رفتن به مطلب

ADATA از کیبورد گیمینگ INFRAREX K20 ازخانواده XPG رونمایی کرد


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

406d73b376116c8664eb23f077dd4acb.png

 

کمپانی ADATA جزء شرکت هایی است که اکثریت کاربران آن را بامحصولاتی چون حافظه های سیستم و درایوهای ذخیره سازی میشناسند.به تازگی این شرکت قصد دارد تا وارد عرضه لوازم جانبی گیمینگ شود. به همین منظور اولین محصول خود را که یک کیبورد گیمینگ است را با نام INFAREX K20 از خانواده XPG معرفی کرده است.این صفحه کلید دارای یک طراحی اسپورت با پوشش سیاه مات است .سوئیچ های Khail Blue از طراحی با نور پس زمینه LED با 11 افکت نورپردازی برخوردارند و برای فشردن تنها به 50 گرم نیروی فشار نیاز دارند.

 

0b97c24c9a2d3b67a478521d353005f4.png

 

دلیل استفاده از سوئیچ های Khail Blue در این صفحه کلید ، دوام بسیار بالای آنها است ، به طوری که ADATA ادعا میکند طول عمری برابر 50 میلیون بار فشرده شدن به ازای هر کلید را دارند.همچنین این کلید ها از فناوری anti-ghosting بهره مند شده اند، که در مواقعی که چند کلید به صورت همزمان فشرده میشوند ، مانع از بروز اختلال در سایر کلیدها میشود.طراحی کلید ها به صورت کاملا آرگونومیک انجام شده ، به طوری که کاربران در هنگام فشردن هر کلید ، آن را حس خواهند کرد.کابل اتصال USB  نیز جهت بالاتر رفتن استحکام آن به صورت یک کابل از نوع بافته شده به صفحه کلید متصل شده است ، که مقاوت آن را در هنگام پیچش کابل بسیار بالا میبرد.

 

ff6eee0630b2af64456919d926304466.png

 

از دیگر ویژگیهای صفحه کلید INFRAREX K20  میتوان به قابلیت چند رسانه ای ، پیکربندی کلیدهای ماکرو در پروفایل های مختلف و همچنین کنترل حجم صدا ، اشاره کرد. قیمت این صفحه کلید هنوز مشخص نشده است.

 

منبع : Guru3d

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...