رفتن به مطلب

AOC اولین نمایشگر گیمینگ از سری AGON ،مجهز به فناوری های FreeSync 2 و HDR400 را معرفی کرد!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

420fa729aac0d7b79279085a7c929081.jpg

 

کمپانی AOC به تازگی یک نمایشگر گیمینگ جدید از خانواده AGON را معرفی کرده است .این نمایشگر با نام AGON AG322QC4 شناخته میشود.پنل به کاربرده شده در این نمایشگر از نوع VA در اندازه 31.5 اینچ است و از ویژگیهایی شامل دقت QHD(2560x1440) ، نسبت ابعاد تصویر 16 به 9 ، کنتراست استاتیک 2000 به 1 ، زاویه انحنای 1800R ، نرخ نو سازی 144 هرتزی در کنار زمان پاسخدهی 4 میلی ثانیه ای پیکسل ها و پشتیبانی از فناوری FreeSync 2 برای داشتن یک گیم پلی صاف و روان بهره میبرد.جهت دریافت تصاویری زنده و شفاف در بازیها علاوه بر فناوری Radeon FreeSync 2 این نمایشگر از استاندارد VESA DisplayHDR 400 نیزپشتیبانی میکند.با توجه به پشتیبانی از استاندارد VESA HDR400 این نمایشگر میتواند به حداکثر شدت روشنایی 400 کاندلا برمترمربع دست یابد.این موضوع باعث دست یابی به درجه بالایی از عمق رنگ ها به خصوص رنگ سیاه میشود و باعث خلوص تصاویر HDR با یک دامنه دینامیکی بالا میشود.

 

fd7edb92f7c17d07d92d968bb3130eb0.jpg

 

علاوه بر ویژگیهای گفته شده ، AOC برای این نمایشگر قابلیتهای دیگری نظیر تنظیمات مختلف برای ژانرهایی مختلف بازیها مانند بازیهای شوتر اول شخص ویا ریسینگ ، قابلیت فعال سازی OSD (روشن سازی مناطق تاریک در بازیها) توسط یک سوئیچ سریع ،حالت AOC Low Mode، را در نظر گرفته است. پایه این مانیتور به صورت آرگونومیک و با قابلیت تنظیم طراحی شده و به شما امکان تنظیم در حالت های چرخش صفحه ، ارتفاع و شیب را میدهد.وجود خروجی هدفون امکان اتصال هدفون را به گیمرها فراهم آورده است.همچنین دو پورت USB 3.0 برای این نمایشگر در نظر گرفته شده که به مانند یک هاب عمل میکنند. سیستم نورپردازی LED RGB در قسمت های پایه و پشتی این مانیتور ، به کاربران امکان هماهنگ سازی و شخصی سازی با دیگر قطعات را فراهم آورده است.

نمایشگر AOC AGON AG322QC4 از ماه ژوئن 2018 و با قیمت 599 یورو در دسترس علاقه مندان خواهد بود.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

با توجه به اپشنایی که داره بنظر که مانیتور خوبی میرسه مخصوصا که تو ایران از این برند موجود میشه، سری اگونش که حرفه ای تر هست مطمعنا گزینه ی خوبی خواهد بود از بین مانیتور های معرفی شده، البته باید دید قیمتش چی میشه تو ایران،اصلا وارد میشه یا نه ?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...