رفتن به مطلب

سریال «Witcher» نت‌ فلیکس تا سال ۲۰۲۰ پخش نمی‌شود


Hassan.SK
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

thewitcher3.thumb.jpg.e52c8248e2f256fff0455e98dc4cfdf0.jpg

نت‌فلیکس هفته گذشته با برگزاری مراسمی در شهر رم از چند پروژه جدید خود رونمایی کرد و اطلاعات تازه‌ای از آثار تلویزیونی معرفی شده خود از جمله پروژه «ویچر» منتشر کرد.

سریال «ویچر» که بر اساس رمان‌های «آندری ساپکوفسکی» ساخته می‌شود، روزگار شکارچی هیولایی به نام «گرالت از ریویا» یا «گرگ سفید» را تصویر خواهد کرد. در رمان خواننده با دنیای آشفته جادو و هیولا آشنا می‌شود، دنیایی که هیولاهای شرور آن در زیر پوست انسان‌های معمولی پنهان می‌شوند.

«لورن اس. هیسریچ» نویسنده و تهیه‌کننده سریال، جمعه شب گذشته با انتشار توئیتی اعلام کرده است که این پروژه تا پیش از پایان سال ۲۰۲۰ آماده پخش نخواهد شد. وی به هواداران بازی ویدئویی و رمان‌های «ویچر» اطمینان داده که تمام تلاششان را برای عرضه هرچه زودتر سریال خواهند کرد، اما یادآور شده که نباید کیفیت را فدای سرعت کرد.

نویسنده سریال ضمناً تأیید کرده است که فصل اول آن در قالب هشت اپیزود ساخته می‌شود، اما جدا از قسمت اول، هنوز فیلمنامه قسمت‌های بعدی به نگارش درنیامده است. وی بالا بردن غنای سریال و شخصیت‌ها را علت تعداد کم اپیزودها اعلام کرده است.

فیلمبرداری سریال «ویچر»، طبق ادعای نویسنده در شرق اروپا انجام می‎شود و این خبر خوبی برای هواداران است، چرا که سرزمین لهستان و اروپای شرقی، الهام بخش نویسنده رمان در خلق دنیای آن بوده است.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...