رفتن به مطلب

amir 1
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام و درود خدمت تمامی دوستان عزیز
در سال گذشته ( دی ماه ) گرافیک بنده دچار مشکل شد ( GV-N98TG1 GAMING-6GD ) که پس از برسی ها و تمامی تست ها متوجه شدیم که مطمئنا ارور B2 از کارت گرافیک هست
( نا گفته نماند که انواع تست ها هم در ابتدای مشکل و هم پس از تعویض مجدد انجام شده که برای ما هزینه بر بوده و سخت ! )
گرافیک رو به شعبه اصفهان تحویل دادیم که پس از گذشت حدود یک هفته گرافیک رو به ما پس دادن ( تعویض کردن )
ولی باز هم این گرافیک مشکل داشت ما گرافیک رو به دفتر ارائه دادیم پس از گذشت یک روز گفتن هیچ مشکلی نداره و قبول نکردن که گرافیک سالم تحویل داده نشده و همچنان q code b2 پس از مدتی کار کردن نمایش داده خواهد شد و حتی انچنان سطح دانش اون فرد پایین بود که حتی متوجه نمیشد ارور B2 مخصوص گرافیک بوده و صحبت از تعویض ویندوز و اپدیت کردن درایور ها و ...... میکرد !
متاسفانه پس از این مدت مشکلی پیش اومد و نتونستم اقدامی کنم
و در فروردین ماه 97 بالاخره پس از نداشتن گرافیک و سختی های زیاد , گرافیک به همراه سیستم کامل بردم شعبه و پس از تست بالاخره دیدن گرافیک مشکل داره و گویا درخواست تعویض مجدد داده اند

ما درخواست تعویض کارت با کارت گرافیک نو همین مدل یا معادل همین کارت رو داریم !

*این موضوع پیگیری خواهد شد و به اطلاع همه عزیزان خواهد رسید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1397/01/26, 23:02:21، amir 1 گفته است :

سلام و درود خدمت تمامی دوستان عزیز
در سال گذشته ( دی ماه ) گرافیک بنده دچار مشکل شد ( GV-N98TG1 GAMING-6GD ) که پس از برسی ها و تمامی تست ها متوجه شدیم که مطمئنا ارور B2 از کارت گرافیک هست
( نا گفته نماند که انواع تست ها هم در ابتدای مشکل و هم پس از تعویض مجدد انجام شده که برای ما هزینه بر بوده و سخت ! )
گرافیک رو به شعبه اصفهان تحویل دادیم که پس از گذشت حدود یک هفته گرافیک رو به ما پس دادن ( تعویض کردن )
ولی باز هم این گرافیک مشکل داشت ما گرافیک رو به دفتر ارائه دادیم پس از گذشت یک روز گفتن هیچ مشکلی نداره و قبول نکردن که گرافیک سالم تحویل داده نشده و همچنان q code b2 پس از مدتی کار کردن نمایش داده خواهد شد و حتی انچنان سطح دانش اون فرد پایین بود که حتی متوجه نمیشد ارور B2 مخصوص گرافیک بوده و صحبت از تعویض ویندوز و اپدیت کردن درایور ها و ...... میکرد !
متاسفانه پس از این مدت مشکلی پیش اومد و نتونستم اقدامی کنم
و در فروردین ماه 97 بالاخره پس از نداشتن گرافیک و سختی های زیاد , گرافیک به همراه سیستم کامل بردم شعبه و پس از تست بالاخره دیدن گرافیک مشکل داره و گویا درخواست تعویض مجدد داده اند

ما درخواست تعویض کارت با کارت گرافیک نو همین مدل یا معادل همین کارت رو داریم !

*این موضوع پیگیری خواهد شد و به اطلاع همه عزیزان خواهد رسید

متاسفانه اواژنگ بسیار  نامناسب برخورد  و به هیچ عنوان کار مشتری رو در وهله اول راه نمیاندازن و هزار بار بایستی پیگیری و داد و بیداد کنید منم یه مادر برد دادم نمایندگی اواژنگ  شهر  قزوین مورخ 21 فروردین بعد از گذشت یک هفته چهارشنبه   با تهران تماس گرفتم پیگیری کنم در چه مرحله ای هستش ولی در کمال تعجب میگفتن هوز پذیرش نشده مادربرد و... تماس گرفتم با نمایندگی قزون و با لحن نامناسب گفتن که اونا ارسال کردن و... خلاصه بعد کلی کلنجار و پیغام گذاشتن  برای مدیر خدمات اواژنگ تهران بالاخره مادربرد گمشده پیدا شد و گفتن بایوسش پریده بود و درست شده چهارشنبه ساعت 6 میدن تیپاکس تا پنج شنبه نهایت شنبه دستمه اما امروز که مورخ 1 اردیبهشت هست هنوز مادربردی  به بنده تحویل ندادن و هر دفعه هم درست پاسخگو نیستن  تماس هم میگیرید بایستی مدت طولانی پشت خط منتظر برقراری تماس باشید تا بردارن . واقعا به حقوق مصرف کننده احترام نمیگذارند  و هیچ  امیدی برای  پیگیری از طریق قانون و طرح شکایت و.. نیست 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آوژنگ کلا گارانتی خوبی نیست دوست منم چند ماه پیش یه کارت giga r9 390 داشت که دماش بالا بود برد گارانتی کارتش را تعویض کردن و یه کارت r9 390 دیگه دسته دو و بدون جعبه دادن که بعد از دو هفته سوخت و آخر هم نتونستیم کاری کنیم . نزدیک به 20 دفعه دوستم رفته نمایندگی آوژنگ و درخواست تعویض با کارت نو که معادل همین کارت باشه را کرده ولی نمایندگی زیربار نرفت که کارت نو بده. ودیگه دوستم بیخیال شد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

کلا گارانتی ها پول اضاف ( تا 50% بیشتر قیمت واقعی) میگیرن که خدمات سریع و بدون نقص داشته باشن ولی با وجود مدیریت بسیار تخ../می کشور و عدم نظارت دارن جولان میدن.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بله متاسفانه پاسخگویی آواژنگ دفتر تهران و هم اصفهان فوق العاده پایین بوده تا کنون

بخش رضایت مشتریشون هم که گویا فعال نیست  ما تماس گرفتیم !

 فعلا که منتظریم ببینیم چیکار میکنن , اینجا اطلاع خواهیم داد ... !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

6ساله جنس بدون گارانتی از آشنا میگیرم بدون کوچکترین مشکلی

گارانتی کلا چرته و تمام پس پول بابتش ندید

PS4رو  خریده بودم بدون گارانتی چرت مغازه داره ها که الکی میکشن روش ! اون آشنای هم کارش فروش کنسول نبود ولی وقتی کنسول اومده دستم چیزی ازش ندزدیده بودن توش 10دلار کد پول و یک کد پلاس 1ماه بود که الان همش رو برمیدارن

ایکس باکس و دوربین واقعیت مجازی و همش همینطوری بوده اصلا برچسب کنسول  و لوازم باز نشده بودن، حالا اگه جنس گارانتی نداشته باشه طرف نمیخره ! من گارانتی داشته باشم نمیخرم ?

آواژنگ تا دیروز فلش گارانتی میکرد الان شاخ شده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1397/01/26, 23:02:21، amir 1 گفته است :

سلام و درود خدمت تمامی دوستان عزیز
در سال گذشته ( دی ماه ) گرافیک بنده دچار مشکل شد ( GV-N98TG1 GAMING-6GD ) که پس از برسی ها و تمامی تست ها متوجه شدیم که مطمئنا ارور B2 از کارت گرافیک هست
( نا گفته نماند که انواع تست ها هم در ابتدای مشکل و هم پس از تعویض مجدد انجام شده که برای ما هزینه بر بوده و سخت ! )
گرافیک رو به شعبه اصفهان تحویل دادیم که پس از گذشت حدود یک هفته گرافیک رو به ما پس دادن ( تعویض کردن )
ولی باز هم این گرافیک مشکل داشت ما گرافیک رو به دفتر ارائه دادیم پس از گذشت یک روز گفتن هیچ مشکلی نداره و قبول نکردن که گرافیک سالم تحویل داده نشده و همچنان q code b2 پس از مدتی کار کردن نمایش داده خواهد شد و حتی انچنان سطح دانش اون فرد پایین بود که حتی متوجه نمیشد ارور B2 مخصوص گرافیک بوده و صحبت از تعویض ویندوز و اپدیت کردن درایور ها و ...... میکرد !
متاسفانه پس از این مدت مشکلی پیش اومد و نتونستم اقدامی کنم
و در فروردین ماه 97 بالاخره پس از نداشتن گرافیک و سختی های زیاد , گرافیک به همراه سیستم کامل بردم شعبه و پس از تست بالاخره دیدن گرافیک مشکل داره و گویا درخواست تعویض مجدد داده اند

ما درخواست تعویض کارت با کارت گرافیک نو همین مدل یا معادل همین کارت رو داریم !

*این موضوع پیگیری خواهد شد و به اطلاع همه عزیزان خواهد رسید

درود

دوست عزیز همین تاپیک و توی فروم  شهر سخت افزار بالا بیار خود گیگا بایت اونجا حضور داره مطمئن باش در اسرع وقت پیگیری می کنن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا وضعیت گارانتی تو ایران خیلی بده

گارانتی ایستا هم تعریفی نداره 

فقط میگن گارانتی گرین تو اینا یکم بهتره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

حالا خوبه نمایندگی رسمی گیگابایت هست

این کارتا رو به خود شرکت گیگابایت برگشت میزنن

حالا من نمیدونم چه مرگشونه این اداها رو در میارن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

یه مطلبی یادآوری کنم بعضی ها با مشکل تصویر سبز برفکی گرافیک من آشنا هستن اون زمان بردم که giga z97 ud3h-bk هستش بردم گارانتی تست کنن که مطمئن بشم برد ایراد نداره

مسئول فنیشون بهم گفت برد شما با گرافیکهای amd سازگاری نداره و گرافیکتو عوض کن انویدیا بخر ، همون طور که میدونید برد من قابلیت sli و کراس فایر داره ،

بردی که قابلیت کراس فایر 3 کارته داره طرف میگه با گرافیکهای amd مچ نیست ، شما همین مطلبو بگیر تا تهشو بخون که چه بی سوادانی سر کار هستن وقتی فقط مدرک ملاک باشه همین میشه از لحاظ فنی صفر اما وقتی پای حرف مدرک میاد طرف فوق لیسانس یا دکترای فلان چیز داره !!!

امیدوارم مشکل استارتر حل بشه و تو شهر سخت افزار نمایندگی داره اونجا مشکلتو بگو ان شا ءالله رسیدگی میکنن و اگه الافت کردن تهدیدشون کن تو کل فضای مجازی ابروشونو میبری

لینک به دیدگاه
Share on other sites

حدود 12-13 سال پیش آواژنگ بهترین شرکت گارانتی کننده بود و خدمات و احترام به مشتریشون واقعا حرف نداشت , واقعا نمی دونم چه اتفاقی افتاده که تا این حد پسرفت کرده , واقعا حیف برند فوق العاده ی گیگابایت که دست ایناست

ویرایش شده توسط Gintama
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خیلی از خریدار ها msi رو به خاطر گارانتی عالی گرینش میخرن 

اگه اینجوری پیش بره مطمئنا فروش بعضی قطعات کم میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

قطعه اگر بیش از ۶ ماه از گارانتیش گذشته باشد، با نو تعویض نمی شود.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 ساعت قبل، WINNER گفته است :

حالا خوبه نمایندگی رسمی گیگابایت هست

این کارتا رو به خود شرکت گیگابایت برگشت میزنن

حالا من نمیدونم چه مرگشونه این اداها رو در میارن

گویا کارت 980ti  کارکرده هم موجود ندارن

در 6 ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

امیدوارم مشکل استارتر حل بشه و تو شهر سخت افزار نمایندگی داره اونجا مشکلتو بگو ان شا ءالله رسیدگی میکنن و اگه الافت کردن تهدیدشون کن تو کل فضای مجازی ابروشونو میبری

در شهر سخت افزار هم تاپیک ایجاد شده با ادرس زیر ولی خب شما میتونید با یک ملاحضه کوتاه ببینید چه اتفاقی صورت گرفته !

http://www.shahrsakhtafzar.com/forum/f384/شکایت-از-شرکت-آواژنگ-65362/

در 5 ساعت قبل، Miad007 گفته است :

خیلی از خریدار ها msi رو به خاطر گارانتی عالی گرینش میخرن 

اگه اینجوری پیش بره مطمئنا فروش بعضی قطعات کم میشه

با نظر شما موافقم  که فروششون کم خواهد شد اگر بدین صورت ادامه بدهند !

 

در 4 ساعت قبل، سعید بهمنیان گفته است :

درود

قطعه اگر بیش از ۶ ماه از گارانتیش گذشته باشد، با نو تعویض نمی شود.

در حال حاضر 980ti هیچیش پیدا نمیشه ...!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یک عدد گرافیک 980 داشتم  که موقع بازی صدای جوکرش زیاد بود یک سال و نیم از گارانتیش مونده بود بردم میدان ونک ساختمان مرکزی آواژنگ با یک گرافیک دیگه تعویض کردن متوجه شدم گرافیکی که بهم دادن نو نیست اونم بعداز یک مدتی بر اثر وزن زیاد خم شد جوری که یکی از فن هاش به بدنه گرافیک میخورد دیگه نبردم ونک بردم شعبه دیگه تو خیابان طالقانی ...خدا رو شکر این بار یه گرافیک نو بهم دادن ده دقیقه بعدشم فروختم 1260 و رفتم 1070 خریدم 1775 ?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم خاطره خوبی از آواژنگ ندارم.نوشتن تجربه هم دردی رو دوا نمیکنه همه دوستان خودشون خبر دارن جریان چیه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 44 دقیقه قبل، testaccount گفته است :

من یک کیبرد کولر مستر با گارانتی آواژنگ دارم، اول که خریدم از یه فروشگاهی دیدم از گارانتیش 1 سال گذشته، یه مشکلی پیدا کرد همون ماه اول یکی از دکمه هاش 2 کلیکی شد بردم گارانتی در عرض 1 هفته نو اش را بهم دادن.

البته این تنها تجربه من با گارانتی آواژنگ بوده که راضی بودم ولی نمیتونم نتیجه بگیرم که گارانتی خوبیه یا بد.

موش و صفحه کلید از آنجایی که تعمیر ندارد، وضعش کمی متفاوت است. من هم موش لاجیتک فرستادم برای گارانتی، با این که دو سال کارکرده بود، نو جایگزین کردند، البته با دو ماه تاخیر،چون واردات لاجیتک را تعطیل کرده اند موجودی نداشتند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 سال بعد...

گارانتی آواژنگ از لحاظ قطعات ریز و جزعی خوبه ولی به سخت افزار که میرسه لنگ میزنه که اونم حتما باید اینقدر بری وبیای تا پیگیری کنن کارکنان نمایندگیهاش بیسوادن وگرنه اصولاً همیشه تعویض میکنن.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 سال بعد...
  • 1 سال بعد...

با سلام و خسته نباشيد.نميدانم اين پيام را كدام مسؤول آواژنگ ميخواند ولي اميدوارم كسي باشد كه بتواند مرحمي برد رد دل مردم بگذارد.دو ماه پيش لبت تاب مارك ايسوس با پشتيباني آواژنگ را از يكي از فروشگاه هاي ايسوس به مبلغ ٢٧/٠٠٠/٠٠٠ تومن با وام و بدبختي براي پسر محصلم  خريدم. تا اينكه ١٥ روز پيش يعني ١٠ بهمن ١٤٠٠ متوجه شدم لاي يكي از لولاي درب لب تاب باز شده است. به آواژنگ مراجعه كردم و گفتند كه لولا شكسته.گفتند كه با هزينه خودتان تعويض شود.گفتم خرجش چقدر مي شود؛ گفتند مسؤول فني ببيند بعدا به شما اطلاع ميدهيم.بعد از چند روز تماس گرفتند و گفتند خرجش ميشود ١/٦٠٠/٠٠٠ تومن. گفتم اشكالي ندارد.الان نزديك به ١٦ روز است كه لبتاب در اختيار شركت آواژنگ است و ميگويند سفارش قطعه داديم و هر وقت وارد شد با شما تماس ميگيريم. عرضم اينست كه آن مسؤول فني كه بررسي كرد و گفت خرجش اينقدر ميشود نميتوانست اين را هم ميگفت كه ممكن است قطعه به زو ي به دست ما نرسد.من حداقل به همان حالت لبت را استفاده ميكردم تا قطعه برسد.الان ١٦ روزه بچه من از درس و مدرسه عقب افتاده و بسختي ميتواند از گوشي براي كلاس درس استفاده كند. جالب اينست كه زماني كه تماس ميگيري و پيگيري ميكني اون خانم هايي كه پشت خط تلفن هستند خيلي با خونسردي و بي خيالي از زمان حاضر شدن لب تاب اظهار بي اطلاعي ميكنند و فقط ميگويند آماده شد با شما تماس ميگيريم.كاش كمي مردم دار بوديد.كاش با مردم عين خانواده خودتان رفتار ميكرديد.كاش درد مردم رو درد خودتون ميدونستيد. اونموقع اينقدر بيرحم نبوديد.
كاش همراه بوديد. فقط ميتونم بگم متاسفم از خريد خودم و متاسفم كه با آواژنگ آشنا شدم.
ياعلي
 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

3 ساعت قبل، Majid mirhoseini گفته است:

با سلام و خسته نباشيد.نميدانم اين پيام را كدام مسؤول آواژنگ ميخواند ولي اميدوارم كسي باشد كه بتواند مرحمي برد رد دل مردم بگذارد.دو ماه پيش لبت تاب مارك ايسوس با پشتيباني آواژنگ را از يكي از فروشگاه هاي ايسوس به مبلغ ٢٧/٠٠٠/٠٠٠ تومن با وام و بدبختي براي پسر محصلم  خريدم. تا اينكه ١٥ روز پيش يعني ١٠ بهمن ١٤٠٠ متوجه شدم لاي يكي از لولاي درب لب تاب باز شده است. به آواژنگ مراجعه كردم و گفتند كه لولا شكسته.گفتند كه با هزينه خودتان تعويض شود.گفتم خرجش چقدر مي شود؛ گفتند مسؤول فني ببيند بعدا به شما اطلاع ميدهيم.بعد از چند روز تماس گرفتند و گفتند خرجش ميشود ١/٦٠٠/٠٠٠ تومن. گفتم اشكالي ندارد.الان نزديك به ١٦ روز است كه لبتاب در اختيار شركت آواژنگ است و ميگويند سفارش قطعه داديم و هر وقت وارد شد با شما تماس ميگيريم. عرضم اينست كه آن مسؤول فني كه بررسي كرد و گفت خرجش اينقدر ميشود نميتوانست اين را هم ميگفت كه ممكن است قطعه به زو ي به دست ما نرسد.من حداقل به همان حالت لبت را استفاده ميكردم تا قطعه برسد.الان ١٦ روزه بچه من از درس و مدرسه عقب افتاده و بسختي ميتواند از گوشي براي كلاس درس استفاده كند. جالب اينست كه زماني كه تماس ميگيري و پيگيري ميكني اون خانم هايي كه پشت خط تلفن هستند خيلي با خونسردي و بي خيالي از زمان حاضر شدن لب تاب اظهار بي اطلاعي ميكنند و فقط ميگويند آماده شد با شما تماس ميگيريم.كاش كمي مردم دار بوديد.كاش با مردم عين خانواده خودتان رفتار ميكرديد.كاش درد مردم رو درد خودتون ميدونستيد. اونموقع اينقدر بيرحم نبوديد.
كاش همراه بوديد. فقط ميتونم بگم متاسفم از خريد خودم و متاسفم كه با آواژنگ آشنا شدم.
ياعلي
 

سلام آقا مجید عزیز،

شما از وضعیت گارانتی در ایران مطلع نبودین، از این نظر نمیخوام بگم انتظار زیادی دارید، اما اگر از من می پرسی، چیز عجیب و غریبی اتفاق نیفتاده. بله آواژنگ وقتی قطعه نداشته باید به شما اطلاع میداده، که مثلا ممکنه ماه ها طول بکشه تا قطعه دستشون برسه. اما در کل 2 تا توصیه دارم خدمت شما.

1. اگر درز لولا طوریه که بعد از مدتی استفاده (بازو بسته کردن روزانه) ممکنه وضعش بدتر بشه، برو به آواژنگ 1.600 پول بده - امانی - اما لپتاپ رو پس بگیر بیار خونه ازش استفاده کن و بهشون بگو هر وقت قطعه آوردین خبر بدین لپتاپ رو برای تعمییر بیارم.

2. اگر درز لولا طوری نیست که مشکلی در کارکرد عادی لپتاپ ایجاد کنه، برو لپتاپ رو پس بگیر هیچ هزینه ای هم لازم نیست بکنی، و ازش استفاده کن.

اصولا زمانی به گارانتی مراجعه کن که مجبور باشی.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...