رفتن به مطلب

شایعه : نقشه های راه جدید چیپست AMD Z490 ، برند جدید ASUS AREZ و پردازنده هشت هسته ای CoffeeLake-S را لو دادند!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

9babd222bfd98ccb294beac3ccfdcd73.jpg

 

براساس یک پست غیر رسمی در انجمن وبسایت PCEva ،ظاهرا اسلاید هایی مربوط به عرضه رسمی مادبرد Gigabyte AORUS X470 پخش شده است .این اسلاید شامل لیست تمامی چیپست های AMD برای پردازنده های Ryzen است.در این اسلاید یک اسم رمز جدید به نام Z490 به چشم میخورد.شایع شده این چیپست بالاتر از چیپست X470 قرار خواهد گرفت و از تعداد 4 مسیر لنز اضافه برای PCIe 3.0 برخوردار است.در حال حاضر اینها تنها یک شایعه هستند و نمیتوان آنها را به صورت رسمی تایید کرد.

 

925a15906baee1a5634e6ff64c122470.png

 

شایعه دوم مربوط به برند جدید AERZ از سوی کمپانی ASUS است .همانطور که قبلا هم گفته شده ، این کمپانی استفاده از این برند را مخصوص کارتهای گرافیکی AMD RADEON به کار خواهد گرفت.در این رابطه ASUS یک وب سایت اختصاصی را برای این برند جدید خود راه اندازی کرده است ، اما تاکنون صفحه مربوط به آن خالی از محصول است.در حقیقت سری AREZ پاسخ ASUS به برنامه GPP کمپانی انویدیا است ، که سعی در خصوصی سازی برند GeForce دارد. برند AREZ باید از نظر ASUS به عنوان یک نام تجاری در موارد بازاریابی جایگزین شود.

 

6a0f052a36703c8b0fa0bd6ec1b14471.png

 

شایعه سوم هم مربوط به اولین پردازنده هشت هسته ای در خانواده Coffelake اینتل است.کاملا واضح است که اینتل سرگرم آماده سازی مادبردهایی با چیپست Z390 است .این موضوع با ارائه کتابچه راهنمای مادربرد از سوی بایوستار به تایید رسید.با این حال چه چیزی میتواند جهت اثبات این شایعات ، موثق تر از خود کمپانی اینتل باشد.ظاهرا در پایگاه داده فنی اینتل از عبارت 2+8 برای خانواده پردازنده های Coffee Lake S استفاده شده است .این عبارت عمدتا میتواند مربوط به تعداد هسته ها و یا واحد های گرافیکی باشند.

 

منبع : Videocardz

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...