رفتن به مطلب

CRYORIG خنک کننده تمام مسی C7 CU را معرفی کرد!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

7a417b017f5bbf7a8cb2d73037eaf270.jpg

 

CRYORIG از سازندگان راه حل های ذخیره سازی ، امروز از خنک کننده جدید خود به نام C7 CU پرده برداشت .خنک کننده جدید از  همان معماری C7 که قبلا در خنک کننده های دیگر این کمپانی مورد استفاده بوده ، بهره مند شده است.بدنه این خنک کننده بر خلاف خنک کننده های رایج تماما از جنس مس است . تغییرفلز بدنه اصلی از آلومینیوم به مس ، باعث بهبود 15 درصدی در عملیات خنک سازی شده است.به دلیل اندازه جمع و جور این کولر ، قابلیت نصب در سیستم های SFF / ITX  نیز برای آن ، فراهم شده است.به دلیل محدودیت فضا در سیستم های کوچک ITX ، خنک کننده C7 Cu تماما از جنس مس ساخته شده و سرعت چرخش فن نیز بدون تغییر باقی مانده است.فلز مس نسبت به آلومینیوم از هدایت حرارتی بالاتری برخوردار است ، اماتقریبا سه برابر از آن گرانتر است. به همین دلیل است که از مس فقط بر روی قسمت های مهم گرمایشی مانند لوله های ناقل حرارت و یا پایه اصلی هیتسینک ، استفاده میشود. CRYORIG  در خنک کننده جدید C7 ، تمامی عناصر آلومینیومی را با مس خالص جایگزین کرده است.

 

8e9e887c555c4658be5e5919d32a29f1.jpg

 

به دلیل استفاده از معماری اصلی خنک کننده C7 ، پشتیبانی از هر دو پلتفرم AMD و اینتل برای آن میسر شده است . C7 مجهز به یک فن 92 میلیمتری PWM با قابلیت ضد ارتعاش است.چهار گوشه قاب دور این فن مجهز به شکاف شده است تا حجم جابه جایی هوا را افزایش دهد.این نحوه طراحی در سیستم های بسیار کوچک SFF/ITX کارآمد خواهد بود.خنک کننده C7 در اروپا و آمریکا به قیمت 49.95 دلار به فروش خواهد رسید.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...