.7 اینچی این تبلت از نوع Super AMOLED Plus است و پردازنده آن نیز دو هسته ای می باشد. Galaxy Tab 7.7 با جدیدترین سیستم عامل اندروید گوگل برای تبلت ها یعنی Android 3.2 عرضه خواهد شد. در ادامه مشخصات کامل تبلت جدید و جذاب سامسونگ را مشاهده خواهید کرد.

سامسونگ در نمایشگاه IFA 2011 علاوه بر تلفن هوشمند Galaxy Note، تبلت جدید اندرویدی Galaxy Tab 7.7 را نیز معرفی کرد. Galaxy Tab 7.7 با Android 3.2 وارد بازار خواهد شد. سونی نیز روز گذشته جزئیات کامل دو تبلت Sony S و Sony P را منتشر کرد این دو تبلت نیز با Android 3.2 عرضه خواهند شد.

Galaxy Tab 7.7 برخلاف تبلت های دیگر سامسونگ با صفحه نمایش Super AMOLED Plus تولید شده است. این صفحه نمایش در تلفن هوشمند Galaxy S II نیز استفاده شده بود. صفحه نمایش Super AMOLED Plus کنتراست و روشنایی بهتر و رنگ های زیباتر را به Galaxy Tab 7.7 اینچی اضافه کرده است. رزولوشن صفحه نمایش 7.7 اینچی این تبلت نسبت به Galaxy Tab 7 اینچی قدیمی بالاتر و برابر 1,280 در 800 پیکسل می باشد. وضوح تصویر نمایشگر 7 اینچی Galaxy Tab برابر با 1280 در 600 پیکسل است.

نسخه های قدیمی اندروید مناسب صفحه نمایش بزرگ تبلت ها نبودند به همین دلیل گوگل تمرکز خود را برای سازگاری سیستم عامل با تبلت ها گذاشت و نسخه جدید سیستم عامل اندروید که برروی تبلت های جدید اندرویدی نصب شده است را تولید کرد. اندروید 3.2 کاملا با صفحه نمایش بزرگ تبلت ها سازگار است و لذت کارکردن با صفحه نمایش بزرگ تبلت ها را به کاربر می دهد.

Galaxy Tab 7.7 از فناوری HSPA+ شبکه بی سیم با سرعت 21Mbps (مگابیت در ثانیه) پشتیبانی می کند و به این ترتیب امکان مکالمه صوتی و تصویر با کیفیت بالا را میسر می کند.

سامسونگ رابط کاربری TouchWiz خود را نیز برروی سیستم عامل اندروید نصب کرده است و برخی از امکانات مانند اضافه کردن نرم افزارهای محبوب کاربر، شخصی سازی صفحه اصلی با عکس و فید را به اندروید اضافه کرده است.

Galaxy Tab 7.7 مجهز به پردازنده دو هسته ایی 1.4GHz، حافظه داخلی 1GB و اسلات microSD تا ظرفیت 32GB، باتری 5,100mAh (میلی آمپر ساعت) است باتری این تبلت قادر به پخش ویدیو به مدت 10 ساعت بدون نیاز به شارژ است. از دیگر مشخصات سخت افزاری این تبلت می توان به دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو برای مکالمه ویدیوی و دوربین 3 مگاپیکسلی با فلش LED در پشت، پشتیبانی از شبکه بی سیم 802.11 a/b/n اشاره کرد.

ابعاد Galaxy Tab 7.7 برابر با 196.7 در 133 در 7.89 میلی متر و وزن آن 335 گرم است.

سامسونگ زمان دقیق عرضه تبلت را وابسته به شرایط بازار اعلام کرده است. از طرفی سامسونگ به دنبال رفع مشکل قانونی خود با اپل است و به دنبال رفع ممنوعیت فروش Galaxy Tab 10.1 در آلمان می باشد.

zoomit.ir

(این تبلت رو قبلا در بخش نوت بوک به طور مختصر معرفی کرده بودم که اینجا معرفی کاملتری رو گذاشتم)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

IFA 2011: پاناسونیک دوربین دیجیتال سه بعدی 3D Lumix را معرفی می کند

post-59-085848900 1315042765_thumb.jpg

پاناسونیک این دوربین دیجیتال را برای کاربران علاقه مند به ضبط ویدئو و عکس به صورت سه بعدی، تولید کرده است. لنز دوربین 25-100mm و دریچه دیافراگم آن بین f3.9 تا f5.7 می باشد. این دوربین سه بعدی از سری Lumix بوده و تنها به عنوان نمونه اولیه ارائه شده است. در ادامه مشخصات کامل تری از این دوربین مشاهده می کنید.

رئیس دپارتمان AVC Network پاناسونیک وعده داده که 3D Lumix را تا زمستان امسال به بازار عرضه خواهد کرد. پاناسونیک اعلام کرده 3D Lumix دارای قابلیت بزرگنمایی 4X ،لنز دوربین 25-100mm و دریچه دیافراگم بین f3.9 تا f5.7 خواهد بود. برای مشاهده تاثیر دریچه دیافراگم روی عکس ها، اینجا کلیک کنید.

post-59-037225600 1315042779_thumb.jpg

در نمونه اولیه این دوربین یک پورت HDMI و میکروفون استریو وجود دارد. همچنین یک دکمه قرمز رنگ برای ضبط ویدئو در قسمت بالای دوربین مشاهده می شود.

post-59-028427500 1315042754_thumb.jpg

ظاهرا اغلب کمپانی ها قصد استفاده از تکنولوژی سه بعدی را در محصولات مختلف دارند. باید دید این تکنولوژی در آینده چه شکلی به خود می گیرد و کمپانی هایی مانند Apple که هنوز از تکنولوژی سه بعدی در محصولات خود استفاده نکرده اند، چه تصمیمی در این مورد دارند.

zoomit.ir

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با درود:

تبلت‌های جدید سامسونگ رونمایی شد

سامسونگ در نمایشگاه IFA برلین 2 تبلت جدید خود را رونمایی کرد.

74148_634505783635920197_m.jpg

به گزارش سرویس دانش و فناوری برنا، نمایشگاه بین‌المللی محصولات الکترونیکی برلین (IFA) به عنوان یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های محصولات الکترونیکی با نمایش آخرین فناوری‌های رایانه‌ای و الکترونیکی از امروز کار خود را آغاز کرد.

بر اساس گزارش آی‌تی ورد، در نمایشگاه امسال محصولات الکترونیکی برلین (IFA) سامسونگ با دست پر ظاهر شد و در روز اول این نمایشگاه با معرفی 2 تبلت جدید خود، طرفدارانش را حسابی ذوق زده کرد.

سامسونگ که در روزهای اخیر درگیر اختلافات حقوقی جدی با اپل بر سر طراحی تبلت گلکسی 10.1 اینچی بوده و دادگاه عالی فدرال هم توزیع این محصول سامسونگ را در اروپا و استرالیا ممنوع اعلام کرد، اکنون در نمایشگاه برلین از 2 تبلت جدید خود یکی گلکسی تب 7.7 اینچی با صفحه نمایش آموال‌ای‌دی (AMOLED) و پردازنده 2 هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی و دیگری گلکسی نت (Galaxy Note) با صفحه نمایش 5.3 اینچی معرفی کرده است.

سیستم عامل 2 تبلت جدید سامسونگ، آندروید گوگل است.

منبع : خبرگزاری برنا

با تشکر...

_____________________________

CPU => Intel Corei7 980X

MB => GIGABYTE X58A-UD7 Rev: 1.0

RAM => CORSAIR Dominator GT + FAN 6GB (3 X 2GB) 2000 MHz CL 8-8-8-24

VGA => 2x GIGABYTE GTX 460OC 1GB SLI Rev: 1.0

SSD => OCZ Vertex 3 120GB SATA III 6GB/s

SSD => A-DATA S596 128GB - Buffer 128MB ( Internal-External )( SATA 2 & USB 2 )

ODD => SONY BLU-RAY COMBO BC-5100S

CASE => GREEN Infinity

Power=> GREEN 885 Watt

FAN => 1x ENERMAX EVEREST

Monitor => LG L1980Q Ultra Slim * Pivot

لینک به دیدگاه
Share on other sites

IFA 2011: معرفی دو محصول جذاب صوتی تصویری شارپ در نمایشگاه IFA

post-59-083364500 1315133758_thumb.jpg

شارپ در نمایشگاه IFA 2011 دو محصول Super Hi-Vision LCD و Micro System را به نمایش می گذارد. میکروسیستم معرفی شده، مخصوص iPhone/iPad است که نسبت به سایر سیستم های صوتی مخصوص ابزار Apple ، برتری دارد. سیستم شارپ برخلاف سایر سیستم های مشابه بازار علاوه بر پشتیبانی از iPhone و iPod از iPad نیز پشتیبانی می کند. محصول دیگری که شارپ در نمایشگاه IFA 2011 به نمایش گذاشت، نمونه اولیه تلویزیون Super Hi-Vision با رزولوشن فوق العاده بالا و 16 برابر رزولوشن HD است. در ادامه مشخصات کامل تر این دو محصول را مشاهده می کنید.

میکروسیستم XL-HF201PH

سیستم های صوتی مخصوص Apple معمولا برای دستگاه های iPhone و iPod قابل استفاده اند. ولی میکروسیستم جدید شارپ علاوه بر iPhone و iPod از iPad هم پشتیبانی می کند. XL-HF201PH شارپ یک Dock و پایه مخصوص iPad نیز به همراه این محصول عرضه می کند که با استفاده از یک کابل USB به میکروسیستم متصل می شود.

همه ابزار ها در حالی که به XL-HF201PH متصل هستند، شارژ هم می شوند. از دیگر ویژگی های میکروسیستم شارپ می توان به CD Player داخلی، رادیو FM و خروجی های متفاوت برای اتصال به SubWoofer اشاره کرد.

Sharp XL-HF201PH در رنگ های نقره ای و مشکی با قیمت 280 یورو به بازار عرضه می شود.

صفحه نمایش Super Hi-Vision 8K4K

نمونه اولیه LCD های Super Hi-Vision شارپ که پیشتر آنها را معرفی کردیم، در نمایشگاه IFA به نمایش در آمد. شارپ ادعا می کند Super Hi-Vision ها رزولوشنی 16 برابر بیشتر از LCD های معمول دارند. این محصول قرار نیست تا چند سال آینده به صورت عمده تولید و وارد بازار شود. صفحه نمایش 85 اینچی شارپ دارای رزولوشن 7680x4320 معادل 33 میلیون پیکسل است. 8K4K نمونه جدید تر مدل 4k4k است. مدل 4k4k حدودا 8.8 میلیون پیکسل داشت.

شارپ همچنین دو مدل جدید Aquos LE630E در سایز 32 و 42 اینچ و مدل LE830E Aquos سه بعدی با پشتیبانی از نرم افزار Skype را در این نمایشگاه معرفی و قیمت این دو مدل را نیز اعلام کرد.

* LE630E در سایز 32 اینچ با قیمت 599 یورو

* LE630E در سایز 32 اینچ با قیمت 799 یورو

* LE830E در سایز 40 اینچ با قیمت 1199 یورو

* LE830E در سایز 46 اینچ با قیمت 1599 یورو

* LE830E در سایز 60 اینچ با قیمت 3499 یورو

zoomit.ir

لینک به دیدگاه
Share on other sites

داستان پر از آب چشم گلکسی تب ۷.۷ سامسونگ در آلمان

اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش از شایعاتی درباره عرضه نسخه ۷.۷ اینچی گلکسی تب شرکت سامسونگ خبر داده بودیم. سه روز پیش هم، از عرضه این تبلت جدید در نمایشگاه IFA آلمان مطلع شدید. اما دیروز در غرفه سامسونگ اتفاق جالبی افتاد.

post-59-063181300 1315166481_thumb.jpg

به ناگاه، تمام تبلت های ۷.۷ اینچی سامسونگ و هرگونه کاتالوگ و تبلیغ متعلق به آنها، از نمایشگاه ناپدید شدند! همه مدل های آزمایشی، میزهای عرضه آنها و استندهای تبلیغاتی غیب شان زد و بر روی بیلبوردهای بزرگ و کوچک این تبلت پارچه کشیده شد. هیچ کس علت این کار را نمی دانست. تنها سخنگوی سامسونگ گفته بود این کار را داوطلبانه انجام داده اند.

اما همه به یاد دارند که از حدود یک ماه قبل، طبق شکایت اپل و رای دادگاه، فروش تبلت های ۱۰.۱ اینچی سامسونگ در آلمان ممنوع شده است. نکته بعدی هم اینکه روی تمام تبلت های ۷.۷ اینچی نمایشگاه برچست «غیر قابل فروش در آلمان» زده شده بود. حال اصل داستان چیست؟

post-59-018116200 1315166520_thumb.jpg

در حقیقت اینجا هم شاهد برخورد دیگری در جنگ پتنت (حق امتیاز) اپل بر علیه سامسونگ هستیم. مثل اینکه این شرکت آمریکایی توانسته باعث صدور حکم ممنوعیت فروش گلکسی تب ۷.۷ کره ای در آلمان شود. با حکم دادگاه منطقه دوسلدورف‌ (که یک ماه قبل همین کار را با گلکسی ۱۰.۱ کرده بود) ، سامسونگ مجبور شد تبلت های ۷.۷ اینچی اش را علاوه بر نمایشگاه IFA ، از وب سایت آلمانی اش هم حذف کند.

جیمز چانگ، سخنگوی سامسونگ درباره حکم جدید به بلومبرگ گفته است: «مطمئنا چنین تصمیمات سخت گیرانه ای، حق انتخاب خریداران آلمانی را محدود می کند. اما ما به حکم دادگاه احترام می گذاریم». اپل هنوز در این باره اظهار نظری نکرده و باید منتظر جزئیات بیشتری از دعاوی ادامه دار میان این دو شرکت باشیم.

و این داستان ادامه دارد...

منبع : نارنجی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با درود:

سامسونگ بار دیگر متهم شد

دادگاه آلمانی حکم منع فروش تبلت 7.7 اینچی سامسونگ در این کشور را اعلام کرد.

74652_634508149290977926_m.jpg

به گزارش سرویس دانش و فناروی برنا، یک دادگاه در دوسلدورف آلمان از عرضه و فروش تبلت جدید سامسونگ در نمایشگاه الکترونیکی IFA برلین جلوگیری کرد.

به گزارش رویترز، این دادگاه آلمانی در پی شکایت‌های پیشین شرکت اپل از سامسونگ به خاطر نوع طراحی تبلت گلکسی 10.1 اینچی سامسونگ به ممنوعیت فروش این محصول در اروپا در ماه آگوست انجامید، اکنون عرضه و فروش تبلت جدید 7.7 اینچی سامسونگ را در نمایشگاه برلین متوقف کرده است.

تبلت 7.7 اینچی سامسونگ آخرین تبلتی است که شرکت سامسونگ به تازگی به همراه مدل دیگر تبلت خود یعنی تبلت 5.3 اینچی Note معرفی کرد و پیش‌بینی کرده بود این محصول بتواند در بازار رقابتی تبلت‌ها و تلفن‌های همراه هوشمند از اقبال خوبی برخوردار باشد.

منبع : خبرگزاری برنا

با تشکر...

______________________________

CPU => Intel Corei7 980X

MB => GIGABYTE X58A-UD7 Rev: 1.0

RAM => CORSAIR Dominator GT + FAN 6GB (3 X 2GB) 2000 MHz CL 8-8-8-24

VGA => 2x GIGABYTE GTX 460OC 1GB SLI Rev: 1.0

SSD => OCZ Vertex 3 120GB SATA III 6GB/s

SSD => A-DATA S596 128GB - Buffer 128MB ( Internal-External )( SATA 2 & USB 2 )

ODD => SONY BLU-RAY COMBO BC-5100S

CASE => GREEN Infinity

Power=> GREEN 885 Watt

FAN => 1x ENERMAX EVEREST

Monitor => LG L1980Q Ultra Slim * Pivot

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با درود:

معرفی تبلت های Archos مدل 80G9 و 101 G9

0f597c772f890f86635f670eec728e88_L.jpg

Archos G9

جذاب ترین تبلتی که تا کنون در نمایشگاه IFA معرفی شده، تبلت 7.7 اینچی Samsung Galaxy Tab بوده است. ولی اگر طرفدار این برند نیستید، می توانید سراغ تبلت های دیگری که در این نمایشگاه معرفی شدند، بروید. Archos 80 G9 و Archos 101 G9 از دیگر تبلت هایی هستند که در نمایشگاه IFA 2011 معرفی شدند. این تبلت ها شاید به اندازه Galaxy Tab و یا iPad ظریف نباشند ولی می توانند نیاز شما را برآورده کنند. در ادامه مشخصات کامل تر این تبلت ها را مشاهده می کنید.

G9 مجهز به سیستم عامل Andoird 3.2 و پردازنده 1.5 گیگاهرتز است. این تبلت ها دارای پورت USB و اسلات سیم کارت برای استفاده از 3G هستند. از دیگر مزایای تبلت های Archos ظرفیت های بالای حافظه آنهاست که از نوع هارد دیسک است . علت وزن بالای این تبلت ها نیز همین حافظه زیاد هارد دیسک آنهاست. علاوه بر این حافظه این تبلت ها ممکن است با ضربه خوردن دچار آسیب شود. شما می توانید تبلت های Archos را با حافظه داخلی 250GB نیز تهیه کنید. در ویدئوی زیر کیفیت مناسب صفحه لمسی این تبلت بررسی شده است.

منبع : zoomit

با تشکر...

_____________________________

CPU => Intel Corei7 980X

MB => GIGABYTE X58A-UD7 Rev: 1.0

RAM => CORSAIR Dominator GT + FAN 6GB (3 X 2GB) 2000 MHz CL 8-8-8-24

VGA => 2x GIGABYTE GTX 460OC 1GB SLI Rev: 1.0

SSD => OCZ Vertex 3 120GB SATA III 6GB/s

SSD => A-DATA S596 128GB - Buffer 128MB ( Internal-External )( SATA 2 & USB 2 )

ODD => SONY BLU-RAY COMBO BC-5100S

CASE => GREEN Infinity

Power=> GREEN 885 Watt

FAN => 1x ENERMAX EVEREST

Monitor => LG L1980Q Ultra Slim * Pivot

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با درود:

معرفی 2 تبلت متفاوت از سونی

شرکت سونی در حاشیه برگزاری نمایشگاه IFA از 2 تبلت جدید خود رونمایی کرد.

74418_634507274896875444_m.jpg

به گزارش سرویس دانش و فناوری برنا، در حاشیه برگزاری نمایشگاه محصولات الکترونیکی IFA در شهر برلین، سونی 2 مدل تبلت خود را با نام‌های P Tablet و S Tablet معرفی کرده است.

بر اساس گزارش شینهوا، سونی اعلام کرد تبلت مدل S به علت برخورداری از قابلیت یونیورسال ریموت (Universal Remote) می‌تواند به عنوان وسیله کنترل تمامی وسایل صوتی و تصویری استفاده شود. تبلت P هم دارای یک حافظه داخلی 4 گیگابایتی و صفحه نمایش 5.5 اینچی است.

تبلت S با قیمت 479 یورو و تبلت مدل P با قیمت 599 یورو از ماه نوامبر در اروپا توزیع خواهد شد.

131092207_11n.jpg

131092207_21n.jpg

131092207_31n.jpg

131092207_41n.jpg

131092207_61n.jpg

منبع : خبرگزاری برنا

با تشکر...

_____________________________

CPU => Intel Corei7 980X

MB => GIGABYTE X58A-UD7 Rev: 1.0

RAM => CORSAIR Dominator GT + FAN 6GB (3 X 2GB) 2000 MHz CL 8-8-8-24

VGA => 2x GIGABYTE GTX 460OC 1GB SLI Rev: 1.0

SSD => OCZ Vertex 3 120GB SATA III 6GB/s

SSD => A-DATA S596 128GB - Buffer 128MB ( Internal-External )( SATA 2 & USB 2 )

ODD => SONY BLU-RAY COMBO BC-5100S

CASE => GREEN Infinity

Power=> GREEN 885 Watt

FAN => 1x ENERMAX EVEREST

Monitor => LG L1980Q Ultra Slim * Pivot

لینک به دیدگاه
Share on other sites

محصولات جدید Sony برای کاربران مختلف

شرکت Sony به تازگی جدیدترین محصولات خود را در نمایشگاه لوازم مصرفی الکترونیک IFA آلمان در برلین معرفی و رونمایی کرده است. آخرین محصولات معرفی شده از طرف این شرکت در این نمایشگاه چهار محصول جدید و متفاوت هستند.

دو هدفون جدید این شرکت با مدل های MDR-NC100D وMDR-NC200D هستند که امکانات متفاوتی را در اختیار کاربرانشان قرار می دهند. این هدفون ها قابلیت حذف صداهای زائد محیطی را داشته و برای این کار مجهز به تکنولوژی DNC هستند. این هدفون ها دارای آمپلی فایر قوی دیجیتالی بوده و با استفاده از امکان Sony Digital Equalizer صداهای بلند، خش دار و آزار دهنده را از بین می برند. طراحی این هدفون ها به صورت داخلی گوشی است و صدای پخش شده از آنها با آستانه شنوایی گوش انسان سازگاری دارد.

هدفون مدل MDR-NC200D طرحی اسپورتی داشته و حمل و جابه جایی راحت تری هم دارد. هر دو این هدفون ها با فرکانسی متغیر از 8 هرتز تا23 کیلوهرتز کار می کنند و با استفاده از دو باتری سایز AAA شارژ می شوند. با این همه، اما هنوز تاریخ و قیمت عرضه این هدفون های جدید اعلام نشده است. شرکت Sony همچنین نسل جدید دیسک های Blu-ray خودش را رونمایی و معرفی کرده است. این محصول که با مدل BDP-S185 معرفی شده است، قابلیت پخش و اجرای دیسک های Blu-ray به صورت full HD را داشته و مجهز به تکنولوژی Precision Cinema HD Upscale برای پخش با کیفیت محتوای ویدئویی است. این دستگاه که در دو رنگ مشکی و نقره ای طراحی و تولید شده، مجهز به پورت های HDMI و USB است. این دستگاه همچنین دارای تکنولوژی XrossMediaBar برای راهبری و مرور راحت تر هم هست. شرکت Sony اعلام کرده است که این محصول را در ماه اکتبر آینده به بازار معرفی می کند. با این حال، اما هنوز اطلاعاتی درباره قیمت آن منتشر نشده است.

این شرکت همچنین جدیدترین دستگاه ویدئو پروژکتور خودش را هم به بازار معرفی کرده است. این ویدئو پروژکتور که با مدل VPL-VW95ES به بازار معرفی شده، در واقع اولین دستگاه ویدئو پروژکتور خانگی سه بعدی است. این دستگاه دارای تکنولوژی کنترل لامپ دینامیک است و از تکنولوژی Advanced Iris 3 برای افزایش کنتراست تصویر هم بهره می برد تا به این ترتیب تصاویر سه بعدی را به صورتی شفاف و با کیفیت تر به نمایش بگذارد. این دستگاه هم قرار است در ماه اکتبر آینده روانه بازار شود، اما هنوز قیمت عرضه آن اعلام نشده است.

post-59-075235000 1315285629_thumb.jpg

منبع : دنیای اقتصاد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با درود:

هفته ای که گذشت:

نمایشگاه IFA، اطلاعات بیشتر از Win8، دیسک سخت 4TB، اخراج مدیرعامل یاهو

65686565750425516392.jpg

Zoomit Summary

در هفته ایی که گذشت نمایشگاه IFA 2011 در برلین برگزار شد و تولید کننده های مختلف محصولات صوتی و تصویری خود را از تبلت و تلفن هوشمند تا تلویزیون و نوت بوک های 3D به نمایش عموم گذاشتند. سی گیت حجیم ترین دیسک سخت دنیا را با ظرفیت 4TB به نمایش گذاشت و یاهو نیز کارل بارتز، مدیرعامل این شرکت را اخراج کرد تا شاید وضعیت رکود فعلی شرکت تغییری کند. مایکروسافت نیز پیش نمایشی از ویندوز 8 را به نمایش گذاشت که در آن خبری از بوت طولانی مدت نبود و سیسم عامل در یک چشم به هم زدن بالا می آمد.

منبع : zoomit

با تشکر...

______________________________

CPU => Intel Corei7 980X

MB => GIGABYTE X58A-UD7 Rev: 1.0

RAM => CORSAIR Dominator GT + FAN 6GB (3 X 2GB) 2000 MHz CL 8-8-8-24

VGA => 2x GIGABYTE GTX 460OC 1GB SLI Rev: 1.0

SSD => OCZ Vertex 3 120GB SATA III 6GB/s

SSD => A-DATA S596 128GB - Buffer 128MB ( Internal-External )( SATA 2 & USB 2 )

ODD => SONY BLU-RAY COMBO BC-5100S

CASE => GREEN Infinity

Power=> GREEN 885 Watt

FAN => 1x ENERMAX EVEREST

Monitor => LG L1980Q Ultra Slim * Pivot

لینک به دیدگاه
Share on other sites

الان تلویزیون روشن بود و اخبار ساعت 10 شبکه 3 داشت پخش میشد . یه خبر برام جالب بود . جدیدترین لواز دیجیتال و تلویزیون سه بعدی بدون نیاز به عینک با قیمت 14 میلیون در نمایشگاه آلمان به نمایش گذاشته شد . بابا بیشتر از 10 روزه نمایشگاه شروع شده . داره تموم میشه . تازه دارن خبرش رو پخش میکنن :-? ;)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...